Weet ik veel. Dan kun je beter met een goeie vriend aardbeien met slagroom eten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
Raad je deze film aan bij iemand die in een depressie zit?
Joh.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mainport het volgende:
Publieke figuren worden onder het vergrootglas gelegd om hun beperkingen bloot te leggen, zo ook in dit topic, wat een armzalige hobby.
Toen ik twee jaar terug met een gezelschap wat aan het eten was, waaronder Arjen Lubach, probeerde ik onder de afwas uit te komen en onopvallend in de hoek te schuilen. Arjen kwam voor me staan en vroeg: mag ik misschien bij de besteklade?
Het zijn soms net mensen.
Tweede fragment volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal ik doen namelijk ook 1 van mijn favo films Weet je ook rond welke tijd ongeveer??
De enige die hier vanavond echt onder een vergrootglas is gelegd, is Nathalie Portman.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mainport het volgende:
Publieke figuren worden onder het vergrootglas gelegd om hun beperkingen bloot te leggen, zo ook in dit topic, wat een armzalige hobby.
Toen ik twee jaar terug met een gezelschap wat aan het eten was, waaronder Arjen Lubach, probeerde ik onder de afwas uit te komen en onopvallend in de hoek te schuilen. Arjen kwam voor me staan en vroeg: mag ik misschien bij de besteklade?
Wow. Mogen we je aanraken? Of had je een andere bedoeling met deze verkapte " ik ken Arjan in het echt"-post?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mainport het volgende:
Lubach was ook een fokker hoorde ik, was goed in trollenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Mogen we je aanraken? Of had je een andere bedoeling met deze verkapte " ik ken Arjan in het echt"-post?
Haha, eigenlijk wilde ik deze anekdote al heel lang op dit prachtige forum zetten, maar ik heb moeten wachten tot het juiste momentquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Mogen we je aanraken? Of had je een andere bedoeling met deze verkapte " ik ken Arjan in het echt"-post?
Was het het wachten waard?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk wilde ik deze anekdote al heel lang op dit prachtige forum zetten, maar ik heb moeten wachten tot het juiste moment
Weinig interessant of verrassend, van beide heren overigens. Vpro heeft wel de afgelopen jaren de neiging om slechte interviewers te kiezen, misschien vind ik dat nog wel het meest jammer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Manono het volgende:
Vond er niet zo veel aan eigenlijk, maar prima om een berg strijkgoed weg te werken. En nu pitten, trusten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |