Zie je het al voor je.quote:
ligt eraan hoeveel volgers je hebtquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie je het al voor je.
ZINGEND VLOGGEN IN BUSINESS CLASS VLIEGTUIG #1
ja denk het welquote:
heb een kek brits accent, ik val goed in de smaak bij 14 jarige deernesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou ik ook doen
tenzij je steenkolenaccent hebt
Mortax is jaloers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb een kek brits accent, ik val goed in de smaak bij 14 jarige deernes
willen ze allemaal in je broekjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb een kek brits accent, ik val goed in de smaak bij 14 jarige deernes
Sowieso moeten ze me wel een fatsoenlijk bedrag geven om mn privacy te grabbel gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
willen ze allemaal in je broekje
zou wel vermoeiend leven zijn
tjaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze me wel een fatsoenlijk bedrag geven om mn privacy te grabbel gooien
misschien kan je beter nederlands doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze me wel een fatsoenlijk bedrag geven om mn privacy te grabbel gooien
En ik wil kinderen, en die wil ik niet op vlog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan je beter nederlands doen
dan komen ze tenminste niet wekelijks aan je deur
jammer welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik wil kinderen, en die wil ik niet op vlog.
Dus denk niet dat dit mijn carriere gaat worden
kaneelmede?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb kaneelmede gehad vandaag.
Het was niet zo lekker als het klonk, helaas.
Ik vind vloggers die (kleine) kinderen gebruiken als hun geldinkomsten voor vlogs een beetje treurig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |