Wat een gelul joh weer. Weet je überhaupt waar je het over hebt? Iedereen had wat verwacht van Poels. Gesink totaal niet in vorm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Klopt, hoop alleen niet dat hij na Tour al voelde dat t m niet meer ging worden. Gesink was graag in zn plaats gegaan. Topfit.
Eén koers uitgereden sinds Luik: een proloog van 6,5 kilometer. Mee naar Rio!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gelul joh weer. Weet je überhaupt waar je het over hebt? Iedereen had wat verwacht van Poels. Gesink totaal niet in vorm.
Ten Dam had ook wel meegekund. Lekker kunnen tanken in Amerika. Topfit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eén koers uitgereden sinds Luik: een proloog van 6,5 kilometer. Mee naar Rio!
Ik weet wel dat iedereen wat van hem verwachtte, maar als je zelf voelt dat het er niet inzit moet je niet meegaan wat mij betreft, vandaar mn opmerking.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gelul joh weer. Weet je überhaupt waar je het over hebt? Iedereen had wat verwacht van Poels. Gesink totaal niet in vorm.
De Gees gaat vlammen in de Vuelta.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eén koers uitgereden sinds Luik: een proloog van 6,5 kilometer. Mee naar Rio!
Ze nemen zelfs een geblesseerde wielrenner mee die meteen afstapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mollema gaat idd vandaag of morgen naar huisquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen ideeLijkt me wel een leuke ervaring voor hun. Maar het zou me niks verbazen als beide renners al zijn terug gevlogen.
Ik denk dat hij het stukken beter gaat doen dan Kruijswijk.quote:
Maar hij voelde niet zelf dat het er niet in zatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik weet wel dat iedereen wat van hem verwachtte, maar als je zelf voelt dat het er niet inzit moet je niet meegaan wat mij betreft, vandaar mn opmerking.
In het verleden heeft hij in ieder geval al laten zien dat koersen in Spanje hem wel ligt en Kruijswijk heb ik buiten de Giro weinig leuks zien doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het stukken beter gaat doen dan Kruijswijk.
LOL, geen van beiden heeft een tijdritfiets meegenomen. Gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat Mollema of Kruiswijk hem vervangen?
Wat een amateurs heyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
LOL, geen van beiden heeft een tijdritfiets meegenomen. Gaat lekker daar.
Hou me hart vast voor Tom aankomende woensdag.
Als je echt wilt, kun je nog een fiets laten invliegen. Niet dat het zin heeft...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
LOL, geen van beiden heeft een tijdritfiets meegenomen. Gaat lekker daar.
Hou me hart vast voor Tom aankomende woensdag.
Precies, non excuus. Een fiets is daar in 12 uur als het moet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je echt wilt, kun je nog een fiets laten invliegen. Niet dat het zin heeft...
Nah, er zouden wellicht meer crisissituaties ontstaan voor Froome. Je kan hoe dan ook niet overal op reageren als je alleen zit. Het is nog wat afwachten hoe Froome met crisissituaties zou omgaan. Dat hij in blinde paniek een berg oprent bij een mankement aan zijn fiets is bijvoorbeeld geen goed tekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze vorm wel. In tourvorm maakt het geen reet uit.
Hij kan lekker met de vrouwen trainenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ook leuk voor Tom dat ie in zn eentje mag gaan voorbereiden op de tijdrit
Zijn van Dijk en van der Breggen ook echt de 2 topfavorieten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin zal een stuk gemotiveerder zijn door het goud en zilver dat wordt gehaald door vd Breggen en van Dijk vlak voor zijn tijdrit
Vd Breggen wordt gezien als 1 van de favorieten ja. Van Dijk minder, vooral door het parcours, maar die deed het zondag bergop ook niet slecht, dus misschien dat ze ook voor een medaille kan gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zijn van Dijk en van der Breggen ook echt de 2 topfavorieten?
Dames starten om 13.30quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dames is morgenmiddag/ Heren 's avonds begrijp ik?
Op basis van dit jaar zeer zeker niet. Op basis van de wegrit misschien wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zijn van Dijk en van der Breggen ook echt de 2 topfavorieten?
Ze rijden het rondje met de kasseien (alleen dan zonder de kasseien). Dus niet de afdaling waar nog steeds stukjes Annemiek liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Zit DE afdaling in de tijdrit? Ja toch? Dan hoop ik dat ze inmiddels kussens hebben geplaatst oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |