abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164356478
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:48 schreef roos85 het volgende:
Ik dacht eerst dat het een bericht van De Speld was. Daarna flitste door mijn hoofd 'als hij zichzelf maar niets gaat aandoen'.

Heb er wel mixed feelings bij. Snap wel dat men verwacht dat sporters zich aan bepaalde regels houden. Maar zoals het nu gecommuniceerd is, komt het over als een zware straf.
Hier is natuurlijk meer aan de hand als 3 biertjes. Cocaine is in Zuid Amerika erg puur en erg goedkoop
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:50:07 #27
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164356481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef byah het volgende:

[..]

Ik vermoed juist dat er coke in het spel was, als dat was uitgekomen n.a.v. een dopingtest heeft dat weerslag op de heel TeamNL, dit zal uit voorzorg zijn en op deze manier wordt hij nog redelijk gespaard
Ja, ik denk ook dat ze Van Gelder publiekelijk willen beschermen door niet te praten over coke, en tegelijkertijd TeamNL niet willen associeren met drugs/doping. Maar de verklaring is daarmee wel ongeloofwaardig en creeert alleen maar geruchten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_164356493
Ik hoop dat het de beste cocktails waren die hij ooit van zijn leven gedronken heeft, want het heeft hem nogal wat gekost.
pi_164356504
Volgens mijn kan je in Brazilië maar beter niet worden opgepakt met drugs, dat zal dus wel een logische verklaring zijn, al kan je er nu natuurlijk nog helemaal niks over zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:52:18 #30
163650 Greys
pi_164356525
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Inderdaad geef gewoon duidelijk aan wat er precies gebeurd is, nu krijg je allerlei wilde speculaties.
Misschien zijn ze bang dat hij zichzelf iets aandoet als de uitgebreide versie in de media komt. Wat is er mis met iemand - ondanks de wederom overtreden regels - nog enigszins te beschermen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164356531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Hij heeft volgens de verklaring alles zelf toegegeven en de straf geaccepteerd, dat doe je niet als je het er niet mee eens bent en maar 1 biertje drinkt lijkt me...
Precies maar menig fokker denkt van wel ;)
pi_164356558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef PIETR het volgende:
Het NOC*NSF faciliteert de Spelen van Yuri van Gelder. Als je dan met elkaar afspraken maakt, en deze niet nakomt, dan ben je gewoon ontzettend dom bezig, en is het volkomem terecht dat je naar huis wordt gestuurd.
Inderdaad, en niet alleen tijdens de spelen maar ook in de aanloop naar de spelen is veel in hem geïnvesteerd en heeft hij het vertrouwen gekregen van de bond ondanks zijn verleden. Vertrouwen dat hij nu beschaamd heeft..
pi_164356570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je het er lekker van wil nemen in Rio moet je zelf een hotel boeken.
Dat is dan ook wel weer zo.
pi_164356577
Beetje zuipen, beetje neuken. Plus een coke-verslaafde naar de bakermat van dat spul sturen was altijd een slecht idee natuurlijk.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:55:03 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_164356586
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:49 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Inderdaad geef gewoon duidelijk aan wat er precies gebeurd is, nu krijg je allerlei wilde speculaties.
Dat doen ze niet omdat anders de dopingautoriteiten de hele spelen zich op Nederlandse team storten?? Zoiets kan iedereen zich wel bedenken hopelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:55:36 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164356595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hier is natuurlijk meer aan de hand als 3 biertjes. Cocaine is in Zuid Amerika erg puur en erg goedkoop
Aannames.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_164356598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef poiuytr het volgende:
Die vriendin heeft overigens wel een positieve invloed op hem :P
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:56:03 #38
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_164356606
Wat een lul ook :')
Niet meedoen in 2008, 2012 en nu ook 2016 :')
Wat een faalhaas ben je dan
pi_164356614
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje zuipen, beetje neuken. Plus een coke-verslaafde naar de bakermat van dat spul sturen was altijd een slecht idee natuurlijk.
Nu heeft het NOC natuurlijk weinig invloed op waar de Spelen gehouden worden.
pi_164356620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Aannames.
Klopt, maar met zijn historie heeft hij sowieso de schijn tegen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164356682
Grove aanname dat ie weer aan de coke zou zitten, dat doet er ook helemaal niet toe. Bier en tot diep in de ochtend doorzakken kan gewoon niet. Er zijn afspraken gemaakt en die zijn niet nagekomen.

Die jongen staat onder zo'n hoge druk en dacht al binnen te zijn met zn finaleplek, of hij wist voor zichzelf dat ie het niet waar kon maken.

Uit het verleden weten we in ieder geval dat ie heel gevoelig is voor dit soort misstappen. Ik had gehoopt dat ie de verstandigste was en pas na de finale zn feestje zou vieren. Maarja het zal wel in de aard van het beestje zitten.

Hopelijk is dit verder niet van invloed op het moraal en de prestaties van de rest van het team.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_164356703
quote:

[..]

Aannames.
Klopt maar niet onredelijk aangezien hijzelf de straf heeft geaccepteerd en alles heeft toegegeven volgens de verklaring...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_164356709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nu heeft het NOC natuurlijk weinig invloed op waar de Spelen gehouden worden.
Wel op wie ze sturen/meenemen.
pi_164356718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

en erg zuiver!
pi_164356719
quote:

[..]

Aannames.
Klopt. Er kan wel van alles geroepen worden.
Ik vind het zo sneu voor hem en ook voor ons. Zoveel medailles hoeven we niet te verwachten en bij hem hadden we er toch allemaal wel op gehoopt.
De verslaving heeft wederom gewonnen. Triest.
pi_164356729
Volgens mij mag je niet de olympische dorp zomaar verlaten. Omdat je altijd paraat moet staan wegens een eventuele doping test.

En wat het uit wat de reden is de jongen is toch niet te vertrouwen.

Ik vindt erg jammer voor de gene die nu thuis zit en eigenlijk in Rio moet zijn.
pi_164356737
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Wat een lul ook :')
Niet meedoen in 2008, 2012 en nu ook 2016 :')
Wat een faalhaas ben je dan
Maar meneer gaat door tot 2020 :D
pi_164356752
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat doen ze niet omdat anders de dopingautoriteiten de hele spelen zich op Nederlandse team storten?? Zoiets kan iedereen zich wel bedenken hopelijk
Nou die Van Heemskerk heeft overduidelijk NIET gesnoven
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:03:28 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_164356754
Als het daadwerkelijk voor een avondje alcohol is terwijl zijn volgende wedstrijd pas over een week is, vind ik het ontzettend kinderachtig en de kuur kwalijker dan de kwaal. Geef hem een berisping, houd zijn winstpremie in etc, maar stuur niet een van je medaillekandidaten naar huis.

Aan de andere kant, schijnbaar kwam de bond er gelijk mee. Aangenomen dat de gemiddelde sporter gewoon op bed ligt in de vroege ochtend, waren ze hem of actief in de gaten aan het houden, of hij heeft een dopingcontrole gemist door zijn acties, beiden maken het al iets erger.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_164356758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:02 schreef riazop het volgende:

[..]

en erg zuiver!
:? , erg puur is hetzelfde ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')