Vond Worldwar van Harry Turtledove wel vermakelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil een boek kopen, welke zal ik kopen
tegenwoordig modden ze toch alleen de eerste twee wekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die mods van tegenwoordig ook eh
Beroerd, zo in een woord samengevat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die mods van tegenwoordig ook eh
Slaap ze!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke ben vet moe blabla welterusten allemaal.
Ja waar is die nieuwe? Ook nergens te bekennenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenwoordig modden ze toch alleen de eerste twee weken
Ja waardeloos. Allemaal brandhout.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beroerd, zo in een woord samengevat.
woowquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
dat jij hbo studeert is het bewijs dat we allemaal onzelf beter gewoon een kogel door de kop kunnen jagen
Slaaaaapplekkeerrquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke ben vet moe blabla welterusten allemaal.
ok hzawquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet
interesseert me echt geen reet
Van 9 tot 5 is ook wel grappigquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op dirkjan.nl staan ook elke week een paar leuken
Jullie maagden moeten elkaar juist helpen, niet afbranden.quote:
Lowl wil een ongepaste grap maken over dat wijnglas achter jequote:
Wow die gaat te verquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, klik in mijn sig op What the fuck!?
ja ga denk ik ook zwarte spijkerjasjes dragenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jullie maagden moeten elkaar juist helpen, niet afbranden.
Doe je dingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lowl wil een ongepaste grap maken over dat wijnglas achter je![]()
![]()
![]()
is ook leuk jaquote:
ja beestjes is super leukquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
Dirkjan is baas, Beestjes vind ik ook wel grappig
nou poehpoehquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Met dekens is het te warm, zonder te koud
Gvd kutleven
1 been boven de deken houdenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Met dekens is het te warm, zonder te koud
Gvd kutleven
Zo gaat het toch altijd!quote:
Was dat een stripje van de depressieve buldog?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja beestjes is super leuk
had keer superleuk stripje gezien kon niet meer vinden is die auteur zijn archieven ingegaan en heeft mij gestuurd
nee van een luis op een blaadje die in haardvuur belanddequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was dat een stripje van de depressieve buldog?
Doe normaal tegen mijquote:
Dat ligt niet lekker joh.quote:
Heb dekens nu tussen m'n benen geklemd jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |