Ik kan er niet over meepraten...quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paddo's tijdens autorijden is geen goed idee, er gingen bomen oversteken en de fietsers gingen sneller
Rook er nog wat ganja bij maar da's medicijn voor mij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten...Ik drink alleen m'n biertjes, zo nu en dan. Meer niet.
Ik weet ook niet uit m'n hoofd wie m'n huisarts is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bespaar elk jaar weer eigen risico en moet opzoeken wie mijn huisarts is.
Beter toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet ook niet uit m'n hoofd wie m'n huisarts is.
Dancehall en Reggae komt volgende keer wel weer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
Heel geleidelijk is het die kant op gegaan
Reggae trek ik over het algemeen beter dan dancehall.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dancehall en Reggae komt volgende keer wel weer.
Er een punt achter zetten blijf ik altijd lastig vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zet er wel zo een punt achter. Bedankt Piet
Het wordt vanzelf een keer ochtendquote:Op maandag 8 augustus 2016 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er een punt achter zetten blijf ik altijd lastig vinden.
Toedels.quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf een keer ochtend
Trusten!
Lekker aanklooidagje ingeplandquote:
Beter, beter!quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker aanklooidagje ingepland
daar ook alles goed ?
alles voor je meisje ? Je maakt juist zulke mooie fotoosquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter, beter!
Ja prima hier hoor!
Ik ga vandaag een flink deel van mijn cameraspul verkopen en een goedkopere alles-in-één camera er voor terug kopen.
Hehehe jah, maar zij is toch echt wel belangrijker dan foto's maken hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:31 schreef just me het volgende:
[..]
alles voor je meisje ? Je maakt juist zulke mooie fotoos
Dan is het goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe jah, maar zij is toch echt wel belangrijker dan foto's maken hoor!
Maar ik neem sowieso wel een goede camera terug hoor!
Ja ik zit nog te twijfelen tussen 2 camera's. Eentje is echt een stuk duurder dan de andere maar is ook duidelijk wel beter, en ik hou sowieso ook nog honderden euro's over als ik die duurdere neem.quote:
Ook aan jezelf denken hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit nog te twijfelen tussen 2 camera's. Eentje is echt een stuk duurder dan de andere maar is ook duidelijk wel beter, en ik hou sowieso ook nog honderden euro's over als ik die duurdere neem.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ook aan jezelf denken hè
En ga voor een goeie daar heb je nog jaren plezier van
Ik denk dat je dat zojuist zelf hebt aangegevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]Precies.
Ja beide camera's liggen behoorlijk dicht bij elkaar op de meeste punten, maar als ik naar de resultaten kijk, zie ik toch net een paar kleine storende dingetjes bij het goedkopere model. Met name de overbelichting bij glans / weerkaatsing in heldere zon is vrij erg met het goedkopere model. Ook heeft de duurdere een net iets groter kleurbereik zodat je meer detail ziet.
Zoomen en focussen gaat met de duurdere ook net even wat soepeler en sneller, en da's ook wel zo prettig natuurlijk.
Verder zie ik dat een paar mensen die goedkopere hebben ingeruild voor die duurdere, maar ik zie niet precies de reden waarom ze het gedaan hebben.
Hehehe joah!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zojuist zelf hebt aangegeven
Dat dus, dus voor de duurdere gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe joah!
En ik heb net weer wat reacties bij een review gelezen en meerdere mensen zeggen wel dat er duidelijk een verschil tussen beide camera's is, hoewel die goedkope qua prijs/prestatie niet te kloppen is en het sowieso een verdomd goede is.
Toch denk ik dat goedkoop wel duurkoop is als je gewend bent met topkwaliteit apparatuur om te gaan.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dus, dus voor de duurdere gaan
Jep, kan ik me voorstellen, maar dan moet je dus heel lief kijken in de winkel en misschien bieden ze meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat ik er qua inruilprijs uit kom met de winkel waar ik zo naar toe ga.
Voor 2 lenzen krijg ik sowieso een goede prijs, maar wat ze voor de rest geboden hebben ben ik weer een stuk minder blij mee. Als ze daarvoor niet alsnog met een goed bod komen, verkoop ik dat maar via Marktplaats. (Alleen heb ik een gruwelijke hekel aan dingen via Marktplaats te verkopen.)
Whehehe ja nou ze zeiden al dat ze weinig marge hebben, maar we zien wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, kan ik me voorstellen, maar dan moet je dus heel lief kijken in de winkel en misschien bieden ze meer
kan ergerquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de derde keer vandaag dat ik hier ergens 'frutstukken' schrijf...
tis niet andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef ToT het volgende:
2 lenzen verkocht, voor de rest bood hij de helft van wat het waard is.
Gaat toch goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef ToT het volgende:
Zeker, toch nog ¤1000 voor gevangen!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef ToT het volgende:
Hehehe ja we waren het al over de prijs eens geworden voor ik er naar toe ging, alleen in de rest had hij minder interesse.quote:
Crowfunding startenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, toch nog ¤1000 voor gevangen!
Nog ¤4000 - ¤5000 euro te gaan en ik kan mijn meissie hier op vakantie laten komen en volgend jaar laten immigreren!
Met een beetje mazzel levert het spul wat ik op Marktplaats heb staan NÉT voldoende op voor de camera die ik wil hebben, maar als ik het goedkopere model neem, ben ik natuurlijk wel dichter in de buurt van mijn doel voor de immigratie van mijn vriendin.![]()
Aan de andere kant bespaar ik ook wel weer veel geld op het eindbedrag door haar zelf Nederlandse les te geven i.p.v. haar 3x per week naar een school te laten gaan (waarbij de reiskosten zelfs nog meer zullen bedragen dan die hele cursus), en ze gaat zelf ook een goede baan zoeken tot ze hier eenmaal echt kan wonen, en met wat ze daarmee verdient, wil ze ook een deel van de immigratie betalen.![]()
Tel daar het jaarlijkse vakantiegeld bij op wat je in Mei krijgt en dan moet het misschien al wel lukken!
Alleen moet mijn auto in januari wel een grote beurt krijgen.
Whehehe!quote:
Kan je met een uitkering uberhaupt wel een lening krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Misschien wel een idee, ja!
Een lening kan ik er in ieder geval NIET voor krijgen, aangezien ik een paar jaar geleden mijn huis met Nationale Hypotheekgarantie heb moeten verkopen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je met een uitkering uberhaupt wel een lening krijgen?
Is jammer dat zij de immigrant is, anders had zij een lening kunnen afsluiten, dan was het ook haar risico en niet de jouwnequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Da's geen probleem.
Het gaat om de inkomsten zelf.
Nadat ze geïmmigreerd is, kan ze wel een lening afsluiten voor de cursussen die ze daarna moet volgen om hier te mogen blijven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is jammer dat zij de immigrant is, anders had zij een lening kunnen afsluiten, dan was het ook haar risico en niet de jouwne
Ik gun het jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nadat ze geïmmigreerd is, kan ze wel een lening afsluiten voor de cursussen die ze daarna moet volgen om hier te mogen blijven.Dat gaat ook nog een lieve duit kosten.
Wat de kosten van haar immigratie zelf betreft: je zou het idd als een risico kunnen zien, aangezien ik ook mensen ken bij wie het gigantisch mis is gelopen.
Maar mijn chickie en ik passen gewoon absoluut PERFECT bij elkaar!!!![]()
![]()
Hehehe snap ik hoor, en ik heb ook wel genoeg momenten van twijfel gehad wegens bepaalde omstandigheden, maar we zijn gewoon enorm dol op elkaar en er zijn eigenlijk helemaal geen punten waar we niet blij mee zijn, behalve de afstand!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gun het je![]()
En ik vind het mooi dat je all-in gaat.
Ik ben meer zo'n nuchtere/realistisch, misschien ook wel soms pessimistisch.. indekken voor het geval dat..![]()
Zou je eigen kinderen willen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe snap ik hoor, en ik heb ook wel genoeg momenten van twijfel gehad wegens bepaalde omstandigheden, maar we zijn gewoon enorm dol op elkaar en er zijn eigenlijk helemaal geen punten waar we niet blij mee zijn, behalve de afstand!
Haha ach jawel, maar voorlopig hoeven we het beiden nog niet.quote:
Okequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach jawel, maar voorlopig hoeven we het beiden nog niet.Eerst zorgen dat de immigratie rond is en dan kijken we wel verder hoe het allemaal gaat.
gewoon oefenenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach jawel, maar voorlopig hoeven we het beiden nog niet.Eerst zorgen dat de immigratie rond is en dan kijken we wel verder hoe het allemaal gaat.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke![]()
Tijd begint wel een beetje te tikken voro zo'n ouwe zak als jij xD
Oppassen dat je geen speld laat vallen he!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster steekt hier hoofd om de hoek en treft totale leegte aan...
En ik zit te kijken naar Youtube clips waarin christenen met atheïsten zitten te discussiëren!quote:
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen speld laat vallen he!
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...
De zijkant van de carport thuis.quote:
Ahh okee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zijkant van de carport thuis.
Iets te snel ingedraaid en bij het minste geringste tikkie spat zo'n plastic bouwpakket uit elkaar.
Er zit al weer een nieuwe op, het motorische deel en lampen waren nog intact...
Ik zie de rekening niet, dus geen idee wat het kost.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh okee.
Toch kan zo'n lullig stukkie plastic nog verrot duur zijn.
Als je een compleet nieuwe auto zou bouwen van aftersales onderdelen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de rekening niet, dus geen idee wat het kost.
Maar je kan beter je auto als geheel kopen dan de losse onderdelen bij elkaar...
Aan de andere kant, de onderdelen liggen vaak al klaar nu en het zit ook zo in elkaar.quote:
Met mijn auto is het ook een simpel kliksysteem. Een keer lag die plastic kap los in mijn tuin, met 1 of 2 van die klik-lipjes afgebroken. Zal wel een fietser tegenaan gestoten hebben, moedwillig of per ongeluk. Ik kon hem er gewoon weer op zetten en het zit al zeker 2 jaar prima!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de onderdelen liggen vaak al klaar nu en het zit ook zo in elkaar.
Vervanging duurde nog geen 5 minuten en de spiegelhouder is geheel een click systeem...
Oh das balen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...
Zo lang de clips nog in orde zijn, lukt dat ook wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mijn auto is het ook een simpel kliksysteem. Een keer lag die plastic kap los in mijn tuin, met 1 of 2 van die klik-lipjes afgebroken. Zal wel een fietser tegenaan gestoten hebben, moedwillig of per ongeluk. Ik kon hem er gewoon weer op zetten en het zit al zeker 2 jaar prima!
Even vloeken en dan over tot de orde van de dag.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even vloeken en dan over tot de orde van de dag.
Binnen een half uur daarna was ik weer thuis met een hele zijspiegel...
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de clips nog in orde zijn, lukt dat ook wel.
Vanmiddag spatte de hele kap aan gruzelementen, dus dat ging even niet meer...
Het kraakte flink, ja...quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Day-um! Dat moet een aardige oplawaaier geweest zijn dan!
Oh dear, meubelboulevard?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
versleten benen, wat kilometers geslenterd vandaag
Morgenavond!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat er geen show is vanavond?
* Elfletterig bereidt zijn volgende twee shows voor.
De eerste is morgenavond of woensdagavond, afhankelijk van wat anderen willen
als het kan wil ik graag woensdag van 19-21quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat er geen show is vanavond?
* Elfletterig bereidt zijn volgende twee shows voor.
De eerste is morgenavond of woensdagavond, afhankelijk van wat anderen willen
Nee, vanavond is te kort dag. Ik ben nog dingen aan het voorbereiden....quote:
Wat mij betreft prima. Ik ga dan in eerste instantie voor morgenavond. Als dat niet lukt, kies ik woensdagavond om 21:00 uur.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het kan wil ik graag woensdag van 19-21
Valt nog mee dat je zelfs 1 boek over kabiuters kon vinden zeg!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik heb een boek met kabiuterspreekwoorden gescoord
Nog wat leuks gevonden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg. Gewoon kringloop en centrum van Haarlem
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je zelfs 1 boek over kabiuters kon vinden zeg!
weet je hoe lang ik gezocht heb?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je zelfs 1 boek over kabiuters kon vinden zeg!
Vandaag? 28 uur misschien?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik gezocht heb?
paar W-Germanyvazen, 2 bloempotten uit de jaren 60 en uiteraard een paar schoenen ( want die had ik nog niet).quote:
en kabiuterspreekwoordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar W-Germanyvazen, 2 bloempotten uit de jaren 60 en uiteraard een paar schoenen ( want die had ik nog niet).
Jaren '60? Moeten die dan niet nog ff 10 jaar uitrijpen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar W-Germanyvazen, 2 bloempotten uit de jaren 60 en uiteraard een paar schoenen ( want die had ik nog niet).
als je de bramen vreest, blijf dan weg uit het bosquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Pagina 1: "Want zij zijn groot en ik is klein en da's nie eerlijk!"?
het is hier een mix van sixties en seventiesquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren '60? Moeten die dan niet nog ff 10 jaar uitrijpen?
Ah!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier een mix van sixties en seventies
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn oudste kastje is ergens uit 1860 zoiets.
Morgenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Kan iemand mij voor morgenavond om 20:00 uur inroosteren?
DJ11 - Voice Over
quote:20:00 - 22:00
DJ11 - Voice Over
Geen idee, maar er zijn we weer genoeg programma's die weer de juiste namen aan je MP3's kunnen hangen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen wat is een goede CD ripper? Ik ripte net een audio cd met WMP en alle namen waren verkeerd
Oh, heb je daar een naam van? Dan kan ik die eens draaienquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn we weer genoeg programma's die weer de juiste namen aan je MP3's kunnen hangen!
Oef, ehhhh Mediamonkey, geloof ik? En Picard. https://picard.musicbrainz.orgquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, heb je daar een naam van? Dan kan ik die eens draaien
Merci!quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ehhhh Mediamonkey, geloof ik? En Picard. https://picard.musicbrainz.org
Maar er zijn er nog wel meer.
iTunes...quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, heb je daar een naam van? Dan kan ik die eens draaien
Thanks! Dat werkt goedquote:
Ik gebruik het alleen maar om te rippen en vervolgens mijn iPod te vullen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks! Dat werkt goed
Ik vermijd iTunes al heel lang, misschien dat het tegenwoordig minder kut is dan vroeger
Je moet het echt in chronologische volgorde zien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Oh yeah.. zo'n avond waar de muziek lekkerder dan normaal klinkt
Wat heb je dan gedaan met sport?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb last van overdosis sport en geen inspiratie.
Ah!quote:
Sommige mensen moet je niet beschermen en gewoon een bijdrage laten doen aan Darwinisme..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ik zit nog steeds gesprekken tussen atheïsten en religieuzen te kijken!Echt hilarisch hoe veel van die rednecks redeneren!
"If we came from monkeys, why are there still monkeys?"
- "First of all, we evolved from apes and not monkeys, and second: if we Americans came from Europeans, then why are there still Europeans?"![]()
![]()
Dit blijft echt ZO fucking epic!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je niet beschermen en gewoon een bijdrage laten doen aan Darwinisme..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |