Na 2 jaar kan ik je garanderen dat je geen updates meer krijgtquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, die discussie had ik ook laatst met iemand. "Die telefoon heeft hele goede reviews!"
Ja, reviews van twee jaar geleden. En zeker bij Android moet je maar hopen dat er firmware updates voor uitkomen.
Ik vond de HTC 10 prima, niet voor mij, maar voor mensen die een LCD preferen is het een goede keuze.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste wanneer ze jou in de weg zitten
Maar HTC was vroeger een prima merk, nu lopen ze overal achteraan...
Ik vond de OP2 echt ruk. OP3 is prima, OP1 was ook goed. OP2 was gewoon een faal release.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de Oneplus 2 nu en had daarvoor de Oneplus One. Prima telefoons voor het geld.
Met wat voor telefoon huppel jij rond dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vond de HTC 10 prima, niet voor mij, maar voor mensen die een LCD preferen is het een goede keuze.
Samsung Galaxy S7 edgequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Met wat voor telefoon huppel jij rond dan?
"Ja maar reviews camera afgeprijsd blabla"quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Na 2 jaar kan ik je garanderen dat je geen updates meer krijgt
67,7% STBR op een 1080p IPS telefoon waarvoor je minimaal ¤880 betaald als je meer dan 16GB nodig hebtquote:
Ik doe het voornamelijk voor de extra accu en het grotere display, maar ik vind "marketing praat" wel meevallen, ze maken absoluut geen valse claims. Het is geweldig mooi om te zien en fijn om vast te houden. Het voegt alleen niet super veel functionaliteit toe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Doe maar duur
Is die edge meuk wat, of vooral marketingpraat?
Ah oke. Ik heb zelf huawei mate 8. Enorm groot scherm met grote accuquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik doe het voornamelijk voor de extra accu en het grotere display, maar ik vind "marketing praat" wel meevallen, ze maken absoluut geen valse claims. Het is geweldig mooi om te zien en fijn om vast te houden. Het voegt alleen niet super veel functionaliteit toe.
Geen idee wat hier staat, maar ik vind het wel een chille telefoon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
67,7% STBR op een 1080p IPS telefoon waarvoor je minimaal ¤880 betaald als je meer dan 16GB nodig hebt
Ohh... Geen NFC en dus niet mobiel betalen of draadloos opladen
Dat je thuis een altaar van de grote heilige Steve Jobs thuis hebt staanquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, maar ik vind het wel een chille telefoon.
Screen to body ratio.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, maar ik vind het wel een chille telefoon.
Snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat je thuis een altaar van de grote heilige Steve Jobs thuis hebt staan
Geef hem geen ongelijk
De Z3 was echt het engeltje van die serie. Als de SD810 niet zo stom was, was de Z5C echt een goede opvolger geweest, maar mijn vriend heeft deze en ondanks dat hij veel sneller is en ook wel op wat plaatsen beter, zuigt de SD810 te veel stroom.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een Sony Z3 Compact omdat ik een klein scherm wilde. Erg blij meeGaat twee dagen mee op de accu en draait als een zonnetje.
Dat (cr)apple kudt isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snap het nog steeds niet.
Maar vind het nog steeds een chille telefoon hihi.
Zaterdagnacht opgeladen, heb nu nog 27% over. Wel fijn. En hij draait op Android 6 dus voorlopig gaat hij ook wel even mee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De Z3 was echt het engeltje van die serie. Als de SD810 niet zo stom was, was de Z5C echt een goede opvolger geweest, maar mijn vriend heeft deze en ondanks dat hij veel sneller is en ook wel op wat plaatsen beter, zuigt de SD810 te veel stroom.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Screen to body ratio.
Oftewel: de 6S plus is veel groter ondanks dat het scherm even groot is bij beide telefoons. Iets wat ik erg vervelend vind, want dat betekend meer geirriteer met strakke broekzakken óf accepteren dat je een kleiner scherm wil. Dit dus:
[ afbeelding ]
Beide hebben een 5.5 inch scherm.
Verder is het een IPS 1080p scherm, dat zit er tegenwoordig al in goedkope $100 smartphones, dus vind ik niet acceptabel voor een telefoon van ¤800+ net zoals de 16gb niet-uitbreidbare opslag. En het feit dat ze NFC compleet dichttimmeren.
Ah. Is wel een verschilletje ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Screen to body ratio.
Oftewel: de 6S plus is veel groter ondanks dat het scherm even groot is bij beide telefoons. Iets wat ik erg vervelend vind, want dat betekend meer geirriteer met strakke broekzakken óf accepteren dat je een kleiner scherm wil. Dit dus:
[ afbeelding ]
Beide hebben een 5.5 inch scherm.
Verder is het een IPS 1080p scherm, dat zit er tegenwoordig al in goedkope $100 smartphones, dus vind ik niet acceptabel voor een telefoon van ¤800+ net zoals de 16gb niet-uitbreidbare opslag. En het feit dat ze NFC compleet dichttimmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |