Wie?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef BlaZ het volgende:
De NOS doet liever praten in de studio dan sport uitzenden.
Gewaagde uitspraak dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wordt iedereen straks verkracht door bendes.
Dit dus, het voelt voor mij dat de verkeerde goud heeft gewonnen. Er was er maar één de beste vandaag en dat was overduidelijk Van Vleuten. Aan de andere kant hoort sturen er ook bijquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef Wespensteek het volgende:
Het is wel de meest vreemde gouden medaille die ik ooit heb zien winnen, wat een rare race met verschillende emoties. Een seconde blij dat er goud werd gewonnen en toen weer de zorgen. Ook nu nog niet echt blij.
Het was gewoon haar eigen fout uiteindelijk, hoe hard ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, het voelt voor mij dat de verkeerde goud heeft gewonnen. Er was er maar één de beste vandaag en dat was overduidelijk Van Vleuten. Aan de andere kant hoort sturen er ook bij
Van Vleuten was misschien nog moeilijker geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Remzz het volgende:
Spannend hoe ze Van der Breggen gaan uitspreken
Tief eens op met je Geert, Van der Breggen kotst op hemquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:42 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)het-eerste-goud.html
van Vleuten zou niet eens starten in de tijdrit. Graag wel even je info in orde hebben voordat je meepraatquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Slaro het volgende:
Overigens kan je zeggen dat we hier zilver mislopen, misschien, maar we lopen ook waarschijnlijk goud mis bij het tijdrijden waar Van Vleuten gewoon bij de wereldtop hoort.
Opluchting dat het redelijk goed gaat met Van Vleuten overheerst bij mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, het voelt voor mij dat de verkeerde goud heeft gewonnen. Er was er maar één de beste vandaag en dat was overduidelijk Van Vleuten. Aan de andere kant hoort sturen er ook bij
Ik snap je niet. Wanneer is die zevende geworden?quote:
dat ging nog best goed toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Remzz het volgende:
Nee. anders had ze wel goud gewonnen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Er was er maar één de beste vandaag en dat was overduidelijk Van Vleuten.
Vaandeerbrekkunquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Remzz het volgende:
Kijk op haar jasje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wanneer is die zevende geworden?
Alleen deed ze daar sowieso al niet mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Slaro het volgende:
Overigens kan je zeggen dat we hier zilver mislopen, misschien, maar we lopen ook waarschijnlijk goud mis bij het tijdrijden waar Van Vleuten gewoon bij de wereldtop hoort.
Sky heeft niet gewonnen, ze bakte er zelfs weinig vanquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef Syntix het volgende:
Even iets serieus dan nu: kan ik die wedstrijd van de mannen van gisteren nog ergens terug zien in zijn geheel?
Donder maar op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:48 schreef Evertjan het volgende:
ALLEMAAL STAAN VOOR HET VOLKSLIED EN MEEZINGEN!!!!
Daar zou ze niet eens starten grapjas.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Slaro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |