Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, Braddie, Braddie.
En mensen moeten medelijden met je hebben na dat verhaal?
Jeetje, lekker meta zo op de zondag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat jij dat ergens zegt?
Lekkerquote:
ga je nou mijn vraag beantwoorden met een vraag?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat jij dat ergens zegt?
Welke vraag?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ga je nou mijn vraag beantwoorden met een vraag?
Zonde om te frituren dan toch?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Frikandelletjes frituren en tussen 2 verse sneetjes brood stoppen
ieder pondje gaat door het mondjequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Frikandelletjes frituren en tussen 2 verse sneetjes brood stoppen
Wat voor apparaat heb je eigenlijk?quote:
Zo een waar vers brood in gaat en geroosterd brood uitkomtquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat voor apparaat heb je eigenlijk?
Er is heel groot verschil tussen apparatenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo een waar vers brood in gaat en geroosterd brood uitkomt
zo een WILLOOOWquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Beste tosti apparaat is een grill:
[ afbeelding ]
Nee, sry niet bestequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent wel een keukenprinsquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
Pantosti met zelfgemaakte knoflook/peterselie kruidenboter aan de buitenkant.![]()
Heinz ketchup met wat tabasco verplicht!
Hier vis gefileerd en ravigottesaus is klaar inmiddels.
En jij grijpt mijn vraag aan om alle vragen te ontwijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ga je nou mijn vraag beantwoorden met een vraag?
Oh ik dacht dat je altijd zelf kooktequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die buuv' van me dan. Franse ouders he.
25 jaar geleden moest jij nog verwekt worden dus wat praat jequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
Nee zo'n ouderwets apparaat.. met 2 van die ijzers die je erin doet. Maar niet zoals ze ze tegenwoordig maken. 20-25 jaar geleden was dat echt beter.
Nu klink je als Niels.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
Nee zo'n ouderwets apparaat.. met 2 van die ijzers die je erin doet. Maar niet zoals ze ze tegenwoordig maken. 20-25 jaar geleden was dat echt beter.
Hij praat z`n opa en oma naquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 jaar geleden moest jij nog verwekt worden dus wat praat je
Nee een pizzapanquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omstebeurt tegenwoordig, maar ook samen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je altijd zelf kookte
Had wel tosti ijzer uit die tijdquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 jaar geleden moest jij nog verwekt worden dus wat praat je
quote:
Daar had je toen toch ooit een topic over?quote:
Ja vond ik ook wel. Alleen patat uit de oven vind ik geen succes maar ik vind ovensnacks enz goed te doen.quote:
Ah, ouderwetse onbeschaamde reclame van geelmannetje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kroketten ook:
KLB / Witte kroketten
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar had je toen toch ooit een topic over?
Voor een topic uit '11...quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ouderwetse onbeschaamde reclame van geelmannetje.
Hoe issie trouwens jongen?
moet je ook niet op zon rooster leggen mongool... gwn plaat met bakpapier dan lukken die kroketten gwn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kroketten ook:
KLB / Witte kroketten
kan niet eens reageren dacht dat ik ban hadquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kroketten ook:
KLB / Witte kroketten
Mooi. Je verlangt als net werkende nog niet terug naar de studententijd?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor een topic uit '11...![]()
Mag over het algemeen niet klagen!
Je moet die speciale van Mora hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
moet je ook niet op zon rooster leggen mongool... gwn plaat met bakpapier dan lukken die kroketten gwn.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet die speciale van Mora hebben.
Ben nog aan het studeren, althans, moet nog een scriptie schrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi. Je verlangt als net werkende nog niet terug naar de studententijd?
Dat komt allemaal wel in orde gok ik.Lekker pennen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben nog aan het studeren, althans, moet nog een scriptie schrijven.
En werken is saai.
Heb nog een weekje vakantie, dus eens kijken of ik nog wat kan doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel in orde gok ik.Lekker pennen.
Ook al is zowat elk flutbaantje volgens de vacature uitdagend, wat niet het geval is, bestaan uitdagende posities wel degelijk.quote:
Heb ik ook gedaan, leuke combi!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Werken is zeker saai. Daarom studeer ik naast mijn werk ook nog zodat ik op school kan chillen
Dat komt door de aangekoekte gesmolten kaas en verbrande broodkruimels die aan je oude tosti ijzer zaten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja
KLB / Nooit meer de lekkerste tosti's
Als we ons dan over een jaar of dertig ons moeten melden op het kantoor van geelman heeft 'ie een hele muur vol diploma's.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, leuke combi!Als ik deze studie af heb, ga ik misschien weer een nieuwe doen.
Net als een Amerikaan!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als we ons dan over een jaar of dertig ons moeten melden op het kantoor van geelman heeft 'ie een hele muur vol diploma's.
Alleen dan echt en niet behaald voor trompetspelen.quote:
Alleen daarom al pantosti's. Veel gemakkelijker schoon te boenen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat komt door de aangekoekte gesmolten kaas en verbrande broodkruimels die aan je oude tosti ijzer zaten.
Neehee, was echt goeie en nooit meer zulke gehadquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat komt door de aangekoekte gesmolten kaas en verbrande broodkruimels die aan je oude tosti ijzer zaten.
Voor trompetspelen kan je ook diploma's krijgen, die wil ik ook allemaal halen. Maar dan moet je wel het niveau kunnen behalen, ben benieuwd of me dat lukt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen dan echt en niet behaald voor trompetspelen.
Lekker hard blazen en niet vergeten op tijd de knopjes in te drukken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor trompetspelen kan je ook diploma's krijgen, die wil ik ook allemaal halen. Maar dan moet je wel het niveau kunnen behalen, ben benieuwd of me dat lukt.
Dan krijg ik ruzie met de buren!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker hard blazen en niet vergeten op tijd de knopjes in te drukken.
Ik moet nog beginnen met kokenquote:
Maar een tosti ijzer verandert de smaak van een tosti niet willoowquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neehee, was echt goeie en nooit meer zulke gehad
Maakte gewoon schoon
Grilled cheesequote:
Hzaw weetquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beste tosti ijzer is zo'n ijzeren dat je "bolle" tosti's kreeg en die helemaal heet was en altijd je handen verbrandde
Grill is meuk
Nee echt supergroot verschil tussen tosti ijzersquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar een tosti ijzer verandert de smaak van een tosti niet willoow
Hoe krijg je een bolle tosti, het brood wordt altijd platgedruktquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beste tosti ijzer is zo'n ijzeren dat je "bolle" tosti's kreeg en die helemaal heet was en altijd je handen verbrandde
Grill is meuk
Leugenaar!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar een tosti ijzer verandert de smaak van een tosti niet willoow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |