SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Welk scherm precies? Die transfer button is toch hetzelfde als de vorige versie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:24 schreef DJKoster het volgende:
Het transfer scherm is ook gewijzigd, nu is wat duidelijker te zien welke Pokémon je door de blender gooit.
En om geen juridische problemen te krijgen bij ongelukken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat "you're going too fast" is zeker voor de eieren? Dat er niks wordt gergistreerd.
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat "you're going too fast" is zeker voor de eieren? Dat er niks wordt gergistreerd.
"You're going too fast and killed a chick".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".
Nieuw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, en je kan je nickname eenmalig wijzigen. Is dat nieuw of zie ik het nu pas?
Waar kan dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, en je kan je nickname eenmalig wijzigen. Is dat nieuw of zie ik het nu pas?
Het is alleen maar in San Francisco actief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie alleen grassprieten tot nu toe bij de nearby, straks in de stad maar eens checken
Ik lol'dequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
"You're driving too fast. Please confirm that you're a passenger."
Terwijl de telefoon op mijn bureau ligt.
Oké thanks, had het nog niet goed doorgelezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is alleen maar in San Francisco actief.
Freezing is wel goed want dat is super effective tegen Dragonitesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn Lapras heeft de Dragon Pulse aanval. Is dat 1 vd sterkere aanvallen van Lapras of niet?
Sommige navigatiesystemen geven dat ook. Zo onhandig... ben je aan het rijden en dan moet je verplicht op allerlei knopjes drukken en beloven dat jet niet achter het stuur zit voor je iets kan bedienen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
op zich wel, zeker bij van die brakke navigatiesystemen waar je letter voor letter met een draaiknop je bestemming in moet voerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sommige navigatiesystemen geven dat ook. Zo onhandig... ben je aan het rijden en dan moet je verplicht op allerlei knopjes drukken en beloven dat jet niet achter het stuur zit voor je iets kan bedienen.
Nee, daar wordt het veiliger van.
En ik moest al wennen aan die hatelijke betuttelende boodschappen bij het opstarten van de vorige updatequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
Top! En Dragon Pulse is een Freezing aanval?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Freezing is wel goed want dat is super effective tegen Dragonites
De naam zegt het al: het is een dragon move.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Top! En Dragon Pulse is een Freezing aanval?
Da's nice! Zo is die radar toch weer enigszins nuttig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef Norrage het volgende:
Werkt goed zeg die grassprietjes! Verdwijnt meteen als je uit de richting komt, dus dan weet je dat je om moet keren. Het feit dat het veel update zorgt dat het zo ongeveer gefixed is. Zo een Cubone, een Nidoking en een Ponyta gevangen net
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef Norrage het volgende:
Werkt goed zeg die grassprietjes! Verdwijnt meteen als je uit de richting komt, dus dan weet je dat je om moet keren. Het feit dat het veel update zorgt dat het zo ongeveer gefixed is. Zo een Cubone, een Nidoking en een Ponyta gevangen net
Dragon pulse is eigenlijk de minste van de special moves, helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn Lapras heeft de Dragon Pulse aanval. Is dat 1 vd sterkere aanvallen van Lapras of niet?
Wel 30 ballen gewasted op die Nidoking, en hij was slechts 500quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Da's nice! Zo is die radar toch weer enigszins nuttig.
Vanavond eens proberen.
Dat is Dragon, ik vind Blizzard het best, maar ik heb 2x een Lapras en geen van beide hebben dat. 1 heeft geloof ik Ice Beam en de ander net als jij Dragon Pulsequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Top! En Dragon Pulse is een Freezing aanval?
Ik had dat ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
Rond alle embassades etc veel pokéstops vind ik altijd wel leuk. Genoeg ballen en genoeg gezelligheid in de stadquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:05 schreef RRuben het volgende:
Iemand een goede plek in Den Haag om te spelen? Kijkduin etc. ben ik al wel geweest.
Nope, en misschien is het toeval, maar mijn XS Gyra valt toch echt sneller aan in de gym dan mijn normale gyra. Dat + meer damage in de aanval maakt het mijn favoriet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
XS geeft geen andere stats hoor.
Hebben ze dezelfde aanvallen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, en misschien is het toeval, maar mijn XS Gyra valt toch echt sneller aan in de gym dan mijn normale gyra. Dat + meer damage in de aanval maakt het mijn favoriet.
Ah jammerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dragon pulse is eigenlijk de minste van de special moves, helaas.
Beste wat je kunt hebben is Frost Breath / Blizzard
http://www.pokemongodb.net/2016/05/lapras.html
Gewoon een lvl 10 magikarp in een gym gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah jammer. Maar verder is ie wel vrij sterk als ik m stardust geef op een gegeven moment. Want zn iv is ook goed. Is het dan een Pokemon waarmee ik wel in de gym kan verschijnen zonder schaamrood op mn kaken?
Ja en een extraatje: je kunt die nu OOK krijgen MET de curveball XPquote:
Ja dat heb ik ook. Nice is het beste volgens mij. En die blauwrode bal en frambozen. De rest is kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Elke keer als ik excellent gooi gaat de Pokemon er gegarandeerd uit
Beter!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en een extraatje: je kunt die nu OOK krijgen MET de curveball XP
Origineel kreeg je die er niet bij.
Bij journal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
Had net een ei die uit was gekomen zonder dat ik het door had. Hij was iig ineens weg..verder geen idee wat het was. Kan je in de app ook zien welke Pokemon je als laatst hebt gevangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |