Succesquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb tot vrijdag 12 uur per week schoongemaakt.
Heb aankomende week een sollicitatie, maar dat word geregeld via mijn jobcoach.
(Heb geen idee nog welke dag het is, hoe laat, etc.. Dat zou ik eigenlijk afgelopen weekend al horen, maar heb nog niets van haar terug en had haar Donderdag een mailtje gestuurd)
Ken je ze niet?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Godver
"Joop Klepzeiker: Ranzigheid en grove humor zijn kenmerkend voor de titel, waarin hoeren, rondborstige 'dames' en kots veelvuldig voorkomen."
ja wat een ongelofelijk kutvent is dat zegquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk weer eens in klb heb je alleen die tumortopics van possertje
Nee kende ze niet, was niet zo van de strips.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
Dick van Bil heb je ook nog
Gaat slechter met hem dan toen hij nog dandybleu was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Okéquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb tot vrijdag 12 uur per week schoongemaakt.
Heb aankomende week een sollicitatie, maar dat word geregeld via mijn jobcoach.
(Heb geen idee nog welke dag het is, hoe laat, etc.. Dat zou ik eigenlijk afgelopen weekend al horen, maar heb nog niets van haar terug en had haar Donderdag een mailtje gestuurd)
Dirkjanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dirkjan
als je dat niet leuk vind nou ja laat dan maar
Wie weet, heb hem al lang niet meer gezienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem lokken met gratis pep
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
1 moslim pep voor jou!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem lokken met gratis pep
Het is al best oud al, ik las het veel toen ik 16 wasquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee kende ze niet, was niet zo van de strips.
Laat sylvana joop klepzeiker maar niet lezen met al die negroide hoeren manmanman
dandybleu kon ik wel om glimlachen. Nu is het helemaal over de topquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaat slechter met hem dan toen hij nog dandybleu was.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil een boek kopen, welke zal ik kopen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef defokkingfoker het volgende:
The Last Jizzbender is ook een leuk boek
niet alleen van hem, ook die over het niezen. Ik heb de bovenste drie topics gekeken en toen was ik er klaar meequote:
Ja die mods van tegenwoordig ook ehquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je ook een rare Pepe?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1 moslim pep voor jou!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |