Had wel tosti ijzer uit die tijdquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 jaar geleden moest jij nog verwekt worden dus wat praat je
quote:
Daar had je toen toch ooit een topic over?quote:
Ja vond ik ook wel. Alleen patat uit de oven vind ik geen succes maar ik vind ovensnacks enz goed te doen.quote:
Ah, ouderwetse onbeschaamde reclame van geelmannetje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kroketten ook:
KLB / Witte kroketten
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had je toen toch ooit een topic over?
Voor een topic uit '11...quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ouderwetse onbeschaamde reclame van geelmannetje.
Hoe issie trouwens jongen?
moet je ook niet op zon rooster leggen mongool... gwn plaat met bakpapier dan lukken die kroketten gwn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kroketten ook:
KLB / Witte kroketten
kan niet eens reageren dacht dat ik ban hadquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kroketten ook:
KLB / Witte kroketten
Mooi. Je verlangt als net werkende nog niet terug naar de studententijd?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor een topic uit '11...![]()
Mag over het algemeen niet klagen!
Je moet die speciale van Mora hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
moet je ook niet op zon rooster leggen mongool... gwn plaat met bakpapier dan lukken die kroketten gwn.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet die speciale van Mora hebben.
Ben nog aan het studeren, althans, moet nog een scriptie schrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi. Je verlangt als net werkende nog niet terug naar de studententijd?
Dat komt allemaal wel in orde gok ik.Lekker pennen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben nog aan het studeren, althans, moet nog een scriptie schrijven.
En werken is saai.
Heb nog een weekje vakantie, dus eens kijken of ik nog wat kan doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel in orde gok ik.Lekker pennen.
Ook al is zowat elk flutbaantje volgens de vacature uitdagend, wat niet het geval is, bestaan uitdagende posities wel degelijk.quote:
Heb ik ook gedaan, leuke combi!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Werken is zeker saai. Daarom studeer ik naast mijn werk ook nog zodat ik op school kan chillen
Dat komt door de aangekoekte gesmolten kaas en verbrande broodkruimels die aan je oude tosti ijzer zaten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja
KLB / Nooit meer de lekkerste tosti's
Als we ons dan over een jaar of dertig ons moeten melden op het kantoor van geelman heeft 'ie een hele muur vol diploma's.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, leuke combi!Als ik deze studie af heb, ga ik misschien weer een nieuwe doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |