SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Welk scherm precies? Die transfer button is toch hetzelfde als de vorige versie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:24 schreef DJKoster het volgende:
Het transfer scherm is ook gewijzigd, nu is wat duidelijker te zien welke Pokémon je door de blender gooit.
En om geen juridische problemen te krijgen bij ongelukken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat "you're going too fast" is zeker voor de eieren? Dat er niks wordt gergistreerd.
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat "you're going too fast" is zeker voor de eieren? Dat er niks wordt gergistreerd.
"You're going too fast and killed a chick".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
"You're going too fast. Please confirm you want scrambled eggs".
Nieuw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, en je kan je nickname eenmalig wijzigen. Is dat nieuw of zie ik het nu pas?
Waar kan dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, en je kan je nickname eenmalig wijzigen. Is dat nieuw of zie ik het nu pas?
Het is alleen maar in San Francisco actief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie alleen grassprieten tot nu toe bij de nearby, straks in de stad maar eens checken
Ik lol'dequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
"You're driving too fast. Please confirm that you're a passenger."
Terwijl de telefoon op mijn bureau ligt.
Oké thanks, had het nog niet goed doorgelezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is alleen maar in San Francisco actief.
Freezing is wel goed want dat is super effective tegen Dragonitesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn Lapras heeft de Dragon Pulse aanval. Is dat 1 vd sterkere aanvallen van Lapras of niet?
Sommige navigatiesystemen geven dat ook. Zo onhandig... ben je aan het rijden en dan moet je verplicht op allerlei knopjes drukken en beloven dat jet niet achter het stuur zit voor je iets kan bedienen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
op zich wel, zeker bij van die brakke navigatiesystemen waar je letter voor letter met een draaiknop je bestemming in moet voerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sommige navigatiesystemen geven dat ook. Zo onhandig... ben je aan het rijden en dan moet je verplicht op allerlei knopjes drukken en beloven dat jet niet achter het stuur zit voor je iets kan bedienen.
Nee, daar wordt het veiliger van.
En ik moest al wennen aan die hatelijke betuttelende boodschappen bij het opstarten van de vorige updatequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |