kan ergerquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de derde keer vandaag dat ik hier ergens 'frutstukken' schrijf...
tis niet andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef ToT het volgende:
2 lenzen verkocht, voor de rest bood hij de helft van wat het waard is.
Gaat toch goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef ToT het volgende:
Zeker, toch nog ¤1000 voor gevangen!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef ToT het volgende:
Hehehe ja we waren het al over de prijs eens geworden voor ik er naar toe ging, alleen in de rest had hij minder interesse.quote:
Crowfunding startenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, toch nog ¤1000 voor gevangen!
Nog ¤4000 - ¤5000 euro te gaan en ik kan mijn meissie hier op vakantie laten komen en volgend jaar laten immigreren!
Met een beetje mazzel levert het spul wat ik op Marktplaats heb staan NÉT voldoende op voor de camera die ik wil hebben, maar als ik het goedkopere model neem, ben ik natuurlijk wel dichter in de buurt van mijn doel voor de immigratie van mijn vriendin.![]()
Aan de andere kant bespaar ik ook wel weer veel geld op het eindbedrag door haar zelf Nederlandse les te geven i.p.v. haar 3x per week naar een school te laten gaan (waarbij de reiskosten zelfs nog meer zullen bedragen dan die hele cursus), en ze gaat zelf ook een goede baan zoeken tot ze hier eenmaal echt kan wonen, en met wat ze daarmee verdient, wil ze ook een deel van de immigratie betalen.![]()
Tel daar het jaarlijkse vakantiegeld bij op wat je in Mei krijgt en dan moet het misschien al wel lukken!
Alleen moet mijn auto in januari wel een grote beurt krijgen.
Whehehe!quote:
Kan je met een uitkering uberhaupt wel een lening krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Misschien wel een idee, ja!
Een lening kan ik er in ieder geval NIET voor krijgen, aangezien ik een paar jaar geleden mijn huis met Nationale Hypotheekgarantie heb moeten verkopen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je met een uitkering uberhaupt wel een lening krijgen?
Is jammer dat zij de immigrant is, anders had zij een lening kunnen afsluiten, dan was het ook haar risico en niet de jouwnequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Da's geen probleem.
Het gaat om de inkomsten zelf.
Nadat ze geïmmigreerd is, kan ze wel een lening afsluiten voor de cursussen die ze daarna moet volgen om hier te mogen blijven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jammer dat zij de immigrant is, anders had zij een lening kunnen afsluiten, dan was het ook haar risico en niet de jouwne
Ik gun het jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nadat ze geïmmigreerd is, kan ze wel een lening afsluiten voor de cursussen die ze daarna moet volgen om hier te mogen blijven.Dat gaat ook nog een lieve duit kosten.
Wat de kosten van haar immigratie zelf betreft: je zou het idd als een risico kunnen zien, aangezien ik ook mensen ken bij wie het gigantisch mis is gelopen.
Maar mijn chickie en ik passen gewoon absoluut PERFECT bij elkaar!!!![]()
![]()
Hehehe snap ik hoor, en ik heb ook wel genoeg momenten van twijfel gehad wegens bepaalde omstandigheden, maar we zijn gewoon enorm dol op elkaar en er zijn eigenlijk helemaal geen punten waar we niet blij mee zijn, behalve de afstand!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gun het je![]()
En ik vind het mooi dat je all-in gaat.
Ik ben meer zo'n nuchtere/realistisch, misschien ook wel soms pessimistisch.. indekken voor het geval dat..![]()
Zou je eigen kinderen willen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik hoor, en ik heb ook wel genoeg momenten van twijfel gehad wegens bepaalde omstandigheden, maar we zijn gewoon enorm dol op elkaar en er zijn eigenlijk helemaal geen punten waar we niet blij mee zijn, behalve de afstand!
Haha ach jawel, maar voorlopig hoeven we het beiden nog niet.quote:
Okequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach jawel, maar voorlopig hoeven we het beiden nog niet.Eerst zorgen dat de immigratie rond is en dan kijken we wel verder hoe het allemaal gaat.
gewoon oefenenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach jawel, maar voorlopig hoeven we het beiden nog niet.Eerst zorgen dat de immigratie rond is en dan kijken we wel verder hoe het allemaal gaat.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke![]()
Tijd begint wel een beetje te tikken voro zo'n ouwe zak als jij xD
Oppassen dat je geen speld laat vallen he!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster steekt hier hoofd om de hoek en treft totale leegte aan...
En ik zit te kijken naar Youtube clips waarin christenen met atheïsten zitten te discussiëren!quote:
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen speld laat vallen he!
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...
De zijkant van de carport thuis.quote:
Ahh okee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zijkant van de carport thuis.
Iets te snel ingedraaid en bij het minste geringste tikkie spat zo'n plastic bouwpakket uit elkaar.
Er zit al weer een nieuwe op, het motorische deel en lampen waren nog intact...
Ik zie de rekening niet, dus geen idee wat het kost.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh okee.
Toch kan zo'n lullig stukkie plastic nog verrot duur zijn.
Als je een compleet nieuwe auto zou bouwen van aftersales onderdelen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de rekening niet, dus geen idee wat het kost.
Maar je kan beter je auto als geheel kopen dan de losse onderdelen bij elkaar...
Aan de andere kant, de onderdelen liggen vaak al klaar nu en het zit ook zo in elkaar.quote:
Met mijn auto is het ook een simpel kliksysteem. Een keer lag die plastic kap los in mijn tuin, met 1 of 2 van die klik-lipjes afgebroken. Zal wel een fietser tegenaan gestoten hebben, moedwillig of per ongeluk. Ik kon hem er gewoon weer op zetten en het zit al zeker 2 jaar prima!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de onderdelen liggen vaak al klaar nu en het zit ook zo in elkaar.
Vervanging duurde nog geen 5 minuten en de spiegelhouder is geheel een click systeem...
Oh das balen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...
Zo lang de clips nog in orde zijn, lukt dat ook wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mijn auto is het ook een simpel kliksysteem. Een keer lag die plastic kap los in mijn tuin, met 1 of 2 van die klik-lipjes afgebroken. Zal wel een fietser tegenaan gestoten hebben, moedwillig of per ongeluk. Ik kon hem er gewoon weer op zetten en het zit al zeker 2 jaar prima!
Even vloeken en dan over tot de orde van de dag.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even vloeken en dan over tot de orde van de dag.
Binnen een half uur daarna was ik weer thuis met een hele zijspiegel...
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de clips nog in orde zijn, lukt dat ook wel.
Vanmiddag spatte de hele kap aan gruzelementen, dus dat ging even niet meer...
Het kraakte flink, ja...quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Day-um! Dat moet een aardige oplawaaier geweest zijn dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |