Mwoah, toch lekker pensioentje of eerder stoppen met werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
30 jaar heb je niks aan, dan ben je 50. Beter nu geld.
quote:
Moet je wel vies veel erfbelasting betalen want geen bandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij weten namelijk als geen ander wat genieten is.
Dan weet je dat het goed terecht komt.
Hoeveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Moet je wel vies veel erfbelasting betalen want geen band
Ga je ook hawaii in businessquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kun je van boven meekijken naar hoe ik met dat geld HEERLIJKE broodjes zalm eet.
Business class vlieg en reisjes maak.
Ja. Goed idee. Ik neem het op in mn testament als legaat, dat je het geld pas krijgt als je naar hawaii in buiness hebt gevlogenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
(engels voor maak je een dolletje met mijn, maat?)
De rode port werkt ook wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had ik maar een rode wijn voor bij mijn gedroogde franse worstjes.
Helaas.
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ja is echt vies veel, hoeveel is het in VK dan? Of kennen ze dat niet?
Ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ja is echt vies veel, hoeveel is het in VK dan? Of kennen ze dat niet?
En onder 3ton dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Ook zoveel hoor.
Alleen aan partner is belastingvrij.
Vanaf 3ton ofzo
There’s normally no Inheritance Tax to pay if:quote:
Pff lekker ervenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
There’s normally no Inheritance Tax to pay if:
the value of your estate is below the £325,000 threshold
hier ook, alleen die 325k dan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pff lekker erven
Hier word je echt kaalgeplukt door de belastingdienst, hoe dan ook
Hmm, het smaakt toch niet zo goed als gewone rode wijn.quote:
Ja eigenlijk te zoet en te sterk voor bij hapjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, het smaakt toch niet zo goed als gewone rode wijn.
Ik ook.quote:
Dit dus. Belastingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Net als elke andere vorm van belasting.
Minder, minder, minder.
nouja de voorzieningen moeten ook betaald worden ehquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Minder, minder, minder.
Hillary wil extra belasting voor de middenklasse.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Minder, minder, minder.
Hillary is dyingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hillary wil extra belasting voor de middenklasse.
Het ingehuurde multiraciale klapvee juichte hier vrolijk voor
jammer etsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:50 schreef Etsu het volgende:
En vanaf volgend jaar gaat de heffing in box 3 (sparen en beleggen) veranderen waardoor de rijken meer kwijt zijn aan de belasting
Wat danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
Zou wel anders leven dan Etsu doet als ik doekoe had
Meer Ben and Jerry's zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
En danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou naar Zuid Italië verhuizen om te beginnen.
Oh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
en dan is het opquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hele dag beetje chillen en chicka's neuken.
Dan ga je idd nooit rijk zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat is voor de mensen die het geld kunnen missen en het daarom maar vergokken.
ik koop nooit lotquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik koop alleen een lot bij oud en nieuw
Daarom ben ik ook blut ja. Geen geld hebben maar toch op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zijn sommigen rijk, en anderen arm.
Ik koop altijd zo'n straat.quote:
paar jaar geleden kocht ik wel voor de gein zo'n kraskalender ofzo, en toen won ik 10 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik koop altijd zo'n straat.
Win altijd louter weinig
omg ik zit sowieso in de vlog van volgende weekquote:
lol word je famousquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ik zit sowieso in de vlog van volgende week![]()
Naisquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hoop hetquote:
nicequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Zohoo, acteurtje hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nice
ik krijg een rolletje in een bedrijfsvideo van dit bedrijf
ja ze is echt heel leukquote:
cooolquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nice
ik krijg een rolletje in een bedrijfsvideo van dit bedrijf
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ze is echt heel leuk
ik was best zenuwachtig lol
maar ze stelde gewoon allemaal vragen over wat wij studeren enzo en waar we wonen. En toen werd het gewoon een leuk gesprekje. En toen mochten we op de foto. En toen ging ze een stukje vloggen met ons
omg ik ben echt heel benieuwd naar de vlog volgende weekquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ze is echt heel leuk
ik was best zenuwachtig lol
maar ze stelde gewoon allemaal vragen over wat wij studeren enzo en waar we wonen. En toen werd het gewoon een leuk gesprekje. En toen mochten we op de foto. En toen ging ze een stukje vloggen met ons
over van allesquote:
hema school events ofzoquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
over van alles
wist je dat nick nooit wordt aangesproken op straat maar mensen achteraf zeggen dat ze hem hebben gezien? Die marciano wordt wel aangesproken maar Nick niet. Dus als je hem ooit ziet, sowieso doen, dan val je op
ik ook omgquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omg ik ben echt heel benieuwd naar de vlog volgende week
ja lijkt me ook wel beetje ongemakkelijk zo'n camera in je neusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook omg
volgens mij doe ik wel een beetje awkward
maarja wel heel erg leuk was ze
Ja ze had paar maanden geleden ook al een groningen meeting gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
ik hoorde vandaag dat ze niet eens naar Groningen komt
want alleen zwolle, maastricht en den bosch waren ver weg voor haar zei ze
Oh, in de rij staan voor een selfie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hema school events ofzo
maar ging er alleen heen voor haar
Oh neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ze had paar maanden geleden ook al een groningen meeting gedaan
had je die vlogs gezien?
Ik zag een paar jaar geleden een youtuber in de kruidvat, maar ik mocht toen niks zeggen van vriendinnen, want dat vonden ze beschamend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
zou wel leuk zijn, maar zou denk ik niet durven
en ik denk niet dat ik hem ooit ga tegenkomen aangezien hij in roffa woont
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
Ik zag een paar jaar geleden een youtuber in de kruidvat, maar ik mocht toen niks zeggen van vriendinnen, want dat vonden ze beschamend.
er was helemaal geen rij en we hebben een kwartier gepraatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, in de rij staan voor een selfie?
Oh dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
er was helemaal geen rij en we hebben een kwartier gepraat
leuk hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
en afgelopen herfst heb ik ook een youtuber ontmoet en zij heeft mijn boek gesigneerd (die zij had geschreven) echt leuk
we waren toen echt 15, dan is dat stom blijkbaar ;squote:
dat je een leuke spontane jongen bent die op zoek is naar een leuke manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
leuk hoor
maar ik zou echt niet weten wat ik tegen bonnie zou moeten zeggen, voelt toch een beetje genant
ik kwam aanlopen en ik zei hoi en ze zei hoi terug. En toen zei ik dat ik haar vlogs elke dag kijk en toen stond ze gelijk op om te praten met ons. het was echt 2 seconde vreemd hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
leuk hoor
maar ik zou echt niet weten wat ik tegen bonnie zou moeten zeggen, voelt toch een beetje genant
wat was dat danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag ooit een filmpje van een meet van poitnlessblog.
Hopelijk was het niet zoiets waar je vandaag was.
ja dan moet ik zeggen dat ik haar vriendje wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat je een leuke spontane jongen bent die op zoek is naar een leuke man
ahw leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kwam aanlopen en ik zei hoi en ze zei hoi terug. En toen zei ik dat ik haar vlogs elke dag kijk en toen stond ze gelijk op om te praten met ons. het was echt 2 seconde vreemd haha
dat was een grote massa hysteriequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat was dat dan
want het was helemaal niet zo druk en mensen kwamen niet voor haar. zij is alleen een snapchat reporter voor dat event haha
ze hadden toen echt een leuke foto met zn vieren gemaaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
de polaroid is echt leukik wil ook zo'n ding
Misschien kunnen jij en loka ook vloggers wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Sof ga ik volgende keek dan eens kijken naar die vlog.
Ik ben benieuwd.
Dat kan niet, wij doen nooit watquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen jij en loka ook vloggers worden
ik weet zeker dat we erin komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw leuk
als het zo rustig was heb je wel meer kans dat jouw stukje in de vlog komt
leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Sof ga ik volgende keek dan eens kijken naar die vlog.
Ik ben benieuwd.
heb je nog wat over nick gezegd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet zeker dat we erin komen![]()
al is het een sfeerbeeld dat we de foto namen of de foto zelf
maar het stukje dat we iets hebben gezegd komt er ook wel in denk ik
Wat ik van vloggers zie, doen ze ook niets bijzonders vaak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan niet, wij doen nooit wat
jordy is wel leuk hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze hadden toen echt een leuke foto met zn vieren gemaakt
ik vergeet die namen van die vrienden altijd
jordy en zn chick
ik vind jordy niet zo leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jordy is wel leuk he
lisa heet zij
die was ook echt leuk ja
nee ik vond het raar over hem te beginnen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik vond het raar over hem te beginnen eigenlijk.
oh hoezo nietquote:
Beetje vloggen over peulvruchten en fok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen jij en loka ook vloggers worden
heb je al een naam bedachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje vloggen over peulvruchten en fok.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
pax ik wil echt een keer met jou meeten en dan kunnen we alleen maar over bonnie en nick praten en vlogs kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Op google staat grtd op pagina 2 als je boncolor intypt.
Zou ze al meelezen?
omg ja zullen we dat doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]dat zou leuk zijn
boncolormarathon met wraps met chocopasta
zou sowieso kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel goede vlogger zijn moet ik eerlijk bekennen.
Moet me alleen anders gaan gedragen
Dit doen moslims ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
ik heb net een afschuwelijk filmpje gezien BAH
vooral het einde dan
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2831560603557778/
dan spreken we bij crack af okequote:
Ah gatver sofquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
ik heb net een afschuwelijk filmpje gezien BAH
vooral het einde dan
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2831560603557778/
dat kanquote:
ohjaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dan spreken we bij crack af oke
want die heeft een kat
mijn schoonzusje gelooft er heilig inquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan
maar is toch afschuwelijk dat er zoveel bloed uit komt
zal ik haar appen?quote:
ik heb je gewaarschuwdquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook wel een vloghoofd moet ik zeggen, die 14 jarigen gaan sowieso kijken
je knap?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook wel een vloghoofd moet ik zeggen, die 14 jarigen gaan sowieso kijken
hoezo nietquote:
jij meet alleen maar groningers zekerquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jij meet alleen maar groningers zeker
of als zij naar groningen toe komen
mmisschien moet je dan zingend vloggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stotter he
lijkt me RAAR als vlogger
jc's woordenquote:
gezelligquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor
was twee week geleden nog in amsterdam met fokkers
als grapje!quote:
nou dat wordt een groot succesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mmisschien moet je dan zingend vloggen
oh die ken ik niet, taglianoquote:
dan kom je wel met iets nieuwsquote:
Zie je het al voor je.quote:
ligt eraan hoeveel volgers je hebtquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie je het al voor je.
ZINGEND VLOGGEN IN BUSINESS CLASS VLIEGTUIG #1
ja denk het welquote:
heb een kek brits accent, ik val goed in de smaak bij 14 jarige deernesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou ik ook doen
tenzij je steenkolenaccent hebt
Mortax is jaloers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb een kek brits accent, ik val goed in de smaak bij 14 jarige deernes
willen ze allemaal in je broekjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb een kek brits accent, ik val goed in de smaak bij 14 jarige deernes
Sowieso moeten ze me wel een fatsoenlijk bedrag geven om mn privacy te grabbel gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
willen ze allemaal in je broekje
zou wel vermoeiend leven zijn
tjaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze me wel een fatsoenlijk bedrag geven om mn privacy te grabbel gooien
misschien kan je beter nederlands doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze me wel een fatsoenlijk bedrag geven om mn privacy te grabbel gooien
En ik wil kinderen, en die wil ik niet op vlog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan je beter nederlands doen
dan komen ze tenminste niet wekelijks aan je deur
jammer welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik wil kinderen, en die wil ik niet op vlog.
Dus denk niet dat dit mijn carriere gaat worden
kaneelmede?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb kaneelmede gehad vandaag.
Het was niet zo lekker als het klonk, helaas.
Ik vind vloggers die (kleine) kinderen gebruiken als hun geldinkomsten voor vlogs een beetje treurig.quote:
klinkt bijzonderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Honingwijn met kaneelsmaak.
Mede is heerlijk. Van het weekend op castlefest nog een flesje gehaald.quote:
ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik lees net dat het al 8000 jaar wordt gedronkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mede is heerlijk. Van het weekend op castlefest nog een flesje gehaald.
Dan moet je eens naar de slijterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik lees net dat het al 8000 jaar wordt gedronken
zou wel eens willen proberen
Welcome to hell.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
pax ik wil echt een keer met jou meeten en dan kunnen we alleen maar over bonnie en nick praten en vlogs kijken![]()
![]()
Is niet zo veel bloed toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan
maar is toch afschuwelijk dat er zoveel bloed uit komt
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
heerlijk 1,5 uur in bad gelegen met tosti en soesjes
flesje water als je kraan naast je hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
hoogstens wat ik meeneem naar bad is een flesje water
uit de kraan drinkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
flesje water als je kraan naast je hebt
haha jij weet niet hoe je moet genietenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
ja het was wel koudquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Is het na anderhalf uur niet gewoon koud en vies? :$
vies dikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij weet niet hoe je moet genieten
had ook nog red bull maar als ik dat zeg gaan mensen vast haten
nahhhquote:
ik heb weleens redbull meegenomen naar onder de douche :$quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weleens redbull meegenomen naar onder de douche :$
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik douche niet echt lang dus niet de moeite waard
maar jij moet ook spoelen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zitten
Red bull is echt troepquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben te druk met alles scherenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zitten
nee heb alles verwijderdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
) of bewaren (want herinneringen)
Die zijn bij mij wel erg goed verstopt denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
gelukkig heb ik een ruime douche en kan ik staand scherenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben te druk met alles scheren
heb daar geen tijd voor pfff
en het is te krap
wat iemands anus likken is gewoon onderdanig gekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
welnee
als je dat doet, ben je juist bovendanig
ja ik doe dat ook staand hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een ruime douche en kan ik staand scheren
omdat ik soms verdrietig werd van die foto'squote:
Ik had vakantiefoto's met mijn ex nog op de computer van mijn moeder staan. Ging ze ze laatst op het tv-scherm bekijken en me uitlachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
nee joh, beetje natmaken voor het echte werk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat iemands anus likken is gewoon onderdanig gek
ja das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik soms verdrietig werd van die foto's
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vakantiefoto's met mijn ex nog op de computer van mijn moeder staan. Ging ze ze laatst op het tv-scherm bekijken en me uitlachen.
ja. Gewoon op een been staan en de ander in de lucht of tegen de muur zetten.quote:
ik heb wel foto's van wat we hebben gedaan, weekendje weg enzo, of van lekker eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja das waar
ik heb net door de foto's heen gekeken en het doet me echt helemaal niks meer.
dan bewaar ik wel gewoon.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. Gewoon op een been staan en de ander in de lucht of tegen de muur zetten.
Denk je dat ik ga zitten in de douche die ik deel met drie anderen BAH
en het lijkt me raar om helemaal te gaan zitten
ik heb alleen die vakantiefoto's nogquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van wat we hebben gedaan, weekendje weg enzo, of van lekker eten.
ik wist niet dat jij een relatie had gehad eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb alleen die vakantiefoto's nogde rest heb ik verwijderd omdat ik toen boos op hem was
net alle persoonlijke spullen weggegooid enzo
heb ook niet gezegd dat ik een relatie heb gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een relatie had gehad eigenlijk
ohjaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ik een relatie heb gehad
ja eerste liefde vergeet je nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijft toch mn eersteis toch wat anders toch?
wie was jouw eerste liefde? je ex?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eerste liefde vergeet je niet
jaquote:
inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nu elkaar gevonden
wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog komen
hij zou me nog appen hoelaat, dan haal ik hem op
leuk hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog komen
hij zou me nog appen hoelaat, dan haal ik hem op
Niet echt, is alweer even geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's sneu.
Deed het je nog wat?Of niet?
dat was toch gisteravondquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk hoor
denk dat die van mij niet door gaat
sof is dit gewendquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
reageer eens normaal sof is er bij
maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
reageer eens normaal sof is er bij
ja maar hij wilde het verplaatsen naar vanavondquote:
oh waarom denk je dan dat het niet doorgaatquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar hij wilde het verplaatsen naar vanavond
liever nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel tijgerpunten sof heeft
daar zit ik niet in want ik ben geen real volgens Fokkiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Die vunzigheid bespreken jullie maar in de real grtd groep
fokkie heeft het wat hoog in de bolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar zit ik niet in want ik ben geen real volgens Fokkie
ja vind ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie heeft het wat hoog in de bol
smoothquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja vind ik ook
zullen we een eigen real grtd groepje starten
daarvoor heb ik al de Homo scquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja allemaal leuke homo's uitnodigen en fapmateriaal met elkaar delen
neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind je serieus de jongens die ze daar posten, knap?
Ik zuip bier en eet chocola in bad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
ja maar jij bent apart, dus hier kijk ik niet van opquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zuip bier en eet chocola in bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |