SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Thanks, maar inderdaad... ligt er telkens weer uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien jullie zo lief waren: https://pogobag.me
Maar is alles behalve stabiel zeg maar.
Nice, toffe site!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, Maastricht geeft die niks aan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
https://skiplagged.com/pokemon werkt ook lekker.
jij bent een echte manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, zo kun je elke externe site wel daar kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef Unites het volgende:
Die dingen kun je beter hier kwijt: POK / Pokemon Spoofing & overige cheats
Naquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
En weer een Pidgey die naar 3 keer vangen denkt, "ik ren weg"
Fuck you Pidgey.
Ik had al een hekel aan duiven... nu helemaal.![]()
![]()
Schijtbeesten.
Welk lokvoer gebruik jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:33 schreef DaMart het volgende:
Een Starmie met CP 874 in de woonkamer.
Weer een nieuwe aanwinst voor de Pokedex.
Dat geluk heb ik niet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit een 2km ei
[ afbeelding ]
Hierna direct een 10km ei gekregen die nu in m'n incubator zit!
Dat wil ik ook!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit een 2km ei
[ afbeelding ]
Hierna direct een 10km ei gekregen die nu in m'n incubator zit!
Prepare for tears!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!!!
Straks ook maar even m'n 2km eitje verder uitbroeden. Als er nou weer zo'n hoerige Rattata of whatever uitkomt ga ik janken
pokeadvisor =/ thesilphroad of pokeassistant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Technisch kon je zo stats berekenen waarmee je voordeel kreeg uit pokemon en dus ook voordeel in gyms. Daarnaast, als Niantic wilde dat we IV gingen berekenen, konden we dat wel in de app zelf
Hoe gaat dat precies werken? Ik zie nu wel een gras-icoontje achter elke pokemon in de tracker, maar thats it.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan kom je van een koude kermis thuis bij de volgende update. Dan krijg je precies te zien waar ze zitten
Ik weet het, je kan ook Pikachu of Clefairy krijgen. Maar het lijkt wel of de kans op Rattata, Weedle etc toch groter is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prepare for tears!![]()
Nee serieus, het kan dus ook een toffe Pokémon zijn in 2KM
Iemand hier meer info over?quote:Er is een nieuwe update beschikbaar voor Pokémon Go waarbij de Nearby-functie voor sommigen nu wel werkt. Nadat Niantic bij een vorige update de voetstapjes deed verdwijnen werd die functie vrijwel nutteloos. De werkende versie wordt momenteel getest bij een beperkt aantal gebruikers.
De update van de razend populaire app brengt voor sommigen eindelijk een werkende Nearby-functie. De meerderheid van de spelers zal er nog even op moeten wachten, maar ook bij hen is er een opvallende verandering opgetreden.
Pokémon Go verdeelt Pokémon nu in “Nearby” en “Sightings”. De Nearby-functie toont je Pokémon die in de buurt zijn, met achter hen een foto van de pokéstop waar je ze kan vinden. Dat maakt het opsporen van Pokémon al een pak makkelijker, maar daar stopt het niet. Als je op een “Nearby” Pokémon klikt, toont de app je een rode pijl op de kaart die wijst naar de plaats waar de Pokémon zich ongeveer bevindt.
Pff ja inderdaad. Ik zit pas op 86 Magikarp candy ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik weet het, je kan ook Pikachu of Clefairy krijgen. Maar het lijkt wel of de kans op Rattata, Weedle etc toch groter is.
Magikarp zou ik trouwens ook niet erg vinden. Moet ik nog een hoop candy van hebben.
Nee helemaal niemand heeft het daar nog over gehad vandaag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iemand hier meer info over?
Shame name?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lekker optyfen Niantic. Ben wel klaar met die radar.
Pikachu was dichtbij. Maakte niet uit welke kant ik opliep, verdween ie.
Op een gegeven moment was het de enige pokemon. Loop je 5 stappen. Poef weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook wel jammer, uiteindelijk zijn er zo'n 5 pokemon die veel sterker zijn dan de rest lijkt het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Gisteren Porygon gevangen van 866 cp, goede aanvallen en 15/15/14 IV's.
Alleen is jammer genoeg niet zo sterke pokemon.
??quote:
Ja. Ik blijf liever gewoon anoniem.quote:
er staat een topic hierover op tweakers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iemand hier meer info over?
Die ook nog eens ontsnappen uit great balls.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij een lure staan waar alleen maar weedles tevoorschijn komen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die ook nog eens ontsnappen uit great balls.
Ik heb net geleerd dat ik beter een oefenworp met een normale ball kan doen voor ik de ultra's gebruik, dan is er wel kans dat de pokemon vlucht na te ontsnappen uit een normale pokeball maar 4 ultraballen achter elkaar MIS gooien is ook niet allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef GreyEyes het volgende:
[..]![]()
Net ook een squirtle van 55 CP 6 keer ontsnapt uit een greatball. Ben ik er vervolgens 4 ultra balls tegen aan gaan gooien, puur uit frustratie.
Spannundquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
500m tot 10km egg hatch. Place your bets
Worth it!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat ik beter een oefenworp met een normale ball kan doen voor ik de ultra's gebruik, dan is er wel kans dat de pokemon vlucht na te ontsnappen uit een normale pokeball maar 4 ultraballen achter elkaar MIS gooien is ook niet alles.
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
HET IS WEER EEN FUCKING 300CP EEVEE. FUCK YOU NIANTIC.
IV's? Als hij 90+ is zou ik m bewaren en power-up-en.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik maak altijd een schijnbeweging en gooi de bal als de Pokémon bijna de grond weer raakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef probeer het volgende:
Ow trouwens ... geen idee of dit al lang bekend was, maar het viel me de afgelopen 2 uur op.
Wanneer ik een pokeball (maakt niet uit welke) rechtdoor gooi, wil de pokemon nog wel eens meteen na de worp opspringen. Soms zelfs meerdere keren achter elkaar. Lijkt qua animatie ook niet op het normale (vaak ietsjes langere) 'ik wil niet'-gedoe.
Maar wanneer ik een curveball gooi, krijg ik dat directe opspringen niet. Nog wel die normale tegenstribbel-animatie, maar daar valt makkelijk omheen te timen want daar zit vaak een paar seconden tussen.
In het kort: Een pokemon reageert niet op een curveball, wel op een normale worp (een kans op kort opspringen).
Rijp voor de shredder!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb al 5 98% IV eevee's...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef probeer het volgende:
[..]
IV's? Als hij 90+ is zou ik m bewaren en power-up-en.
Nu sta ik bij 2 lures. Komen alleen maar pidgeys uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef GreyEyes het volgende:
[..]![]()
Net ook een squirtle van 55 CP 6 keer ontsnapt uit een greatball. Ben ik er vervolgens 4 ultra balls tegen aan gaan gooien, puur uit frustratie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef Harveo het volgende:
Gvd zie een Aerodactyl alleen kan ik hem niet vinden![]()
Ain't nobody got.time for that met sommige korte spawns.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaand it despawned.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 10km graf eieren zijn zo frustrerend. Binnen een week 8 van die krengen geopend. En er komen bijna alleen maar dezelfde uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nevermindquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 98% IV eevee's...
echt, ik ga echt niet zoeken. Pak gewoon wat op mn weg komtquote:
Dit spel is gemaakt door idioten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu sta ik bij 2 lures. Komen alleen maar pidgeys uit.
Ik ga niet eens moeite doen.
QFTquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Dan zijn wij nog grotere idioten dat we het spelen
Nou ik bedoelde meer hoe het werkt met die eieren en die pidgeys en zo. Heel de tijd dezelfde Pokémon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Dan zijn wij nog grotere idioten dat we het spelen
Met heel veel pidgey die je kunt evolven, kun je heel veel XP in een half uur krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer hoe het werkt met die eieren en die pidgeys en zo. Heel de tijd dezelfde Pokémon.
Precies die drie zijn geniaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met heel veel pidgey die je kunt evolven, kun je heel veel XP in een half uur krijgen.
Daarom zijn pidgey, weedle en caterpie altijd welkom.
Gelukkig is het wel de boedelling dat er meer generaties van pokemon in komen. Duss als we dan nog verslaafd zijn krijgen we ook andere gare pokemon om te vangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer hoe het werkt met die eieren en die pidgeys en zo. Heel de tijd dezelfde Pokémon.
Zelfde hier, serieus een stuk of 12 van die dingen in 3 dagen tijd. Allemaal nutteloze Onixen, Jinxen, Hitmonchan, 3 Eevee's (die zijn nog potentieel interessant) , 2 magere Magmars en een Omanyte (leuk voor de pokedex)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die 10km graf eieren zijn zo frustrerend. Binnen een week 8 van die krengen geopend. En er komen bijna alleen maar dezelfde uit.
Voor idioten?quote:
Ja helaas komt het vaak voor, probeer gewoon de gym te levellen zodat je er een mon bij kan stoppen. Hij kan met 1 account toch maar 1 pokemon erin kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Hmm ik probeer een gym in te nemen maar zodra ik de gym leeg gespeeld heb komt er direct weer een nieuwe pokemon in. Steeds van dezelfde persoon. En er staat hier toch echt niemand in de buurt.
Waarschijnlijk iemand die een heel vervelend script heeft ingezet. Dit haalt toch wel een beetje de lol er af...
Niet ergens binnen? Ik kan vanaf m'n bank bij een gym.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Hmm ik probeer een gym in te nemen maar zodra ik de gym leeg gespeeld heb komt er direct weer een nieuwe pokemon in. Steeds van dezelfde persoon. En er staat hier toch echt niemand in de buurt.
Waarschijnlijk iemand die een heel vervelend script heeft ingezet. Dit haalt toch wel een beetje de lol er af...
Balen van de coins, maar wel handig om tegen te battlen voor de exp.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Wat voor level heeft die persoon?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef Reska het volgende:
Extra meters voor de eggsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef marp0 het volgende:
Hoe ervaren jullie de update? Bij mij klopt de locatie echt voor geen meter. Mijn character loopt overal en nergens heen.
Als mijn mobiel bij m'n laptop ligt gaat ie nog steeds flink aan de wandel, prima!quote:
Dratini bij mij op het kantoor 2 min geledenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef Momo... het volgende:
Een persoon van level 36 heeft hier 3 dragonites in 3 gyms in de buurt staan. Ook niet heel geloofwaardig dat dat eerlijk is gegaan, want er is geen dratini in de buurt te vinden.
Die melding krijg ik nu ook, achter 't bureau.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Die nieuwe update![]()
In de bus telkens meldingen in beeld dat ik te hard ga.![]()
Of ik wel passagier ben en geen bestuurder![]()
![]()
Hoepel toch op.
Nope hier zijn geen huizen die dichtbij genoeg staan, en verder is het ook vrij open.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Niet ergens binnen? Ik kan vanaf m'n bank bij een gym.
Dat level is ook praktisch nog niet mogelijk zonder vals te spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:52 schreef Momo... het volgende:
Een persoon van level 36 heeft hier 3 dragonites in 3 gyms in de buurt staan. Ook niet heel geloofwaardig dat dat eerlijk is gegaan, want er is geen dratini in de buurt te vinden.
Level 31. Behoorlijk hoog dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat voor level heeft die persoon?
Dat zou op zich nog kunnen al moet je daar ook belachelijk veel tijd voor investeren. Als die persoon dan op robotische wijze de gym constant weer inneemt wordt het toch weer verdacht, maar wat iemand al zei, er kan makkelijk iemand in bereik van een gym zitten zonder dat je ze kan zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |