Als je echt wilt, kun je nog een fiets laten invliegen. Niet dat het zin heeft...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
LOL, geen van beiden heeft een tijdritfiets meegenomen. Gaat lekker daar.
Hou me hart vast voor Tom aankomende woensdag.
Precies, non excuus. Een fiets is daar in 12 uur als het moet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je echt wilt, kun je nog een fiets laten invliegen. Niet dat het zin heeft...
Nah, er zouden wellicht meer crisissituaties ontstaan voor Froome. Je kan hoe dan ook niet overal op reageren als je alleen zit. Het is nog wat afwachten hoe Froome met crisissituaties zou omgaan. Dat hij in blinde paniek een berg oprent bij een mankement aan zijn fiets is bijvoorbeeld geen goed tekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze vorm wel. In tourvorm maakt het geen reet uit.
Hij kan lekker met de vrouwen trainenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ook leuk voor Tom dat ie in zn eentje mag gaan voorbereiden op de tijdrit
Zijn van Dijk en van der Breggen ook echt de 2 topfavorieten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin zal een stuk gemotiveerder zijn door het goud en zilver dat wordt gehaald door vd Breggen en van Dijk vlak voor zijn tijdrit
Vd Breggen wordt gezien als 1 van de favorieten ja. Van Dijk minder, vooral door het parcours, maar die deed het zondag bergop ook niet slecht, dus misschien dat ze ook voor een medaille kan gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zijn van Dijk en van der Breggen ook echt de 2 topfavorieten?
Dames starten om 13.30quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dames is morgenmiddag/ Heren 's avonds begrijp ik?
Op basis van dit jaar zeer zeker niet. Op basis van de wegrit misschien wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zijn van Dijk en van der Breggen ook echt de 2 topfavorieten?
Ze rijden het rondje met de kasseien (alleen dan zonder de kasseien). Dus niet de afdaling waar nog steeds stukjes Annemiek liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Zit DE afdaling in de tijdrit? Ja toch? Dan hoop ik dat ze inmiddels kussens hebben geplaatst oid.
Dat is niet lekker voor Dumoulin, lijkt me dat hij minder risico durft te nemen dan Dennis bij regen.quote:
Die pols is toch al gebroken, dan kun je net zo goed vol gas gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is niet lekker voor Dumoulin, lijkt me dat hij minder risico durft te nemen dan Dennis bij regen.
Daar was die asfaltstrook toch voor, die nu achter hekken lag, zodat de renners over de kasseien moesten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:54 schreef Evertjan het volgende:
Tijdritparkoers gaat geloof ik over de 1e omloop van de wegrace. Maar ze gaan geloof ik niet over de kasseienstrook maar erlangs
Tijdens de tijdrit gaan ze idd over de asfaltstrook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar was die asfaltstrook toch voor, die nu achter hekken lag, zodat de renners over de kasseien moesten?
Sep.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoeveel koersen rijden de vrouwen? Veel minder.
Het is een best goede vergelijking, noem jij eens even een andere renner op die heel veel ereplaatsen heeft gehaald en geen grote wedstrijden gewonnen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |