Er wordt aan gewerkt, opgelosttwitter:EdwinvdBergNOS twitterde op maandag 08-08-2016 om 22:30:46@dj_wouter Sportcollega's net gesproken. Is erg complex tussen Rio & Hsum. Is geen excuus hoor en wordt dus hard aan gewerkt. Bij deze! Grt reageer retweet
Stuk beter dan dat aftandse handbalveld in Rioquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat toch een heerlijke kleur blauw dat veld.
Het idee erachter vind ik op zich prima. Maar misschien was het toch wat makkelijker geweest een blauwe bal te maken ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat toch een heerlijke kleur blauw dat veld.
Zit er trouwens zand of lucht in die bal?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het idee erachter vind ik op zich prima. Maar misschien was het toch wat makkelijker geweest een blauwe bal te maken ofzo
Ik zit niet in het stadion, dus inhoudelijke uitspraken over de wedstrijd doe ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zit er trouwens zand of lucht in die bal?
Ik bemerk jouw voorliefde voor het woord solid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou deze is wel binnen. Tis niet heel groots maar wel solid.
Zeg dan gewoon solidequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou deze is wel binnen. Tis niet heel groots maar wel solid.
Mooi dat je dit opmerkt. Dit betekent dat je mijn posts leest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik bemerk jouw voorliefde voor het woord solid.
Dat zeker, al volg ik het hockey in het algemeen niet echt nauwgezetquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen de nummer tien (?) van de wereld.
Dit is leuker dan wielrennen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil niet zuur doen maar ik vind dit niet zo leuk om naar te kijken.
Uitstekend, ik noteer hem eventjes in mijn agendaquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij in mijn slaapkamer.
Mag hij 30+ neertellenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Bazoer wil die meenemen onze Frons
Dionne want die slurpt hem leeg. Faat zal waarschijnlijk een speech gaan houden over de biologie van de penisquote:
Hij hoeft in ieder geval niet te wennen aan het toeschouwersaantal, San Siro is net zo leeg als de ArenAquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd in San Siro mogen aantreden
Ben er 2 jaar geleden ofzo nog geweest. Binnenkant is oerlelijk, half leeg en het stinkt er naar zeik. Toiletten zelf ook te ranzig gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij hoeft in ieder geval niet te wennen aan het toeschouwersaantal, San Siro is net zo leeg als de ArenA
Inter gaat totaal niet investeren ook dus mag Frank het lekker doen met wat hij nu heeft. Al kan hij dan wel heeerrrrrlijk defensief voetbal spelenquote:
Ligt iig een betere matquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij hoeft in ieder geval niet te wennen aan het toeschouwersaantal, San Siro is net zo leeg als de ArenA
Rijden daar de treinen ook al niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat was mijn punt jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inter gaat totaal niet investeren ook dus mag Frank het lekker doen met wat hij nu heeft. Al kan hij dan wel heeerrrrrlijk defensief voetbal spelen
Dat heet service, daar doen ze niet aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:37 schreef Nober het volgende:
Waarom niet twee streams, een op NPO1 en een aparte waar je de wedstrijd ook echt kan zien?
Bij het volleybal eerder vanavond hadden ze die service nog wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heet service, daar doen ze niet aan
Dat moet een fout geweest zijn van een stagiairquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij het volleybal eerder vanavond hadden ze die service nog wel.
Is al afgelopen, dacht dat die om 23:30 begon. Waarom zeg je niet dat het 4-0 is geworden!?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet een fout geweest zijn van een stagiair
Ja haar spraak is mehhh. Woorden als chill en super chill zul je vaak uit haar mond horenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar hoe ze praat en haar gezichtje...
VS en VK gaan door in die poule als 1 en 2 zoals het nu staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:03 schreef Nibb-it het volgende:
Ben wel benieuwd naar Australië–Argentinië, morgen.
En Oranje als enige nog geen tegendoelpunten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
VS en VK gaan door in die poule als 1 en 2 zoals het nu staat.
Wanneer voor het laatst een tegendoelpunt op de Spelen, 2004?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En Oranje als enige nog geen tegendoelpunten.
In 2012 over het hele toernooi 5 of zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst een tegendoelpunt op de Spelen, 2004?
Ja hoor, op NPO Sport.quote:
Nog niet gescoord en China slikt niet zo makkelijk goals.quote:
Die dranghekken bij de tijdrit vanmiddag, met niemand erachterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moeten wel echt de meest sfeerloze OS ooit zijn. Hier zit ook weer bijna niemand, zoals bijna bij alle sporten.
Nederland. Maar stugge Chineesjes.quote:
Nothing is impenetrable for The Mountain.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die keepster is gewoon ondoordringbaar.
quote:
taaie pot dusquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou dan trek ik een pot bier open. Hierna ook nog handbal of niet?
Budha staat in het doel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik net ookquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Met Tess in slaap vallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
En zwemmen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb halve liters erdinger gekochtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deed ik net ook
Handbal om 1.00
deze man snapt hetquote:
dat boeit me niet zoquote:
Vind Ellen een beetje overrated, zit veel mooiers tussenquote:
Nee niet diequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Ellen van Dijk slapen in de berm.
Jasmina Jankovic, goeie keepster ja. Wel zuur voor de andere die nu afvielquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of gaan we dieandere keepster opstellen, die was wel erg goed vorige pot ..
Echt genant dat je dat tweetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die blijft de hele nacht wakker om dronken te worden heeft ze gezegd
En dan de greppel inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die blijft de hele nacht wakker om dronken te worden heeft ze gezegd
Volgens mij hoeft ze niet meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt genant dat je dat tweet
Morgenmiddag naar huis gestuurd door KNWU
ik heb die stream op mn tv met chromecast, maar dat is bijna gelijk aan nl hd op de gewone tvquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
wat een skere kwalitiet op npo sport op tv
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind Ellen een beetje overrated, zit veel mooiers tussen
maar bij mij zit bij de stream geen commentaar en op tv welquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb die stream op mn tv met chromecast, maar dat is bijna gelijk aan nl hd op de gewone tv
ja ellen hoog, daar hadden we het over tochquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie dan?
Nee inderdaad, ze moet sowieso met tussentijdse vlucht terug van Maurits. Alleen Annaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft ze niet meer.
huh de stream heeft bij mij ook gewoon commentaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar bij mij zit bij de stream geen commentaar en op tv wel
huhquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
huh de stream heeft bij mij ook gewoon commentaar
Inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Welke zijn er beter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja ellen hoog, daar hadden we het over toch
oh ze hebben er twee met CHI NEDquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
sowieso van as en verschoorquote:
Ik vind Xan de Waard schattigerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:01 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]in het veld zou ze ook met het haar los moeten spelen imo
Welke dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ze hebben er twee met CHI NED
ik had de verkeerde
Wat is dit voor vage sitequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke dan?
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Ik heb geen commentaar
Kan geen goede foto vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post dan een pic uit je uitgebreide collectie
Ik ga niet alle posts teruglezen.quote:
Heeft die de bal al geraakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
moet wel een saaie pot zijn voor de nlse keeper
Het trekken begint pas zometeen hoor: OS / [Gewichtheffen] #6 Alles voor De Grote Leiderquote:
Zo praat je niet over onze aanvoerster...quote:
6.7345/10quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo praat je niet over onze aanvoerster...
Kom op man die haalt het toch nooit bij:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan geen goede foto vinden
Deze dan maar
[ afbeelding ]
FAPFAPFAPquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kom op man die haalt het toch nooit bij:
[ afbeelding ]
Je wilt gewoon afwijken van de massa
maar toch zeker minder dan Van As, Verschoor of Croon.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kom op man die haalt het toch nooit bij:
[ afbeelding ]
Je wilt gewoon afwijken van de massa
Is dit een sneer naar het voetbalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit echt gigantisch triest hockey van China![]()
Lijkt wel voetbal.
1:09quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |