Ohja, ik ben niet meer zo helder nu.quote:
Dat bedoel ik. Behalve als er een knotsgekke ontknoping is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, ik ben niet meer zo helder nu.
Maar poulefasewestrijden van andere landen ga ik niet kijken, dat is me een stapje te ver.
Nattekat niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:32 schreef Redefine het volgende:
Als mod mag je toch wel origineler uit de hoek komen als het om een TT gaat.
Nattekrant zou beter passenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:32 schreef Redefine het volgende:
Als mod mag je toch wel origineler uit de hoek komen als het om een TT gaat.
heb je dit geleend uit VBL?quote:
Dat was meet niveau van het turntopic op een gegeven moment.quote:
Niet dat ik weet. Zegt wel veel als het daar ook al gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je dit geleend uit VBL?
Geregeld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zegt wel veel als het daar ook al gebruikt wordt.
En Argentinië was volgens mij de makkelijkste tegenstander, kunnen ze mooi oefenen hoe ze de ballen wel in de goal moeten gooien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen is er handbal tussen 00.50 en 02.20 heb ik me laten vertellen
Welke finale?quote:
Dat doen al die Australische dames. Al jaren. Alleen heeft zij gelukkig geen hysterische stem.quote:
Dat scheelt een hoop inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:37 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat doen al die Australische dames. Al jaren. Alleen heeft zij gelukkig geen hysterische stem.
Veel geisers om in te trainenquote:Op maandag 8 augustus 2016 04:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom kunnen alleen Scandinavische vrouwen goed zwemmen?
Amerika en Australië liggen inderdaad in het donkerste stukje van Lapland.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom kunnen alleen Scandinavische vrouwen goed zwemmen?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amerika en Australië liggen inderdaad in het donkerste stukje van Lapland.
Sorry, bedoelde waarom de mannen niet. Ik zie bijna nooit een Scandinavische man in het badquote:Op maandag 8 augustus 2016 04:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amerika en Australië liggen inderdaad in het donkerste stukje van Lapland.
Er zijn finales geweest ja. 100 school mannen, 400 vrij vrouwen, 100 vlinder vrouwen. Hierna nog een finale estafette 4 x 100 mannen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vraag ik, raak het overzicht wat kwijt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |