OnePlus 3 of ZTE Axon 7quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:00 schreef Rezania het volgende:
Holy shit, die HTC 10 is vet duur.Voor dat geld kan ik twee 970's kopen.
Welke tablet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:01 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb een Samsung tablet gehad en Android + Samsung crap eromheen vind ik gewoon kut. En dan kan een apparaat op papier misschien wel betere specs hebben, maar dat maakt dan weinig uit.
Neuh, denk dat ik wacht op de nieuwe Nexus.quote:
Te veel* mensen geven een neuk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:02 schreef TwisterNederland het volgende:
Teveel mensen hebben hier een iPhone
Wat maakt het nou uit wat voor telefoon andere mensen hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:02 schreef TwisterNederland het volgende:
Teveel mensen hebben hier een iPhone
Heel weinig jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat voor telefoon andere mensen hebben.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Galaxy Note 10.1 was dat geloof ik.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben niet tegen Android op zich, maar als je eenmaal voor een bepaald ecosysteem hebt gekozen, dan is zo maar switchen niet zo handig.
Hoewel ik niet erg onder de indruk ben van recente Apple ontwikkelingen.
Dat zal voor iPhone hetzelfde zijn. Overstapgemak is iets wat zo lastig mogelijk gemaakt is om zo aan productbinding te doen. Maar volgens mij bestaan er wel programma's voor waarmee dat wel redelijk moet lukken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben niet tegen Android op zich, maar als je eenmaal voor een bepaald ecosysteem hebt gekozen, dan is zo maar switchen niet zo handig.
Hoewel ik niet erg onder de indruk ben van recente Apple ontwikkelingen.
Ik geloof dat Apple onlangs een rechtzaak had verloren en 'iets' moest doen om mensen eenvoudiger over te laten schakelen. Maar dat kan ik fout hebben :squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat zal voor iPhone hetzelfde zijn. Overstapgemak is iets wat zo lastig mogelijk gemaakt is om zo aan productbinding te doen. Maar volgens mij bestaan er wel programma's voor waarmee dat wel redelijk moet lukken.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Apple onlangs een rechtzaak had verloren en 'iets' moest doen om mensen eenvoudiger over te laten schakelen. Maar dat kan ik fout hebben :s
Het gaat ook om aankopen in de iTunes store etc. En applicaties die bijvoorbeeld alleen maar voor iOS beschikbaar zijn. En ik gebruik ook Mac en heb een iPad, die weer makkelijk samenwerken met een iPhone.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Apple onlangs een rechtzaak had verloren en 'iets' moest doen om mensen eenvoudiger over te laten schakelen. Maar dat kan ik fout hebben :s
Beide kanten hebben nu dingen ontwikkeld waardoor mensen eenvoudiger kunnen overstappen. Is echt een stappenplan van een half uurtje oid?
Dan heb je het over geld, niet gemakquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:24 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het gaat ook om aankopen in de iTunes store etc. En applicaties die bijvoorbeeld alleen maar voor iOS beschikbaar zijn. En ik gebruik ook Mac en heb een iPad, die weer makkelijk samenwerken met een iPhone.
De "overstapkosten" als je eenmaal voor een bepaald ecosysteem hebt gekozen zijn op een gegeven moment te hoog om zo maar te switchen.
Dat klopt, dan is er wel wat meer voor nodig. Al is er voor ieder een rede om het wel te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:28 schreef praisethebooty het volgende:
Misschien is het vergelijkbaar met wanneer je in een stad woont, een huis hebt gekocht, je vrienden er wonen, je een baan in de omgeving hebt etc. Dan verhuis je ook niet zo maar.
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef TwisterNederland het volgende:
En nu iets compleet anders. Volgen jullie de Olympische spelen een beetje?
Alleen die Fransman die zijn been brak bij de landing.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef TwisterNederland het volgende:
En nu iets compleet anders. Volgen jullie de Olympische spelen een beetje?
Ik heb niet eens gekeken. Dat geluid van die breuk was al erg genoeg voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen die Fransman die zijn been brak bij de landing.
Je wilt het niet eens horen. Je kan het duidelijk tussen al het andere geluid door horenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het niet gehoord, was een autoplay filmpje op Facebook. Fuck.
Nee, ik ga er ook niet naar op zoek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je wilt het niet eens horen. Je kan het duidelijk tussen al het andere geluid door horen
De wat? XDquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Komend weekend voor het eerst aan de benzofury (6-apb). Ik ken het nog niet, ben benieuwd of het een even goede partydrug is.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Komend weekend voor het eerst aan de benzofury (6-apb). Ik ken het nog niet, ben benieuwd of het een even goede partydrug is.
Echt wat voor jou ja.quote:6 APB / Benzofury kan worden geslikt (in drinken, in een capsule als pil of in een bommetje (in shagvloeitje gewikkeld)) of gesnoven (zeer onaangenaam). Sommigen brengen het anaal in
I guess soquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn hemel. Is het hier geen [HOMO] meer, maar [DRUGS]?
Niks mis met wat wiet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kooknie. Koffie en alcohol is het enige dat ik ken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
I guess so! Ben er totaal niet mee bekend tho..
Dat. Maar ben ook niet zo'n festivalganger. Eigenlijk een beetje saaiig burgerlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:06 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Kooknie. Koffie en alcohol is het enige dat ik ken.
Oh, ik twijfel over de OP3. OP2 is nu met Android 6 echt een bagger.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vond de OP2 echt ruk. OP3 is prima, OP1 was ook goed. OP2 was gewoon een faal release.
En wat doet dat dan met je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
Klopt!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
JA HALLO HIER BEN IK AL!quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, die zijn ook wel populair. Veel designerdrugs overal ineens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat doet dat dan met je?
Ik kom niet verder dan xtc, mdma, 4-fa en 2cb
Ik raad 2cb wel af voor festivals / feestjes trouwensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn ook wel populair. Veel designerdrugs overal ineens.
Ik had nog naar je gezocht op de PrEP boot, stond je daar? Ik zag Pieter ook niet.quote:
Gotta try 'em allquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn ook wel populair. Veel designerdrugs overal ineens.
De OP2 vond ik altijd al bagger. En ja, de updates van OP zijn traag en niet kwalitatief hoogstaand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel over de OP3. OP2 is nu met Android 6 echt een bagger.
Wat is dat eigenlijk voor UI? Ik zag net dat sommige andere users hem ook hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De OP2 vond ik altijd al bagger. En ja, de updates van OP zijn traag en niet kwalitatief hoogstaand.
Pokemon gooooo team mysticquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor UI? Ik zag net dat sommige andere users hem ook hebben.
Ik hoop dat je niet boos bent dat ik ff de Homer-UI op de reservelijst heb gezet.
Oh kut. Ik wil juist geen Pokemonpraatjes uitlokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Pokemon gooooo team mystic
Bram is zwaar verslaafd, zo blijkt
Zei iemand Pokémon Go?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh kut. Ik wil juist geen Pokemonpraatjes uitlokken.
dooorrrrrademen!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, eng! M'n laatste Fok meet is euhm... 10 jaar terug ofzo?
Gewoon mij een keer meeten op een rave in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet zo paniekerig.
Ik ga wel gewoon stil in een hoekje zitten met een ranja
O ja, maar dat gaat sowieso wel gebeurenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon mij een keer meeten op een rave in Rotterdam.
Is dat wel veilig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon mij een keer meeten op een rave in Rotterdam.
Mijn laatste echte meet was die in Rotterdam. (Daarna wel allerlei dingen met Fok!ers gedaan maar dat waren geen meets)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, eng! M'n laatste Fok meet is euhm... 10 jaar terug ofzo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mijn laatste echte meet was die in Rotterdam. (Daarna wel allerlei dingen met Fok!ers gedaan maar dat waren geen meets)
Haha. Knuffel je altijd op een festival dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor een knuffel in mijn buurt dan. You can run but you cant hide.
Een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha. Knuffel je altijd op een festival dan?
Dacht dat je er wel zou dansen.
Liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor een knuffel in mijn buurt dan. You can run but you cant hide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |