Oppassen dat je geen speld laat vallen he!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster steekt hier hoofd om de hoek en treft totale leegte aan...
En ik zit te kijken naar Youtube clips waarin christenen met atheïsten zitten te discussiëren!quote:
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen speld laat vallen he!
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...
De zijkant van de carport thuis.quote:
Ahh okee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zijkant van de carport thuis.
Iets te snel ingedraaid en bij het minste geringste tikkie spat zo'n plastic bouwpakket uit elkaar.
Er zit al weer een nieuwe op, het motorische deel en lampen waren nog intact...
Ik zie de rekening niet, dus geen idee wat het kost.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh okee.
Toch kan zo'n lullig stukkie plastic nog verrot duur zijn.
Als je een compleet nieuwe auto zou bouwen van aftersales onderdelen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de rekening niet, dus geen idee wat het kost.
Maar je kan beter je auto als geheel kopen dan de losse onderdelen bij elkaar...
Aan de andere kant, de onderdelen liggen vaak al klaar nu en het zit ook zo in elkaar.quote:
Met mijn auto is het ook een simpel kliksysteem. Een keer lag die plastic kap los in mijn tuin, met 1 of 2 van die klik-lipjes afgebroken. Zal wel een fietser tegenaan gestoten hebben, moedwillig of per ongeluk. Ik kon hem er gewoon weer op zetten en het zit al zeker 2 jaar prima!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de onderdelen liggen vaak al klaar nu en het zit ook zo in elkaar.
Vervanging duurde nog geen 5 minuten en de spiegelhouder is geheel een click systeem...
Oh das balen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn zijspiegel van de auto al aan flarden gereden, dat vind ik wel weer genoeg voor vandaag...
Zo lang de clips nog in orde zijn, lukt dat ook wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mijn auto is het ook een simpel kliksysteem. Een keer lag die plastic kap los in mijn tuin, met 1 of 2 van die klik-lipjes afgebroken. Zal wel een fietser tegenaan gestoten hebben, moedwillig of per ongeluk. Ik kon hem er gewoon weer op zetten en het zit al zeker 2 jaar prima!
Even vloeken en dan over tot de orde van de dag.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even vloeken en dan over tot de orde van de dag.
Binnen een half uur daarna was ik weer thuis met een hele zijspiegel...
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de clips nog in orde zijn, lukt dat ook wel.
Vanmiddag spatte de hele kap aan gruzelementen, dus dat ging even niet meer...
Het kraakte flink, ja...quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Day-um! Dat moet een aardige oplawaaier geweest zijn dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |