Geen oortjes wreekt zich ook want ze wist niet hoe groot de voorsprong was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze nam echt teveel risico. Te hard en vrij onnodig gezien d'r voorsprong
Ik ben eigenlijk ook niet echt blij; VV had hem meer verdiend. Wel heeeel knap de sprint ingezt door Van Breggen, mag ook worden gezegd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef Wespensteek het volgende:
Het is wel de meest vreemde gouden medaille die ik ooit heb zien winnen, wat een rare race met verschillende emoties. Een seconde blij dat er goud werd gewonnen en toen weer de zorgen. Ook nu nog niet echt blij.
Dit dus. Gemengde gevoelens en geen echt uitbundige blijdschap.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef Wespensteek het volgende:
Het is wel de meest vreemde gouden medaille die ik ooit heb zien winnen, wat een rare race met verschillende emoties. Een seconde blij dat er goud werd gewonnen en toen weer de zorgen. Ook nu nog niet echt blij.
houw je bek over sletjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:42 schreef Ferdii het volgende:
Aandachtsgeile Braziliaans sletje op beachvolleybal tribune
Maar zelfs dan nog, want ze had ook moeten weten dat ze normaal gesproken (ja ik weet het, ook onzeker) ze de snellere van de twee zou meoten zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geen oortjes wreekt zich ook want ze wist niet hoe groot de voorsprong was.
Klopt, maar dat kan je het parcours dan moeilijk verwijten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze nam echt teveel risico. Te hard en vrij onnodig gezien d'r voorsprong
Geen stream ergens?quote:
Goud en zilver is al vergeven aan Hamilton en Rosberg bedoel je? Moeten ze nog wel bij elkaar uit de buurt blijven, anders is alles mogelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Jij wel? Zit er niet in hoor. Max brons denk ik.
Ik ben ook geen fan van Van der Breggen, had het Johansson ook gegund, maar dit hoort (helaas) wel bij het wielrennen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook niet echt blij; VV had hem meer verdiend. Wel heeeel knap de sprint ingezt door Van Breggen, mag ook worden gezegd.
HIER GAAT IETS MIS!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Goud en zilver is al vergeven aan Hamilton en Rosberg bedoel je? Moeten ze nog wel bij elkaar uit de buurt blijven, anders is alles mogelijk.
NOS zendt die integraal uit D:quote:
dat was een herhaling ...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ook gewoon typisch dat VV net weer 3 secs in beeld was en viel.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef Pino112 het volgende:
De wielrenstream is weg uit het overzicht
Quequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef franklop het volgende:
JAAAAAAAAAA weddenschap gewonnen dat huldiging gemist wordt
Johquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef franklop het volgende:
JAAAAAAAAAA weddenschap gewonnen dat huldiging gemist wordt
begin van de huldigingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |