ja hequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk dat ze ook altijd kleding van de rommelmarkt heeft enzo
ze geeft geen fuck
jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heen nog best mooie dingen ook
iehl bahquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:
straks koop je iets waar iemand in dood is gegaan
nee inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
iehl bah
ik vind het zelf ook niet echt chill, door die vieze dingen zoeken enzo.
ze is er tussen 13 en 16quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee inderdaad
hoe weet je op welke tijdstippen zij daar is bij de hema?
oh leuk dat je iemand hebt gevonden om mee te gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ze is er tussen 13 en 16
dus we lopen daar een keer naar binnen en gaan nog een beetje shoppen enzo
ja ik heb een vriendin ook bonnie fan gemaakt lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh leuk dat je iemand hebt gevonden om mee te gaan
lijkt me eng dat mensen die ik ken me dan zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom ga je zelf trouwens niet vloggen, Sof?
Bonnie ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me eng dat mensen die ik ken me dan zien
en editten lijkt me veel werk
en zoveel dingen maak ik niet echt mee
slimquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb een vriendin ook bonnie fan gemaakt lol
maar ik ga straks 10 maanden lang hetzelfde doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bonnie ook niet.
En is alleen eng als je een stomme vlog maakt.
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik ga straks 10 maanden lang hetzelfde doen
dat is saai
ze heeft pabo gedaan en nog iets op de uniquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Paxcon het volgende:
bonnie doet geen studie ofzo toch of wel?
alleen hema?
oh oepsquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ze heeft pabo gedaan en nog iets op de uni
ze is al 24 he
stagequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En je hoeft niks te doen, de koelkast schoonmaken en pokemon go spelen is al voldoende blijkbaar.
Zoals?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
stage
haha nouuu, ze doet heel vaak ook interessantere dingen
rodi fissaquote:
neequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ben je ook naar de picknick geweest Sof?
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonniequote:
Ik heb het weleens gezien, maar ik vind het saai.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
jaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
Denk dat het wel een leuk mens is, alleen een beetje proletarisch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
omg jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaa
dan komen we in een vlog
hopelijk komt nick dan ook mee
over fotos gesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja
dan kan je op de foto met hem en misschien zet hij die dan op insta en dan word je instafamous
ja klopt laatste tijd niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over fotos gesproken
hij zet nooit wat op snapchat of ik ben verwijderd
oh is goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt laatste tijd niet meer
moet je bonnie even volgen
ik vind het wel een mooi meisjequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
Wel jammer dat ze totaal niet knap is.
wat is er awkward aan?quote:
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.quote:
nick is nog maar 21 en heeft net zijn eerste studie afgerond en is halverwege de tweedequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.
heel cute die fotoquote:
Daarom dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nick is nog maar 21 en heeft net zijn eerste studie afgerond en is halverwege de tweede
natuurlijk denken ze dan nog niet aan kinderenquote:
Toch een duidelijke indicatie dat Bonnie er wel eens over gedacht heeft. Maar ze is dus 3 jaar ouder?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
natuurlijk denken ze dan nog niet aan kinderen
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen. Natuurlijk denkt de gemiddelde vrouw aan kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch een duidelijke indicatie dat Bonnie er wel eens over gedacht heeft. Maar ze is dus 3 jaar ouder?
Ja, vooral als ze 24 zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen. Natuurlijk denkt de gemiddelde vrouw aan kinderen.
Ja?quote:
zij heeft echt een lelijke vriendquote:
ik vond haar een beetje neppig overkomen eigenlijkquote:
Ja, welke vlogger niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vond haar een beetje neppig overkomen eigenlijk
Die dikke jongen met dat baardje?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft echt een lelijke vriend
ja met die hondquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die dikke jongen met dat baardje?
Hey Jimmy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
Topiquekill, met je schattige armen.
probeer gay scquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ben dus op Zumba gegaan.
maar daar is geen forum van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |