De OP2 vond ik altijd al bagger. En ja, de updates van OP zijn traag en niet kwalitatief hoogstaand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel over de OP3. OP2 is nu met Android 6 echt een bagger.
Wat is dat eigenlijk voor UI? Ik zag net dat sommige andere users hem ook hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De OP2 vond ik altijd al bagger. En ja, de updates van OP zijn traag en niet kwalitatief hoogstaand.
Pokemon gooooo team mysticquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor UI? Ik zag net dat sommige andere users hem ook hebben.
Ik hoop dat je niet boos bent dat ik ff de Homer-UI op de reservelijst heb gezet.
Oh kut. Ik wil juist geen Pokemonpraatjes uitlokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Pokemon gooooo team mystic
Bram is zwaar verslaafd, zo blijkt
Zei iemand Pokémon Go?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh kut. Ik wil juist geen Pokemonpraatjes uitlokken.
dooorrrrrademen!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, eng! M'n laatste Fok meet is euhm... 10 jaar terug ofzo?
Gewoon mij een keer meeten op een rave in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet zo paniekerig.
Ik ga wel gewoon stil in een hoekje zitten met een ranja
O ja, maar dat gaat sowieso wel gebeurenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon mij een keer meeten op een rave in Rotterdam.
Is dat wel veilig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon mij een keer meeten op een rave in Rotterdam.
Mijn laatste echte meet was die in Rotterdam. (Daarna wel allerlei dingen met Fok!ers gedaan maar dat waren geen meets)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, eng! M'n laatste Fok meet is euhm... 10 jaar terug ofzo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mijn laatste echte meet was die in Rotterdam. (Daarna wel allerlei dingen met Fok!ers gedaan maar dat waren geen meets)
Haha. Knuffel je altijd op een festival dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor een knuffel in mijn buurt dan. You can run but you cant hide.
Een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha. Knuffel je altijd op een festival dan?
Dacht dat je er wel zou dansen.
Liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand is veilig voor een knuffel in mijn buurt dan. You can run but you cant hide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |