Dione maakt ook ongepaste opmerkingen tegen een man of over een man die op beeld is te zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen onder elkaar is altijd kutnijd
beetje terugscrollen stond een goede uitlegquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap die puntentelling nog niet helemaal![]()
Iemand linkje met een goede uitleg?
Omdat ze tot vorig jaar nog heel afwisselend waren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staan ze zo laag op de wereldranglijst
Voor het gehele toernooi niet nee. Maar de VS is normaal gesproken nog een maatje of zes groter dan dat niveau.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef Nober het volgende:
Tweede op het EK, Derde op de World GP welk wonder?
Mods hebben er een handje van om door slotjes heen te postenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef KaBuf het volgende:
Hoezo heeft deel twee maar 300 posts?
OS / [Volleybal] #2: Dames sinds 1996 weer terug op de Spelen
Dacht dat deel 3 ook al dicht ging bij 300 posts, maar toen plaatste nattekat nog #301 dus twijfel ik.
Omdat er een post werd verwijderd toen het topic al dicht wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef KaBuf het volgende:
Dacht dat deel 3 ook al dicht ging bij 300 posts, maar toen plaatste nattekat nog #301 dus twijfel ik.
Misschien wat posts verwijdert?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef KaBuf het volgende:
Magie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef KaBuf het volgende:
Ja maar normaal gaat een topic dicht bij #301, en deel 2 bij #300.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Mods hebben er een handje van om door slotjes heen te posten
twitter:Toonami4Ever twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:23:11Never mind, we're still going on. Its not over yet. Come on, #TeamUSA #USAvsNED #Volleyball #Rio2016 reageer retweet
Grappig inderdaad.quote:
Die heeft een stem die net, maar dan ook net over de irritatiegrens ligt ja. Soms kan iemand er maar beter ver overheen zitten, dan neem je het vaak voor lief.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef Onnoman het volgende:
die meid die meepraat vind ik toch wel een beetje irriant ofzo
?quote:
dat ben jijquote:
Dat weet ik. Waarom post je mijn UIquote:
8-7quote:
weet ik eigenlijk ook nietquote:
Ziet er echt belachelijk uit inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef Drolflap het volgende:
Die Amerikaanse wissels zijn wel redelijk lomp met dat dansen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er echt belachelijk uit inderdaad
quote:
ik niet meer, moet de trein in, dus ik vind updates over de stand wel prettigquote:
Moeten gewoon lekker eens op hun bek gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef Drolflap het volgende:
Amerikanen doen altijd aan overacting.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef Drolflap het volgende:
beetje onsportief gedragquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef Drolflap het volgende:
Uh, nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ziet er uit als hele erge kramp. Valt nog mee.
Ok, nu afrekenen met die kutamerikanen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef -0- het volgende:
Zitten ze nou serieus een sirenegeluid af te spelen?
Je zit er naast denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ziet er uit als hele erge kramp. Valt nog mee.
leuk voor hemquote:
beter dan sjaak trekhaakquote:
Jep.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Een eventuele 5de set gaat tot 15 toch?
Doe niet gelijk zo enorm negatief. Een enkelblessure kan na een goede nachtrust alweer redelijk genezen zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
Wat een aderlating zeg. Denk niet dat we haar nog terug zien dit toernooi.
Dan jank je niet zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet gelijk zo enorm negatief. Een enkelblessure kan na een goede nachtrust alweer redelijk genezen zijn.
Net als kramp.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet gelijk zo enorm negatief. Een enkelblessure kan na een goede nachtrust alweer redelijk genezen zijn.
Dit is geen Formule 1 hè.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan moet je 400x gaan springen en landen.. Dat gaat gewoon nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
gedraag je modjequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bril of bescherming toch.quote:
Dat kan je simpelweg niet zeggen. Je kan lelijk klappen op je enkel en na 2-3 dagen nergens meer last van hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
gedraag je modje![]()
als iemand zo naar de grond gaat, is dat niet binnen een nachtje weer oké
is zij uitgevallen?quote:
Eensquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef Thezeurminator het volgende:
Die muziek tussendoor is echt vreselijk irritant. En ik ben 22 moet je nagaan wat ouderen hiervan vinden
Iets met haar enkel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
is zij uitgevallen?
En wat is nu de stand?
wist je dat het alleen maar ter bescherming is?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Falco het volgende:
Zometeen horen we weer dat verhaal van die bril
true that bro, maar als mod zijnde zo reageren slaat echt nergens opquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dat kan je simpelweg niet zeggen. Je kan lelijk klappen op je enkel en na 2-3 dagen nergens meer last van hebben.
Vooral aan het net toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
wist je dat het alleen maar ter bescherming is?
thnxquote:
Harde landing.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Schakel net in.
Wat is er gebeurd? Stapte ze op een voet?
Die heeft de wet mee.quote:
quote:
Die is defensief niet heel sterk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Zal vast al langs gekomen zijn maar waarom speelt Plak niet ?
Set verloren.quote:
halloquote:
Aanvallend wel dus daar zou ik toch ook soms gebruik van maken. Waarom dan wel tegen China en niet tegen de USA ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is defensief niet heel sterk.
De wcheids niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een vingertje bewegen.,
quote:
Ik ben er weer, hup Nederland!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Daarnaast is wind met een d.
hoiquote:
Omdat ze eerder in de partij aanvallend ook niet heel sterk was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aanvallend wel dus daar zou ik toch ook soms gebruik van maken. Waarom dan wel tegen China en niet tegen de USA ?
Kan niet verdedigen/ontvangen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Zal vast al langs gekomen zijn maar waarom speelt Plak niet ?
quote:
alles goed?quote:
Nee, dat ruik je.quote:
Dat hoeft van mij ook helemaal niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is waar, volgens mij was zij sowieso niet altijd de slankste van de ploeg.
ja hoor. Zat eerder te kijken, maar nu in de trein dus ben van jullie afhankelijk voor live updatesquote:
Juist wel, doe je huiswerk!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef Onnoman het volgende:
Nederland gaat dit niet winnen
daar ken ik Nederland gewoonweg te goed voor
WIR HABEN KEINEN WINNERSMENTALITEITEN
kom naar buiten dan.. matten we het uitquote:
Amerikanen pakken te veel terugquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef Redefine het volgende:
Pff wat een rally, jammer van het punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |