neequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ben je ook naar de picknick geweest Sof?
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonniequote:
Ik heb het weleens gezien, maar ik vind het saai.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
jaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
Denk dat het wel een leuk mens is, alleen een beetje proletarisch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
omg jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaa
dan komen we in een vlog
hopelijk komt nick dan ook mee
over fotos gesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja
dan kan je op de foto met hem en misschien zet hij die dan op insta en dan word je instafamous
ja klopt laatste tijd niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over fotos gesproken
hij zet nooit wat op snapchat of ik ben verwijderd
oh is goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt laatste tijd niet meer
moet je bonnie even volgen
ik vind het wel een mooi meisjequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
Wel jammer dat ze totaal niet knap is.
wat is er awkward aan?quote:
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |