Vond Worldwar van Harry Turtledove wel vermakelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil een boek kopen, welke zal ik kopen
tegenwoordig modden ze toch alleen de eerste twee wekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die mods van tegenwoordig ook eh
Beroerd, zo in een woord samengevat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die mods van tegenwoordig ook eh
Slaap ze!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke ben vet moe blabla welterusten allemaal.
Ja waar is die nieuwe? Ook nergens te bekennenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenwoordig modden ze toch alleen de eerste twee weken
Ja waardeloos. Allemaal brandhout.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beroerd, zo in een woord samengevat.
woowquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
dat jij hbo studeert is het bewijs dat we allemaal onzelf beter gewoon een kogel door de kop kunnen jagen
Slaaaaapplekkeerrquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke ben vet moe blabla welterusten allemaal.
ok hzawquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet
interesseert me echt geen reet
Van 9 tot 5 is ook wel grappigquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op dirkjan.nl staan ook elke week een paar leuken
Jullie maagden moeten elkaar juist helpen, niet afbranden.quote:
Lowl wil een ongepaste grap maken over dat wijnglas achter jequote:
Wow die gaat te verquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, klik in mijn sig op What the fuck!?
ja ga denk ik ook zwarte spijkerjasjes dragenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jullie maagden moeten elkaar juist helpen, niet afbranden.
Doe je dingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lowl wil een ongepaste grap maken over dat wijnglas achter je![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |