SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Radio49 Backup GUP is weer LIVE
LuisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Zo zijn er nog wel meer nummers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat nummer had nooit gezongen moeten worden...
ik heb het een keer live horen 'zingen', ben weggelopenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet van dit soort 'zangers'...
Ze moeten uit voorzorg gewoon z'n stembanden verwijderen...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het een keer live horen 'zingen', ben weggelopen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze moeten uit voorzorg gewoon z'n stembanden verwijderen...
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe heerlijk het stil het in 'm wordt...
Bij anderen het toetsenbord.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze moeten uit voorzorg gewoon z'n stembanden verwijderen...
nee joh, niet met MadMquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met MadM? We verschillen wat van mening soms maar verder alles flex.
Discussie is goed, maar we kunnen prima een borrel met elkaar drinken...quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met MadM? We verschillen wat van mening soms maar verder alles flex.
Ben meer van de rum en Feyenoord.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Discussie is goed, maar we kunnen prima een borrel met elkaar drinken...
Prima.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben meer van de rum en Feyenoord.
Ga ik doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kan iemand mij aub op het rooster gooien? Of werkt de normale Radio49 niet?
Dat is geen enkel probleem, kan gebeuren!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
No problem daar ben ik voor, was wat afgeleid.
Ken je Manfred Mann's Earth band?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, kan gebeuren!
Alleen van hun twee covers die in de Top 2000 staan/stonden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je Manfred Mann's Earth band?
Taart gegeten met foto van de kabouter eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Taart gegeten met foto van de kabouter eropZe was heel blij met alle kleine kadootjes en toen het buurjongetje kwam is ze lekker buiten gaan spelen.
Vermoeiend hoor zo'n middagje/avondje
Ik heb morgen een rustdag geplandquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk.
En na gisteren weet ik alles van vermoeiende dagen...
Dat heb ik vandaag maar gedaan.quote:
Dat noem je een rustdagquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag maar gedaan.
Ben langs je huisje gereden naar r'dam, kwam in een file terecht wegens die klote Ajax supportersdie daar ook heen moesten, maar de honkbalcompetitie is nu klaar.
Vanaf donderdag de play-offs...
Waarom geloof ik dat nietquote:
Ja, hangen op de tribune is niet echt inspannend.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dat noem je een rustdag
gaaf hoor die play-offs
Dat is de 25e volgens mij, dag voor Juniorsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hangen op de tribune is niet echt inspannend.
Muziekje op in de auto en relaxen maar...
Kom je kijken in r'dam als Amsterdam daar speelt?
Donderdag en zaterdag over 3 weken...
Door volk wat denkt zoals jij hadden wij het strand gewoon helemaal voor ons zelf.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
We hadden een dagje strand gepland, maar dat was niet praktisch met het weer vandaag...
Ik moet volgende week richting Koblenz, vuurwerk koekeloeren met duffe, lachwekkende Duitsers...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2,5 uur rijden als alles meezit.
25 en 27 augustus, ja...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is de 25e volgens mij, dag voor Juniors
Het regende nauwelijks, het was meer de bewolking en de wind.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door volk wat denkt zoals jij hadden wij het strand gewoon helemaal voor ons zelf.
Zwemmen = nat
Regen = nat
Zwemmen in de regen = nat.
Dus.
Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
25 en 27 augustus, ja...
http://www.knbsb.nl/compe(...)play-offs-competitie
Natte Fogelquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door volk wat denkt zoals jij hadden wij het strand gewoon helemaal voor ons zelf.
Zwemmen = nat
Regen = nat
Zwemmen in de regen = nat.
Dus.
Er ligt klein dorp vlakbij met Bierstube en goede schnitzels.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet volgende week richting Koblenz, vuurwerk koekeloeren met duffe, lachwekkende Duitsers...
Die hebben we vanavond voor volgende week maar vast gereserveerd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ligt klein dorp vlakbij met Bierstube en goede schnitzels.
Als ze 1e of 2e worden, dan spelen ze in september/oktober ook nog daar.quote:
Ga je mij dan wel de regels uitleggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze 1e of 2e worden, dan spelen ze in september/oktober ook nog daar.
Tussendoor de EK honkbal in Hoofddorp, kan je ook nar toe komen...
Ze kennen me daar en krijg altijd wel plek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben we vanavond voor volgende week maar vast gereserveerd.
Het wordt erg druk namelijk dan...
Zeker, heb dat gisteren ook gedaan aan een vriend die mee was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je mij dan wel de regels uitleggen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, heb dat gisteren ook gedaan aan een vriend die mee was.
Zo moeilijk is het niet, slagbal met rondjes en ietsje meer regeltjes...
Kijk, dat geeft zo z'n privileges.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kennen me daar en krijg altijd wel plek.
zeg gewoon dat je PP kentquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat geeft zo z'n privileges.
Ik kom er voor het eerst, dus dat heb ik nog niet...
Gezellig mee proosten en je komt al aardig eind daar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel wat, in een totaal andere plek dan waar die dumme Hollander komt...
jouw sigquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klik op het topic en zie een PSB-alarm.
Ik dwaal wat rond meestal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klik op het topic en zie een PSB-alarm.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
Tijd om te gaan pitten. Heb eigenlijk vakantie, maar ga morgen worden, geen 7 dagen lang. Gewoon geen zin om thuis te zijn...
Thanks GTA
Hallo en welterustenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
Tijd om te gaan pitten. Heb eigenlijk vakantie, maar ga morgen worden, geen 7 dagen lang. Gewoon geen zin om thuis te zijn...
Thanks GTA
Ik was er al de hele tijd hoorquote:
Ik ken de taal daar, ik red me wel...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gezellig mee proosten en je komt al aardig eind daar.
Bomba verzoekjequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de taal daar, ik red me wel...
Ik ook, ik ook. Mijn pa moet het ontgelden, mijn moeder heeft het niet zo met het nummer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Krijg bij dit nummer altijd zin om die schreeuwer op zijn bek te slaan.
Mij pa houdt van klassiek en moeder van Corry en de Rekels.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook. Mijn pa moet het ontgelden, mijn moeder heeft het niet zo met het nummer.
Mijn moeder kan wel the Moody Blues waarderen(en wat daarop lijkt) en Eros Ramazzotti. Mijn pa is weer gek van de Stones, Quo, Pink Floyd(en dan ook nog Jannes enzo brrrrrrr).quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mij pa hield van klassiek en moeder van Corry en de Rekels.
Als oudste zoon kwam ik aan Pipers @ the gate of dawn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mij pa houdt van klassiek en moeder van Corry en de Rekels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |