Rangschik jij hier Polen onder Zwedenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Piotr klinkt als koosnaampje die een zweedse boi aan zn pik zou geven
Dat doen mannen alleen in films.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Piotr klinkt als koosnaampje die een zweedse boi aan zn pik zou geven
Zweden zijn wel knapper thoquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rangschik jij hier Polen onder Zweden
hahaahahhquote:
stomquote:
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
stom
Gewoon niet meer helpen dan maar
Sorry was tanden poetsen en was ophangenquote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry was tanden poetsen en was ophangen
Ja best welquote:
misschien wil sof wel naar jou toe komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
Pas in het weekend weer dingen gepland, en ik heb ook geen vrij reizen.
Haha gezellig. Misschien wil jij ook wel mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wil sof wel naar jou toe komen
ja leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha gezellig. Misschien wil jij ook wel mee.
Wie heb je opgehangen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry was tanden poetsen en was ophangen
ik heb zondag weer vrijheid. Heerlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat echt een saaie week worden voor mij.
heerlijk zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zondag weer vrijheid. Heerlijk
ik ga vanavond uitetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
daarna serie kijken denk ik
hoezo nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuw NEDERLANDS paspoort, ets.
maar hij is niet in topconditie aangeleverd
EU paspoort bedoel je? Er bestaan geen Nederlandse paspoorten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuw NEDERLANDS paspoort, ets.
maar hij is niet in topconditie aangeleverd
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
EU paspoort bedoel je? Er bestaan geen Nederlandse paspoorten.
Het Nederlandse en het Italiaanse paspoort zijn allebei hetzelfde, EU-gestandardiseerde paspoort. Er staat niet voor niets in beide gevallen "Europese Unie" boven. Dat er nog voor de sier een nationaal embleem opstaat verandert er niks aan. Een gepensioneerde KGB agent uit Litouwen heeft hetzelfde paspoort als ons, en kan daar ook precies hetzelfde mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlands paspoort.
[ afbeelding ]
Italiaans paspoort links.
Vertel mij wat er een EU-paspoort is, aub.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het Nederlandse en het Italiaanse paspoort zijn allebei hetzelfde, EU-gestandardiseerde paspoort. Er staat niet voor niets in beide gevallen "Europese Unie" boven. Dat er nog voor de sier een nationaal embleem opstaat verandert er niks aan. Een gepensioneerde KGB agent uit Litouwen heeft hetzelfde paspoort als ons, en kan daar ook precies hetzelfde mee.
Dat boeit mij dan weer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je hoeveel mensen dit wat interesseert, Jimmy.
Gewoon de goedkoopste van de Blokkerquote:
1500? wut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste van de Blokker
Ik strijk nooit, maar kan moeilijk 1500 euro huur vangen voor een gemeubileerde woning zonder strijkplank
Dat wordt lastig jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste van de Blokker
Ik strijk nooit, maar kan moeilijk 1500 euro huur vangen voor een gemeubileerde woning zonder strijkplank
Mn woning is voor de eerste 3 maanden verhuurd voor 1500 pmquote:
Wat voor woning heb je dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mn woning is voor de eerste 3 maanden verhuurd voor 1500 pmAan een professor die een tijdje college komt geven op de RUG.
De andere maanden is wat lastiger, maar wss gaan we de huurprijs zakken.
Ook niet. Staat echt volledig op mijn naam, zonder hypotheek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker van papa en mama gekregen?
Ik geloof nooit dat je dat allemaal zelf verdient hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook niet. Staat echt volledig op mijn naam.
Misschien met een andere studie had jij dat ook wel bij elkaar verdient.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je dat allemaal zelf verdient hebt.
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je dat allemaal zelf verdient hebt.
Ik heb 0 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien met een andere studie had jij dat ook wel bij elkaar verdient.
Nee. Hard werken moet je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe mij eens wat geld geven dan.
Madquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon domme mazzel dat je een erfenis krijgt.
En het leuke is dat over 30 jaar+ een miljoenenerfenis vrijkomt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoals jij.
Gewoon domme mazzel dat je een erfenis krijgt.
30 jaar heb je niks aan, dan ben je 50. Beter nu geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het leuke is dat over 30 jaar+ een miljoenenerfenis vrijkomt.
Al word ik misschien onterfd, maar goed.Legitieme portie en alles.
Ja, ken je nog wat rijke chickas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |