nahhhquote:
ik heb weleens redbull meegenomen naar onder de douche :$quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij weet niet hoe je moet genieten
had ook nog red bull maar als ik dat zeg gaan mensen vast haten
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weleens redbull meegenomen naar onder de douche :$
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik douche niet echt lang dus niet de moeite waard
maar jij moet ook spoelen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zitten
Red bull is echt troepquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij weet niet hoe je moet genieten
had ook nog red bull maar als ik dat zeg gaan mensen vast haten
ik ben te druk met alles scherenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zitten
nee heb alles verwijderdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
) of bewaren (want herinneringen)
Die zijn bij mij wel erg goed verstopt denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
) of bewaren (want herinneringen)
gelukkig heb ik een ruime douche en kan ik staand scherenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben te druk met alles scheren
heb daar geen tijd voor pfff
en het is te krap
wat iemands anus likken is gewoon onderdanig gekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
welnee
als je dat doet, ben je juist bovendanig
ja ik doe dat ook staand hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een ruime douche en kan ik staand scheren
omdat ik soms verdrietig werd van die foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |