ja hequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk dat ze ook altijd kleding van de rommelmarkt heeft enzo
ze geeft geen fuck
jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heen nog best mooie dingen ook
iehl bahquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:
straks koop je iets waar iemand in dood is gegaan
nee inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
iehl bah
ik vind het zelf ook niet echt chill, door die vieze dingen zoeken enzo.
ze is er tussen 13 en 16quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee inderdaad
hoe weet je op welke tijdstippen zij daar is bij de hema?
oh leuk dat je iemand hebt gevonden om mee te gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ze is er tussen 13 en 16
dus we lopen daar een keer naar binnen en gaan nog een beetje shoppen enzo
ja ik heb een vriendin ook bonnie fan gemaakt lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh leuk dat je iemand hebt gevonden om mee te gaan
lijkt me eng dat mensen die ik ken me dan zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom ga je zelf trouwens niet vloggen, Sof?
Bonnie ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me eng dat mensen die ik ken me dan zien
en editten lijkt me veel werk
en zoveel dingen maak ik niet echt mee
slimquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb een vriendin ook bonnie fan gemaakt lol
maar ik ga straks 10 maanden lang hetzelfde doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bonnie ook niet.
En is alleen eng als je een stomme vlog maakt.
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik ga straks 10 maanden lang hetzelfde doen
dat is saai
ze heeft pabo gedaan en nog iets op de uniquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Paxcon het volgende:
bonnie doet geen studie ofzo toch of wel?
alleen hema?
oh oepsquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ze heeft pabo gedaan en nog iets op de uni
ze is al 24 he
stagequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En je hoeft niks te doen, de koelkast schoonmaken en pokemon go spelen is al voldoende blijkbaar.
Zoals?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
stage
haha nouuu, ze doet heel vaak ook interessantere dingen
rodi fissaquote:
neequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ben je ook naar de picknick geweest Sof?
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonniequote:
Ik heb het weleens gezien, maar ik vind het saai.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
jaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
Denk dat het wel een leuk mens is, alleen een beetje proletarisch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
omg jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaa
dan komen we in een vlog
hopelijk komt nick dan ook mee
over fotos gesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja
dan kan je op de foto met hem en misschien zet hij die dan op insta en dan word je instafamous
ja klopt laatste tijd niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over fotos gesproken
hij zet nooit wat op snapchat of ik ben verwijderd
oh is goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt laatste tijd niet meer
moet je bonnie even volgen
ik vind het wel een mooi meisjequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
Wel jammer dat ze totaal niet knap is.
wat is er awkward aan?quote:
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.quote:
nick is nog maar 21 en heeft net zijn eerste studie afgerond en is halverwege de tweedequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.
heel cute die fotoquote:
Daarom dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nick is nog maar 21 en heeft net zijn eerste studie afgerond en is halverwege de tweede
natuurlijk denken ze dan nog niet aan kinderenquote:
Toch een duidelijke indicatie dat Bonnie er wel eens over gedacht heeft. Maar ze is dus 3 jaar ouder?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
natuurlijk denken ze dan nog niet aan kinderen
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen. Natuurlijk denkt de gemiddelde vrouw aan kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch een duidelijke indicatie dat Bonnie er wel eens over gedacht heeft. Maar ze is dus 3 jaar ouder?
Ja, vooral als ze 24 zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen. Natuurlijk denkt de gemiddelde vrouw aan kinderen.
Ja?quote:
zij heeft echt een lelijke vriendquote:
ik vond haar een beetje neppig overkomen eigenlijkquote:
Ja, welke vlogger niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vond haar een beetje neppig overkomen eigenlijk
Die dikke jongen met dat baardje?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft echt een lelijke vriend
ja met die hondquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die dikke jongen met dat baardje?
Hey Jimmy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
Topiquekill, met je schattige armen.
probeer gay scquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ben dus op Zumba gegaan.
maar daar is geen forum van
Stereotiepquote:
was dat te gemeen?quote:
mooi, daar ga ik voorquote:
Ik kijk modern Family met de hond. En jij?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe jij op deze mooie maandagavond?
Ik lig op bed, eet ijs, en luister naar Elvis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk modern Family met de hond. En jij?
wat voor ijs. Ik heb net een Magnum met nootjes gegetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik lig op bed, eet ijs, en luister naar Elvis.
Ben en Jerry'squote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat voor ijs. Ik heb net een Magnum met nootjes gegeten
Oh beetje overrated imoquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe jij op deze mooie maandagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 08-08-2016 20:22:26 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
niet, je bent aan het fokken domme trollquote:
hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
niet, je bent aan het fokken domme troll
post dan geen zumba foto liegbeestquote:
dacht ik al.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
nope, laatste keer is echt maanden geleden
Ik zie het verband niet echt met of ik het vaak eet of niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat het de meest bekende smaak is.
Toch had ik gelijk, ik kan nu eenmaal dingen goed inschatten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet echt met of ik het vaak eet of niet.
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch had ik gelijk, ik kan nu eenmaal dingen goed inschatten.
sorryquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
post dan geen zumba foto liegbeest
ga meten danquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer wat ik had, maar sowieso niet dat.
als een jongen nu aanbelde en vroeg of je wilde neuken zou je zeggen dat het te vroeg is?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
als een jongen nu aanbelde en vroeg of je wilde neuken zou je zeggen dat het te vroeg is?
oh ik dacht dat je in stijve toestand bedoeldequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw penis groeit naar mate het later wordt?
Ja, of heb je net gefapt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je in stijve toestand bedoelde
Snap niet waarom je nu niet zou kunnen meten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wil jij opvallend veel van mijn seksleven weten
12.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap niet waarom je nu niet zou kunnen meten.
Hoezo datquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
En ik vraag jou maar dingen, want Sof wil niks zeggen.
Oh over bedpartners is heb gehadquote:
Blijft een beetje plat ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh over bedpartners is heb gehad
Gaat het daar nog over
je bent wel erg nieuwsgierigquote:
ik ookquote:
Welk nieuwtje?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij is Jimmy erg onder de indruk van mijn nieuwtje net.
Hij schat nu in hoe groot hij stijf is, en of hij dat in zijn mondje krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
Jij vraagt hoelang mijn leuter in slappe toestand is, ik geef antwoord en dan hoor ik niks meer. Dan ben je toch erg onder de indruk?quote:
hij is niet gay hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
zo doe jequote:
Oh ik had niet eens gezien dat je dat had gepost. Was bier pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij vraagt hoelang mijn leuter in slappe toestand is, ik geef antwoord en dan hoor ik niks meer. Dan ben je toch erg onder de indruk?
gelukkig maar xquote:
Heeft ze bikini piccas?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet ik je maar van fb verwijderen x
zou niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet ik je maar van fb verwijderen x
neequote:
gelukkig maarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke ik ook niet
dus we zijn nog steeds bffl's
als het wat wordt met die date, wel op tijd mij verwijderen he, anders kan ik zo aan zijn foto komenquote:
hahahha gekquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het wat wordt met die date, wel op tijd mij verwijderen he, anders kan ik zo aan zijn foto komen
jullie waren wel vrienden tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha gek
Mijn andere relatie van 1,5 jaar heeft nooit op fb gestaan
jaquote:
aso van haar zegquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb Sof nog wel een selfie ge-dmt
kloptquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan je helpen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zakelijke kleding maar het valt vies tegen
mantelpakjes niet vereist maar wel gewoon degelijk voor kantoor. En ik wil er daarnaast ook niet oud/truttig/etc uit zien. Op zalando wel wat toffe Engelse merken gezien maar het blijft lastigquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je helpen.
Wat is de dresscode
Heb je baan gevonden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zakelijke kleding maar het valt vies tegen
zo iets jaquote:
Sorry er was volleybal op tvquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat versta je hier onderquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:38 schreef Flippiee het volgende:
En ik wil er daarnaast ook niet oud/truttig/etc uit zien
shoulderpadsquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mantelpakjes niet vereist maar wel gewoon degelijk voor kantoor. En ik wil er daarnaast ook niet oud/truttig/etc uit zien. Op zalando wel wat toffe Engelse merken gezien maar het blijft lastig
Het kan wel, maar het is toch net een beetje overdressed eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan altijd mantelpakje doen toch, sla je plank nooit mee mis.
Dat zie je nog steeds wel in zeker matequote:
Ja, maar ik vind veel daaronder er vaak echt schooier uitzienquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Flippiee het volgende:
Het kan wel, maar het is toch net een beetje overdressed eigenlijk.
Rangschik jij hier Polen onder Zwedenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Piotr klinkt als koosnaampje die een zweedse boi aan zn pik zou geven
Dat doen mannen alleen in films.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Piotr klinkt als koosnaampje die een zweedse boi aan zn pik zou geven
Zweden zijn wel knapper thoquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rangschik jij hier Polen onder Zweden
hahaahahhquote:
stomquote:
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
stom
Gewoon niet meer helpen dan maar
Sorry was tanden poetsen en was ophangenquote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry was tanden poetsen en was ophangen
Ja best welquote:
misschien wil sof wel naar jou toe komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
Pas in het weekend weer dingen gepland, en ik heb ook geen vrij reizen.
Haha gezellig. Misschien wil jij ook wel mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wil sof wel naar jou toe komen
ja leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha gezellig. Misschien wil jij ook wel mee.
Wie heb je opgehangen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry was tanden poetsen en was ophangen
ik heb zondag weer vrijheid. Heerlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat echt een saaie week worden voor mij.
heerlijk zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zondag weer vrijheid. Heerlijk
ik ga vanavond uitetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
daarna serie kijken denk ik
hoezo nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuw NEDERLANDS paspoort, ets.
maar hij is niet in topconditie aangeleverd
EU paspoort bedoel je? Er bestaan geen Nederlandse paspoorten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuw NEDERLANDS paspoort, ets.
maar hij is niet in topconditie aangeleverd
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
EU paspoort bedoel je? Er bestaan geen Nederlandse paspoorten.
Het Nederlandse en het Italiaanse paspoort zijn allebei hetzelfde, EU-gestandardiseerde paspoort. Er staat niet voor niets in beide gevallen "Europese Unie" boven. Dat er nog voor de sier een nationaal embleem opstaat verandert er niks aan. Een gepensioneerde KGB agent uit Litouwen heeft hetzelfde paspoort als ons, en kan daar ook precies hetzelfde mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlands paspoort.
[ afbeelding ]
Italiaans paspoort links.
Vertel mij wat er een EU-paspoort is, aub.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het Nederlandse en het Italiaanse paspoort zijn allebei hetzelfde, EU-gestandardiseerde paspoort. Er staat niet voor niets in beide gevallen "Europese Unie" boven. Dat er nog voor de sier een nationaal embleem opstaat verandert er niks aan. Een gepensioneerde KGB agent uit Litouwen heeft hetzelfde paspoort als ons, en kan daar ook precies hetzelfde mee.
Dat boeit mij dan weer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je hoeveel mensen dit wat interesseert, Jimmy.
Gewoon de goedkoopste van de Blokkerquote:
1500? wut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste van de Blokker
Ik strijk nooit, maar kan moeilijk 1500 euro huur vangen voor een gemeubileerde woning zonder strijkplank
Dat wordt lastig jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste van de Blokker
Ik strijk nooit, maar kan moeilijk 1500 euro huur vangen voor een gemeubileerde woning zonder strijkplank
Mn woning is voor de eerste 3 maanden verhuurd voor 1500 pmquote:
Wat voor woning heb je dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mn woning is voor de eerste 3 maanden verhuurd voor 1500 pmAan een professor die een tijdje college komt geven op de RUG.
De andere maanden is wat lastiger, maar wss gaan we de huurprijs zakken.
Ook niet. Staat echt volledig op mijn naam, zonder hypotheek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker van papa en mama gekregen?
Ik geloof nooit dat je dat allemaal zelf verdient hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook niet. Staat echt volledig op mijn naam.
Misschien met een andere studie had jij dat ook wel bij elkaar verdient.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je dat allemaal zelf verdient hebt.
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je dat allemaal zelf verdient hebt.
Ik heb 0 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien met een andere studie had jij dat ook wel bij elkaar verdient.
Nee. Hard werken moet je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe mij eens wat geld geven dan.
Madquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon domme mazzel dat je een erfenis krijgt.
En het leuke is dat over 30 jaar+ een miljoenenerfenis vrijkomt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoals jij.
Gewoon domme mazzel dat je een erfenis krijgt.
30 jaar heb je niks aan, dan ben je 50. Beter nu geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het leuke is dat over 30 jaar+ een miljoenenerfenis vrijkomt.
Al word ik misschien onterfd, maar goed.Legitieme portie en alles.
Ja, ken je nog wat rijke chickas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |