Er wordt aan gewerkt, opgelosttwitter:EdwinvdBergNOS twitterde op maandag 08-08-2016 om 22:30:46@dj_wouter Sportcollega's net gesproken. Is erg complex tussen Rio & Hsum. Is geen excuus hoor en wordt dus hard aan gewerkt. Bij deze! Grt reageer retweet
Stuk beter dan dat aftandse handbalveld in Rioquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat toch een heerlijke kleur blauw dat veld.
Het idee erachter vind ik op zich prima. Maar misschien was het toch wat makkelijker geweest een blauwe bal te maken ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat toch een heerlijke kleur blauw dat veld.
Zit er trouwens zand of lucht in die bal?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het idee erachter vind ik op zich prima. Maar misschien was het toch wat makkelijker geweest een blauwe bal te maken ofzo
Ik zit niet in het stadion, dus inhoudelijke uitspraken over de wedstrijd doe ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zit er trouwens zand of lucht in die bal?
Ik bemerk jouw voorliefde voor het woord solid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou deze is wel binnen. Tis niet heel groots maar wel solid.
Zeg dan gewoon solidequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou deze is wel binnen. Tis niet heel groots maar wel solid.
Mooi dat je dit opmerkt. Dit betekent dat je mijn posts leest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik bemerk jouw voorliefde voor het woord solid.
Dat zeker, al volg ik het hockey in het algemeen niet echt nauwgezetquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen de nummer tien (?) van de wereld.
Dit is leuker dan wielrennen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil niet zuur doen maar ik vind dit niet zo leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |