SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Welk scherm precies? Die transfer button is toch hetzelfde als de vorige versie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:24 schreef DJKoster het volgende:
Het transfer scherm is ook gewijzigd, nu is wat duidelijker te zien welke Pokémon je door de blender gooit.
En om geen juridische problemen te krijgen bij ongelukken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat "you're going too fast" is zeker voor de eieren? Dat er niks wordt gergistreerd.
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat "you're going too fast" is zeker voor de eieren? Dat er niks wordt gergistreerd.
"You're going too fast and killed a chick".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".
Nieuw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, en je kan je nickname eenmalig wijzigen. Is dat nieuw of zie ik het nu pas?
Waar kan dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, en je kan je nickname eenmalig wijzigen. Is dat nieuw of zie ik het nu pas?
Het is alleen maar in San Francisco actief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie alleen grassprieten tot nu toe bij de nearby, straks in de stad maar eens checken
Ik lol'dequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
"You're driving too fast. Please confirm that you're a passenger."
Terwijl de telefoon op mijn bureau ligt.
Oké thanks, had het nog niet goed doorgelezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is alleen maar in San Francisco actief.
Freezing is wel goed want dat is super effective tegen Dragonitesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn Lapras heeft de Dragon Pulse aanval. Is dat 1 vd sterkere aanvallen van Lapras of niet?
Sommige navigatiesystemen geven dat ook. Zo onhandig... ben je aan het rijden en dan moet je verplicht op allerlei knopjes drukken en beloven dat jet niet achter het stuur zit voor je iets kan bedienen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
op zich wel, zeker bij van die brakke navigatiesystemen waar je letter voor letter met een draaiknop je bestemming in moet voerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sommige navigatiesystemen geven dat ook. Zo onhandig... ben je aan het rijden en dan moet je verplicht op allerlei knopjes drukken en beloven dat jet niet achter het stuur zit voor je iets kan bedienen.
Nee, daar wordt het veiliger van.
En ik moest al wennen aan die hatelijke betuttelende boodschappen bij het opstarten van de vorige updatequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
Top! En Dragon Pulse is een Freezing aanval?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Freezing is wel goed want dat is super effective tegen Dragonites
De naam zegt het al: het is een dragon move.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Top! En Dragon Pulse is een Freezing aanval?
Da's nice! Zo is die radar toch weer enigszins nuttig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef Norrage het volgende:
Werkt goed zeg die grassprietjes! Verdwijnt meteen als je uit de richting komt, dus dan weet je dat je om moet keren. Het feit dat het veel update zorgt dat het zo ongeveer gefixed is. Zo een Cubone, een Nidoking en een Ponyta gevangen net
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef Norrage het volgende:
Werkt goed zeg die grassprietjes! Verdwijnt meteen als je uit de richting komt, dus dan weet je dat je om moet keren. Het feit dat het veel update zorgt dat het zo ongeveer gefixed is. Zo een Cubone, een Nidoking en een Ponyta gevangen net
Dragon pulse is eigenlijk de minste van de special moves, helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn Lapras heeft de Dragon Pulse aanval. Is dat 1 vd sterkere aanvallen van Lapras of niet?
Wel 30 ballen gewasted op die Nidoking, en hij was slechts 500quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Da's nice! Zo is die radar toch weer enigszins nuttig.
Vanavond eens proberen.
Dat is Dragon, ik vind Blizzard het best, maar ik heb 2x een Lapras en geen van beide hebben dat. 1 heeft geloof ik Ice Beam en de ander net als jij Dragon Pulsequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Top! En Dragon Pulse is een Freezing aanval?
Ik had dat ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
Rond alle embassades etc veel pokéstops vind ik altijd wel leuk. Genoeg ballen en genoeg gezelligheid in de stadquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:05 schreef RRuben het volgende:
Iemand een goede plek in Den Haag om te spelen? Kijkduin etc. ben ik al wel geweest.
Nope, en misschien is het toeval, maar mijn XS Gyra valt toch echt sneller aan in de gym dan mijn normale gyra. Dat + meer damage in de aanval maakt het mijn favoriet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
XS geeft geen andere stats hoor.
Hebben ze dezelfde aanvallen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, en misschien is het toeval, maar mijn XS Gyra valt toch echt sneller aan in de gym dan mijn normale gyra. Dat + meer damage in de aanval maakt het mijn favoriet.
Ah jammerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dragon pulse is eigenlijk de minste van de special moves, helaas.
Beste wat je kunt hebben is Frost Breath / Blizzard
http://www.pokemongodb.net/2016/05/lapras.html
Gewoon een lvl 10 magikarp in een gym gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah jammer. Maar verder is ie wel vrij sterk als ik m stardust geef op een gegeven moment. Want zn iv is ook goed. Is het dan een Pokemon waarmee ik wel in de gym kan verschijnen zonder schaamrood op mn kaken?
Ja en een extraatje: je kunt die nu OOK krijgen MET de curveball XPquote:
Ja dat heb ik ook. Nice is het beste volgens mij. En die blauwrode bal en frambozen. De rest is kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Elke keer als ik excellent gooi gaat de Pokemon er gegarandeerd uit
Beter!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en een extraatje: je kunt die nu OOK krijgen MET de curveball XP
Origineel kreeg je die er niet bij.
Bij journal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
Had net een ei die uit was gekomen zonder dat ik het door had. Hij was iig ineens weg..verder geen idee wat het was. Kan je in de app ook zien welke Pokemon je als laatst hebt gevangen?
Thnx, kwam een Voltorb uit, terwijl ik net een paar minuten daarvoor mn eerste Voltorb ving. Ik heb toch het idee dat de plek waar je op dat moment bent er mee te maken heeft met wat er op dat moment uit je ei komt. Of was dat al langer bekend?quote:
Dat is wel nieuw voor me, want ik kreeg een Shandshrew uit mijn eitje, maar die nog nooit op mijn kaart gezien verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx, kwam een Voltorb uit, terwijl ik net een paar minuten daarvoor mn eerste Voltorb ving. Ik heb toch het idee dat de plek waar je op dat moment bent er mee te maken heeft met wat er op dat moment uit je ei komt. Of was dat al langer bekend?
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx, kwam een Voltorb uit, terwijl ik net een paar minuten daarvoor mn eerste Voltorb ving. Ik heb toch het idee dat de plek waar je op dat moment bent er mee te maken heeft met wat er op dat moment uit je ei komt. Of was dat al langer bekend?
Oke, thnx. Zelf al meerdere keren dat gevoel gehad, vandaar. Maar dan is het dus allemaal puur toeval.quote:
hetzelfde als nearby, maar hij refreshed supersnel nu waardoor je kan zien of je in de buurt komt van de pokemon of niet. Als je de verkeerde kant oploopt verdwijnt ie uit je lijst; omkeren dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:10 schreef probeer het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe die grassprietjes op de radar werken / wat ze doen?
Ik zou wachten tot je 125 hebt en je sterkste Dratini van dat moment pakken. Je hebt toch niets aan een Dragonair op dit moment, behalve dan wat xp die je later dan alsnog krijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik kan 2 Dratini's evalueren (heb 50 candys), en ik heb 1 Dratini van 521 CP (90% iv), en een Dratini van 450 CP (80% iv)...Wat zouden jullie doen? Eentje evolueren en die overgebleven 25 bewaren en er nog 25 bijsparen om 'm te laten evolueren in een Dragonite?
Sowieso dat laatste. Dan heb je ook 2 nieuwe pokémon aan je pokedex toegevoegd en dat betekent extra xpquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik kan 2 Dratini's evalueren (heb 50 candys), en ik heb 1 Dratini van 521 CP (90% iv), en een Dratini van 450 CP (80% iv)...Wat zouden jullie doen? Eentje evolueren en die overgebleven 25 bewaren en er nog 25 bijsparen om 'm te laten evolueren in een Dragonite?
Ik lachte je dan wel uit, maar net dus tijdens het wandelen ging ik blijkbaar 5x op autorijsnelheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef DaMart het volgende:
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste. Dan heb je ook 2 nieuwe pokémon aan je pokedex toegevoegd en dat betekent extra xp
Dank!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot je 125 hebt en je sterkste Dratini van dat moment pakken. Je hebt toch niets aan een Dragonair op dit moment, behalve dan wat xp die je later dan alsnog krijgt.
Ik heb nu regelmatig een blanco sightings (nearby) lijstjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Wat is het toch irritant om niet in de stad te wonen, gewoon weer mn pokeballs op..
dat ook ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu regelmatig een blanco sightings (nearby) lijstjefeest!
Wel duidelijk. Niantic die tegen me roept: er is lekker helemaal niks, nananananana!
Je moet niet zo snel wandelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lachte je dan wel uit, maar net dus tijdens het wandelen ging ik blijkbaar 5x op autorijsnelheid![]()
En dan lieg ik ook nog, want ik ben helemaal geen passengerIk ben gewoon wandelaar!
Hier ook, of enkel de standaard drie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu regelmatig een blanco sightings (nearby) lijstjefeest!
Wel duidelijk. Niantic die tegen me roept: er is lekker helemaal niks, nananananana!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zomaar uit het niets een Jigglypuff
Die had ik nog niet.
Niet zo heel lastig (hier iig), zijn genoeg plekken waar ze regelmatig spawnen !quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:56 schreef playirelia het volgende:
Hoe komen jullie ooit aan genoeg dratini's voor een dragonite?
vangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:56 schreef playirelia het volgende:
Ik heb hier dus best veel dratini spawnpunten (in tegenstelling tot de meeste andere typen Pokémon)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:56 schreef playirelia het volgende:
Ik snap het grasje ook niet. En ik heb het idee dat ik geen grasjes meer zie op mijn map.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is het nut van dat grasje nu precies? Dat verdwijnen/refreshen kan ook zonder dat gras toch? Heb het niet helemaal meegekregen allemaal
Veel te veel water pokemon hier. Kom maar weinig vuur tegen helaas. Maar ook die plekken heb je hier wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hier dus best veel dratini spawnpunten (in tegenstelling tot de meeste andere typen Pokémon)
Hier ook allemaal waterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:03 schreef GwaiLow het volgende:
Veel te veel water pokemon hier. Kom maar weinig vuur tegen helaas. Maar ook die plekken heb je hier wel.
Amsterdam, of ergens anders?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ook allemaal waterAllemaal magicarp, poliwag, psyduck, goldeen, drowsee en dergelijke
Ergens anders. Denk dat het een beetje inherent is aan Nederland: veel waterquote:
Ik denk dat grasje straks samen gaat werken met die pokestop sightings. Dat je pokemon bij een pokestop hebt, en pokemon in het wild (grasje).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is het nut van dat grasje nu precies? Dat verdwijnen/refreshen kan ook zonder dat gras toch? Heb het niet helemaal meegekregen allemaal
Weet iemand ook een handig overzichtelijk tabelletje met welke Pokémon in de groep vuuur, water, electriciteit etc valt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb tot op heden volgens mij geen enkele vuur pokemon gezien, alleen gras en vlieg soort en spoken en water soort.
geen vuur of electriciteit pokemon.
Hmm dat is wel een goeie idd. Ik vind het zo stom dat ze het dan half uitbrengen. Doe dan gewoon het grasje pas als je ook alles met die stops geimplementeerd hebt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat grasje straks samen gaat werken met die pokestop sightings. Dat je pokemon bij een pokestop hebt, en pokemon in het wild (grasje).
Hmm.Op Schiphol heb je een drowzee spawn... veel waggelende mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ergens anders. Denk dat het een beetje inherent is aan Nederland: veel water
is daar niet op te sorteren in de pokedex?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet iemand ook een handig overzichtelijk tabelletje met welke Pokémon in de groep vuuur, water, electriciteit etc valt?
Deze site is best wel goed:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet iemand ook een handig overzichtelijk tabelletje met welke Pokémon in de groep vuuur, water, electriciteit etc valt?
Waar is hier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig (hier iig), zijn genoeg plekken waar ze regelmatig spawnen !
Correct, momenteel is pokestop sightings nog alleen in Saaaaaaannnnn Frrrraaaaansiscooooo! Ik neem aan dat de tests snel zullen zijn afgerond en worden geďmplementeerd. Mensen worden het een beetje beu anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat grasje straks samen gaat werken met die pokestop sightings. Dat je pokemon bij een pokestop hebt, en pokemon in het wild (grasje).
Haha gewoon even een weekje op vakantie hierheen en je hebt genoeg Dratini's binnen voor een Dragonite.quote:
Die heb ik dus nog maar 1 keer gezien he, 1 keer gezien en gevangen en daarna nog 1 keer dat ie nearby was. Ik speel nu een maand en een dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha gewoon even een weekje op vakantie hierheen en je hebt genoeg Dratini's binnen voor een Dragonite.
In Amsterdam? Ik speel nu een week en een dag, en ik heb m al heeel vaak gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog maar 1 keer gezien he, 1 keer gezien en gevangen en daarna nog 1 keer dat ie nearby was. Ik speel nu een maand en een dag.
Op Zuidplein ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hmm.Op Schiphol heb je een drowzee spawn... veel waggelende mensen?
net 22, dit ei opgepikt toen ik 21 wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Damnnn, run better please!
Welk level was je ook alweer? 21 toch?
Perfect! Benieuwd of er eindelijk eens wat interessants in die van mij zit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
net 22, dit ei opgepikt toen ik 21 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |