Mwoah, toch lekker pensioentje of eerder stoppen met werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
30 jaar heb je niks aan, dan ben je 50. Beter nu geld.
quote:
Moet je wel vies veel erfbelasting betalen want geen bandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij weten namelijk als geen ander wat genieten is.
Dan weet je dat het goed terecht komt.
Hoeveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Moet je wel vies veel erfbelasting betalen want geen band
Ga je ook hawaii in businessquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kun je van boven meekijken naar hoe ik met dat geld HEERLIJKE broodjes zalm eet.
Business class vlieg en reisjes maak.
Ja. Goed idee. Ik neem het op in mn testament als legaat, dat je het geld pas krijgt als je naar hawaii in buiness hebt gevlogenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
(engels voor maak je een dolletje met mijn, maat?)
De rode port werkt ook wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had ik maar een rode wijn voor bij mijn gedroogde franse worstjes.
Helaas.
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ja is echt vies veel, hoeveel is het in VK dan? Of kennen ze dat niet?
Ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ja is echt vies veel, hoeveel is het in VK dan? Of kennen ze dat niet?
En onder 3ton dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Ook zoveel hoor.
Alleen aan partner is belastingvrij.
Vanaf 3ton ofzo
There’s normally no Inheritance Tax to pay if:quote:
Pff lekker ervenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
There’s normally no Inheritance Tax to pay if:
the value of your estate is below the £325,000 threshold
hier ook, alleen die 325k dan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pff lekker erven
Hier word je echt kaalgeplukt door de belastingdienst, hoe dan ook
Hmm, het smaakt toch niet zo goed als gewone rode wijn.quote:
Ja eigenlijk te zoet en te sterk voor bij hapjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, het smaakt toch niet zo goed als gewone rode wijn.
Ik ook.quote:
Dit dus. Belastingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Net als elke andere vorm van belasting.
Minder, minder, minder.
nouja de voorzieningen moeten ook betaald worden ehquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Minder, minder, minder.
Hillary wil extra belasting voor de middenklasse.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Minder, minder, minder.
Hillary is dyingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hillary wil extra belasting voor de middenklasse.
Het ingehuurde multiraciale klapvee juichte hier vrolijk voor
jammer etsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:50 schreef Etsu het volgende:
En vanaf volgend jaar gaat de heffing in box 3 (sparen en beleggen) veranderen waardoor de rijken meer kwijt zijn aan de belasting
Wat danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
Zou wel anders leven dan Etsu doet als ik doekoe had
Meer Ben and Jerry's zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
En danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou naar Zuid Italië verhuizen om te beginnen.
Oh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
en dan is het opquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hele dag beetje chillen en chicka's neuken.
Dan ga je idd nooit rijk zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat is voor de mensen die het geld kunnen missen en het daarom maar vergokken.
ik koop nooit lotquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik koop alleen een lot bij oud en nieuw
Daarom ben ik ook blut ja. Geen geld hebben maar toch op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zijn sommigen rijk, en anderen arm.
Ik koop altijd zo'n straat.quote:
paar jaar geleden kocht ik wel voor de gein zo'n kraskalender ofzo, en toen won ik 10 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik koop altijd zo'n straat.
Win altijd louter weinig
omg ik zit sowieso in de vlog van volgende weekquote:
lol word je famousquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ik zit sowieso in de vlog van volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |