Ken je 'm?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Ringo het volgende:
Donkere film, ondanks de zwoele zomerse sfeer.
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Alsof jij beter op de bank hebt zitten.
Ja, paar keer gezien. Begint zacht en zoet, maar alles draait ineens om.quote:
Ben benieuwd. Neem hem op.quote:
Raad je deze film aan bij iemand die in een depressie zit?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, paar keer gezien. Begint zacht en zoet, maar alles draait ineens om.
Als ik naar jouw fotoboek kijk, heb ik liever Natalie Portman.quote:
Ook goed. Wat jij wilt.quote:
Hebben ze het best even over gehad. Als je het interessant vindt even terugkijkenquote:
zal ik doen namelijk ook 1 van mijn favo films Weet je ook rond welke tijd ongeveer??quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze het best even over gehad. Als je het interessant vindt even terugkijken
Weet ik veel. Dan kun je beter met een goeie vriend aardbeien met slagroom eten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
Raad je deze film aan bij iemand die in een depressie zit?
Joh.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mainport het volgende:
Publieke figuren worden onder het vergrootglas gelegd om hun beperkingen bloot te leggen, zo ook in dit topic, wat een armzalige hobby.
Toen ik twee jaar terug met een gezelschap wat aan het eten was, waaronder Arjen Lubach, probeerde ik onder de afwas uit te komen en onopvallend in de hoek te schuilen. Arjen kwam voor me staan en vroeg: mag ik misschien bij de besteklade?
Het zijn soms net mensen.
Tweede fragment volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal ik doen namelijk ook 1 van mijn favo films Weet je ook rond welke tijd ongeveer??
De enige die hier vanavond echt onder een vergrootglas is gelegd, is Nathalie Portman.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mainport het volgende:
Publieke figuren worden onder het vergrootglas gelegd om hun beperkingen bloot te leggen, zo ook in dit topic, wat een armzalige hobby.
Toen ik twee jaar terug met een gezelschap wat aan het eten was, waaronder Arjen Lubach, probeerde ik onder de afwas uit te komen en onopvallend in de hoek te schuilen. Arjen kwam voor me staan en vroeg: mag ik misschien bij de besteklade?
Wow. Mogen we je aanraken? Of had je een andere bedoeling met deze verkapte " ik ken Arjan in het echt"-post?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mainport het volgende:
Lubach was ook een fokker hoorde ik, was goed in trollenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Mogen we je aanraken? Of had je een andere bedoeling met deze verkapte " ik ken Arjan in het echt"-post?
Haha, eigenlijk wilde ik deze anekdote al heel lang op dit prachtige forum zetten, maar ik heb moeten wachten tot het juiste momentquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Mogen we je aanraken? Of had je een andere bedoeling met deze verkapte " ik ken Arjan in het echt"-post?
Was het het wachten waard?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk wilde ik deze anekdote al heel lang op dit prachtige forum zetten, maar ik heb moeten wachten tot het juiste moment
Weinig interessant of verrassend, van beide heren overigens. Vpro heeft wel de afgelopen jaren de neiging om slechte interviewers te kiezen, misschien vind ik dat nog wel het meest jammer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Manono het volgende:
Vond er niet zo veel aan eigenlijk, maar prima om een berg strijkgoed weg te werken. En nu pitten, trusten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Franny_G het volgende:
[..]
De enige die hier vanavond echt onder een vergrootglas is gelegd, is Nathalie Portman.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk wilde ik deze anekdote al heel lang op dit prachtige forum zetten, maar ik heb moeten wachten tot het juiste moment
Nahja tis eigenlijk de avond van de gast, die moet het invullenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Weinig interessant of verrassend, van beide heren overigens. Vpro heeft wel de afgelopen jaren de neiging om slechte interviewers te kiezen, misschien vind ik dat nog wel het meest jammer.
Maar de interviewer kan er wat meer pit in gooien, mocht dat nodig zijn. Dit had een te hoog koffietijd-gehalte.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja tis eigenlijk de avond van de gast, die moet het invullen
Dat laatste is dan weer prima. Welke?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals verwacht allemaal wel vrij oppervlakkig. Staat een beetje aan op de achtergrond, whiskietje erbij.
Eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef rubbereend het volgende:
Erbrink doet het erg prettig moet ik zeggen
Een Bowmore Laimrig, maar dat is hier verder offtopic.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer prima. Welke?
Nahja vorige week vond ik m te oordelend. Lubach is te cognitief denk ik. De Jong probeerde ook te veel de diepte te zoeken terwijl dat er niet was. Volgende week misschien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Maar de interviewer kan er wat meer pit in gooien, mocht dat nodig zijn. Dit had een te hoog koffietijd-gehalte.
21.00quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal ik doen namelijk ook 1 van mijn favo films Weet je ook rond welke tijd ongeveer??
Da's z'n schild, die ratio. Er zit veel meer in, veel tegenstrijdigheden, maar dat kan je met de juiste vragen zo blootleggen. En als je daar als gast geen zin in hebt, dan doe je je armen over elkaar of wiebel je met je stoel, zoals Hans Teeuwen dat deed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja vorige week vond ik m te oordelend. Lubach is te cognitief denk ik. De Jong probeerde ook te veel de diepte te zoeken terwijl dat er niet was. Volgende week misschien.
lol ja daar doelde ik op. Zal begin nog eens terug kijken deze weekquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Da's z'n schild, die ratio. Er zit veel meer in, veel tegenstrijdigheden, maar dat kan je met de juiste vragen zo blootleggen. En als je daar als gast geen zin in hebt, dan doe je je armen over elkaar en wiebel je met je stoel, zoals Hans Teeuwen dat deed.
Toch blijft het format dat de gast de avond mag invullen naar aanleiding van zijn fragmenten, het is geen open interview.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Eeuwig zonde dat het onderwerp monarchie niet aangekaart is. Heeft Arjen best wat over geschreven en gezegd de afgelopen jaren en heeft hij vooral een zeer duidelijke mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |