maar in de trein kan je toch ook gewoon streamen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja hoor. Zat eerder te kijken, maar nu in de trein dus ben van jullie afhankelijk voor live updates
Met jou?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef Onnoman het volgende:
Nederland houdt het hoofd niet koel
rotzakkennnnnn zijn jullie vrouwmensen.. ik bal mijn vuisten en kom uw nader..
een lesje dient geleerd te worden
Bedankt Hans.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:55 schreef polderturk het volgende:
De VS is als eerste geplaatst. Zou mooi zijn als Nederland zou winnen.
niet met deze telefoon..quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar in de trein kan je toch ook gewoon streamen?
met mij gaat het trouwens wel goed hoor
quote:
Die is er deze wedstrijd ook nog niet geweest.quote:
QFTquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Altijd weer Amerika. Wat heb ik een grafhekel aan dat land in het algemeen
laatste set.. 7-3 voor de usaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
niet met deze telefoon..![]()
Dusss... wat is de stand??
Nee, deze wedstrijd zeker nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die is er deze wedstrijd ook nog niet geweest.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Altijd weer Amerika. Wat heb ik een grafhekel aan dat land in het algemeen
Successupporterquote:
Toch tof dat ze 2 sets hebben weten te winnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden
Toch nog één punt
die zwartequote:
Dat is Plak.quote:
quote:
Sorryquote:
Is gewoon zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, weer zo eentje die het hip vindt om maar meteen choke te roepen.
Flop zou ik nou ook weer niet zeggen.quote:
moet me inhouden om hier geen je moeder grappen over te makenquote:
Dat woord wordt altijd heel makkelijk geplaatst. Of het gaat weer over de Nederlandse mentaliteitquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, weer zo eentje die het hip vindt om maar meteen choke te roepen.
en tegen de nummer 1quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:02 schreef Joezi het volgende:
Jullie weten dat het een poule wedstrijd is
We zijn erquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
VI is afgelopen. Nu wordt het gezellig hier.
hup Holland
Klopt maar overwinning lag voor het grijpen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:03 schreef wdn het volgende:
[..]
en tegen de nummer 1
2-3 is niet slecht.
Er zullen er weinig in de poule zijn die een punt pakken tegen de VS/
Huhquote:
Typisch Nederlands, dit roepen. Amerikanen zouden zeggen: hoe heeft dit fout kunnen gaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:03 schreef Janneke141 het volgende:
Ze doen het fantastisch tegen de wereldkampioen.
Flikker toch op met die gare kutopmerkingen man. Verdiep je eerst even in hoe het in elkaar zit voordat je dom gaat lopen blaten.quote:
Soooohhh... die is hardquote:
Feyenoord topic is paar deuren verderopquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef Pascalus het volgende:
waardeloos, waardeloos, waardeloos
slechte ploeg, matig
Maar goed dat wij geen Amerikanen zijn danquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, dit roepen. Amerikanen zouden zeggen: hoe heeft dit fout kunnen gaan?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Flikker toch op met die gare kutopmerkingen man. Verdiep je eerst even in hoe het in elkaar zit voordat je dom gaat lopen blaten.
Plak is niet goed genoegquote:
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef TheArt het volgende:
Jammer, maar wat hebben ze geweldig gespeeld
Hoe zit het dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Flikker toch op met die gare kutopmerkingen man. Verdiep je eerst even in hoe het in elkaar zit voordat je dom gaat lopen blaten.
De DJ was ook niet in ons voordeel, vooral Amerikaanse muziekquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Amerika begon gewoon steeds beter te spelen en NL steeds minder. Vooral het afmaken ging veel minder. Waar dat aan lag mag je zelf invullen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:07 schreef luckass het volgende:
Fatima weet niet met hoeveel in een poule zitten
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom nabeschouwen als hockey Sjef bezig is
Dat klopt. Ik ben dan ook geen BN'er.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij zit niet te blaten in n televisiestudio
Ik vind haar een 6je. Zou niet aanduwen.quote:
Staat in de OPquote:
Dat Amerika de nummer 1 van de wereld is en het van Nederland al bijzonder knap is dat ze hier staan en het zo goed doen.quote:
Alsnog choke want ze stonden dik voorquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Amerika de nummer 1 van de wereld is en het van Nederland al bijzonder knap is dat ze hier staan en het zo goed doen.
Dat dus.
Oh ja jij was die gast die niks van volleybal snapte he.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsnog choke want ze stonden dik voor
Blijkbaar nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je denkt dat ik die gelezen heb?
Stonden ze dik voor in set 4? Dat heb ik dan even gemistquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsnog choke want ze stonden dik voor
Klopt en toen ik vroeg hoe het zat reageerde jij als een snotaapquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh ja jij was die gast die niks van volleybal snapte he.
En ambulance sirene geluid afspelen bij blessure Balkesteinquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
De DJ was ook niet in ons voordeel, vooral Amerikaanse muziek
Doe eens een pic? Gek genoeg vind ik die Lotjje?,slotje?, lig die roodharige van Oranje met die bleke huid als spelverdeler wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:08 schreef Roland_Deschain het volgende:
Godver, die Kelly Murphy is een lekker wijf
Beetje scheel, maar wel lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:08 schreef Roland_Deschain het volgende:
Godver, die Kelly Murphy is een lekker wijf
quote:De enkelblessure van Maret Balkenstein-Grothues lijkt mee te vallen, zo heeft een eerste onderzoek uitgewezen. De volleybalster heeft volgens de medische staf van NOC*NSF niets gescheurd of gebroken.
Verder onderzoek moet uitwijzen wanneer Balkenstein-Grothues weer fit genoeg is om te spelen.
Balkenstein-Grothues ging maandag in de vierde set van het groepsduel van Nederland met de VS zwaar door haar enkel na het slaan van een smash.
Servië nu tegen USA, net bezig en 9-7 voor de USA. Vooral een sterke service hebben de Serviërs, zijn ook beter dan Italie (wat ook uit het onderling resultaat blijkt).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou, die Serven nog even pakken en dan Rusland en Brazilië ontlopen in de kwartfinales
Net bezig? Volgens mij bijna afgelopen, de USA staat op het punt om met 3-1 te winnen (staan iets van 16-11 voor in de 4de set).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Servië nu tegen USA, net bezig en 9-7 voor de USA. Vooral een sterke service hebben de Serviërs, zijn ook beter dan Italie (wat ook uit het onderling resultaat blijkt).
Oh, ik kijk nu op de livestream bij de NOS en ze zijn nog bezig in de eerste setquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Net bezig? Volgens mij bijna afgelopen, de USA staat op het punt om met 3-1 te winnen (staan iets van 16-11 voor in de 4de set).
De nummers 2 en 3 uit poule A loten tegen de nummers 2 en 3 uit poule B. Dus als Nederland tweede wordt, speelt het niet automatisch tegen de nummer 3 uit de andere poule (Zuid-Korea).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:45 schreef Pedroso het volgende:
3-1 winst voor de USA. Winnen van Servië en Oranje hoogstwaarschijnlijk 2e in de poule en waarschijnlijk tegen Zuid-Korea in de 1/8 finale. Haalbare maar voor NL ook een moeilijke tegenstander.
Waarom is datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:36 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
De nummers 2 en 3 uit poule A loten tegen de nummers 2 en 3 uit poule B. Dus als Nederland tweede wordt, speelt het niet automatisch tegen de nummer 3 uit de andere poule (Zuid-Korea).
De nummers 1 en 4 spelen wel sowieso tegen de nummers 4 en 1 uit de andere poule.
Om ervoor te zorgen dat ploegen niet gaan proberen om een bepaald team te ontlopen. (Ze willen geen taferelen als vier jaar terug bij het badminton)quote:
Ah ok. Wel handig dat ze dan bij het vrouwenvoetbal het zo opgezet hebben dat de laatste poule het op een akkoordje kon gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ploegen niet gaan proberen om een bepaald team te ontlopen. (Ze willen geen taferelen als vier jaar terug bij het badminton)
moet je nog je best gaan doen om geen vierde te worden:')quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef Max23 het volgende:
Servische dames winnen ineens van de Chinese dames met 3-0
Kan nog wel eens een rare eindstand in de poule worden.
VS nr. 1, Servië en NL 2 en 3 (volgorde boeit niet) en China nr. 4.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef Max23 het volgende:
Servische dames winnen ineens van de Chinese dames met 3-0
Kan nog wel eens een rare eindstand in de poule worden.
Dat is wel het meest logische scenario jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VS nr. 1, Servië en NL 2 en 3 (volgorde boeit niet) en China nr. 4.
Brazilië tegen China in de kwartfinale, niks mis mee ! VS tegen Japan of Argentinië en Nederland tegen Rusland of Zuid-Korea.
Nee livequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef Wup2 het volgende:
Ik ben er een beetje uit. Zit ik nu naar een herhaling te kijken [Nederland - Puerto Rico] of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |