Er is heel groot verschil tussen apparatenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo een waar vers brood in gaat en geroosterd brood uitkomt
zo een WILLOOOWquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Beste tosti apparaat is een grill:
[ afbeelding ]
Nee, sry niet bestequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent wel een keukenprinsquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
Pantosti met zelfgemaakte knoflook/peterselie kruidenboter aan de buitenkant.![]()
Heinz ketchup met wat tabasco verplicht!
Hier vis gefileerd en ravigottesaus is klaar inmiddels.
En jij grijpt mijn vraag aan om alle vragen te ontwijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ga je nou mijn vraag beantwoorden met een vraag?
Oh ik dacht dat je altijd zelf kooktequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die buuv' van me dan. Franse ouders he.
25 jaar geleden moest jij nog verwekt worden dus wat praat jequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
Nee zo'n ouderwets apparaat.. met 2 van die ijzers die je erin doet. Maar niet zoals ze ze tegenwoordig maken. 20-25 jaar geleden was dat echt beter.
Nu klink je als Niels.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
Nee zo'n ouderwets apparaat.. met 2 van die ijzers die je erin doet. Maar niet zoals ze ze tegenwoordig maken. 20-25 jaar geleden was dat echt beter.
Hij praat z`n opa en oma naquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 jaar geleden moest jij nog verwekt worden dus wat praat je
Nee een pizzapanquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omstebeurt tegenwoordig, maar ook samen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je altijd zelf kookte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |