Geen winnaarsmentaliteit of doorzettingsvermogen bij die Skybazen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Max23 het volgende:
Geen Poels in de tijdrit, heeft zich afgemeld
Mag dat? (niet dat het veel zin heeft)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat Mollema of Kruiswijk hem vervangen?
Pfff. Had liever Gesink, Clement of Kelderman meegezien dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Max23 het volgende:
Geen Poels in de tijdrit, heeft zich afgemeld
Geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mag dat? (niet dat het veel zin heeft)
Die hadden hier ook weinig klaargespeeld. Kelderman misschien met een heeeeel goede dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Pfff. Had liever Gesink, Clement of Kelderman meegezien dan.
Ja maar doelde meer op wegrit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die hadden hier ook weinig klaargespeeld. Kelderman misschien met een heeeeel goede dag
Op papier was dit het ideale parcours voor Poels. LBL gewonnen, sterk in lange beklimmingen en een goede sprint in de benen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja maar doelde meer op wegrit.
Klopt, hoop alleen niet dat hij na Tour al voelde dat t m niet meer ging worden. Gesink was graag in zn plaats gegaan. Topfit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op papier was dit het ideale parcours voor Poels. LBL gewonnen, sterke in lange beklimmingen en een goede sprint in de benen.
Gesink heeft 0 wedstrijdritme. Je ziet hoever Kruijswijk kwamquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Klopt, hoop alleen niet dat hij na Tour al voelde dat t m niet meer ging worden. Gesink was graag in zn plaats gegaan. Topfit.
Wat een gelul joh weer. Weet je überhaupt waar je het over hebt? Iedereen had wat verwacht van Poels. Gesink totaal niet in vorm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Klopt, hoop alleen niet dat hij na Tour al voelde dat t m niet meer ging worden. Gesink was graag in zn plaats gegaan. Topfit.
Eén koers uitgereden sinds Luik: een proloog van 6,5 kilometer. Mee naar Rio!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gelul joh weer. Weet je überhaupt waar je het over hebt? Iedereen had wat verwacht van Poels. Gesink totaal niet in vorm.
Ten Dam had ook wel meegekund. Lekker kunnen tanken in Amerika. Topfit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eén koers uitgereden sinds Luik: een proloog van 6,5 kilometer. Mee naar Rio!
Ik weet wel dat iedereen wat van hem verwachtte, maar als je zelf voelt dat het er niet inzit moet je niet meegaan wat mij betreft, vandaar mn opmerking.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gelul joh weer. Weet je überhaupt waar je het over hebt? Iedereen had wat verwacht van Poels. Gesink totaal niet in vorm.
De Gees gaat vlammen in de Vuelta.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eén koers uitgereden sinds Luik: een proloog van 6,5 kilometer. Mee naar Rio!
Ze nemen zelfs een geblesseerde wielrenner mee die meteen afstapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mollema gaat idd vandaag of morgen naar huisquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen ideeLijkt me wel een leuke ervaring voor hun. Maar het zou me niks verbazen als beide renners al zijn terug gevlogen.
Ik denk dat hij het stukken beter gaat doen dan Kruijswijk.quote:
Maar hij voelde niet zelf dat het er niet in zatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik weet wel dat iedereen wat van hem verwachtte, maar als je zelf voelt dat het er niet inzit moet je niet meegaan wat mij betreft, vandaar mn opmerking.
In het verleden heeft hij in ieder geval al laten zien dat koersen in Spanje hem wel ligt en Kruijswijk heb ik buiten de Giro weinig leuks zien doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het stukken beter gaat doen dan Kruijswijk.
LOL, geen van beiden heeft een tijdritfiets meegenomen. Gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat Mollema of Kruiswijk hem vervangen?
Wat een amateurs heyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
LOL, geen van beiden heeft een tijdritfiets meegenomen. Gaat lekker daar.
Hou me hart vast voor Tom aankomende woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |