OnePlus 3 of ZTE Axon 7quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:00 schreef Rezania het volgende:
Holy shit, die HTC 10 is vet duur.Voor dat geld kan ik twee 970's kopen.
Welke tablet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:01 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb een Samsung tablet gehad en Android + Samsung crap eromheen vind ik gewoon kut. En dan kan een apparaat op papier misschien wel betere specs hebben, maar dat maakt dan weinig uit.
Neuh, denk dat ik wacht op de nieuwe Nexus.quote:
Te veel* mensen geven een neuk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:02 schreef TwisterNederland het volgende:
Teveel mensen hebben hier een iPhone
Wat maakt het nou uit wat voor telefoon andere mensen hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:02 schreef TwisterNederland het volgende:
Teveel mensen hebben hier een iPhone
Heel weinig jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat voor telefoon andere mensen hebben.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Galaxy Note 10.1 was dat geloof ik.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben niet tegen Android op zich, maar als je eenmaal voor een bepaald ecosysteem hebt gekozen, dan is zo maar switchen niet zo handig.
Hoewel ik niet erg onder de indruk ben van recente Apple ontwikkelingen.
Dat zal voor iPhone hetzelfde zijn. Overstapgemak is iets wat zo lastig mogelijk gemaakt is om zo aan productbinding te doen. Maar volgens mij bestaan er wel programma's voor waarmee dat wel redelijk moet lukken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben niet tegen Android op zich, maar als je eenmaal voor een bepaald ecosysteem hebt gekozen, dan is zo maar switchen niet zo handig.
Hoewel ik niet erg onder de indruk ben van recente Apple ontwikkelingen.
Ik geloof dat Apple onlangs een rechtzaak had verloren en 'iets' moest doen om mensen eenvoudiger over te laten schakelen. Maar dat kan ik fout hebben :squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat zal voor iPhone hetzelfde zijn. Overstapgemak is iets wat zo lastig mogelijk gemaakt is om zo aan productbinding te doen. Maar volgens mij bestaan er wel programma's voor waarmee dat wel redelijk moet lukken.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Apple onlangs een rechtzaak had verloren en 'iets' moest doen om mensen eenvoudiger over te laten schakelen. Maar dat kan ik fout hebben :s
Het gaat ook om aankopen in de iTunes store etc. En applicaties die bijvoorbeeld alleen maar voor iOS beschikbaar zijn. En ik gebruik ook Mac en heb een iPad, die weer makkelijk samenwerken met een iPhone.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Apple onlangs een rechtzaak had verloren en 'iets' moest doen om mensen eenvoudiger over te laten schakelen. Maar dat kan ik fout hebben :s
Beide kanten hebben nu dingen ontwikkeld waardoor mensen eenvoudiger kunnen overstappen. Is echt een stappenplan van een half uurtje oid?
Dan heb je het over geld, niet gemakquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:24 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het gaat ook om aankopen in de iTunes store etc. En applicaties die bijvoorbeeld alleen maar voor iOS beschikbaar zijn. En ik gebruik ook Mac en heb een iPad, die weer makkelijk samenwerken met een iPhone.
De "overstapkosten" als je eenmaal voor een bepaald ecosysteem hebt gekozen zijn op een gegeven moment te hoog om zo maar te switchen.
Dat klopt, dan is er wel wat meer voor nodig. Al is er voor ieder een rede om het wel te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:28 schreef praisethebooty het volgende:
Misschien is het vergelijkbaar met wanneer je in een stad woont, een huis hebt gekocht, je vrienden er wonen, je een baan in de omgeving hebt etc. Dan verhuis je ook niet zo maar.
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef TwisterNederland het volgende:
En nu iets compleet anders. Volgen jullie de Olympische spelen een beetje?
Alleen die Fransman die zijn been brak bij de landing.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef TwisterNederland het volgende:
En nu iets compleet anders. Volgen jullie de Olympische spelen een beetje?
Ik heb niet eens gekeken. Dat geluid van die breuk was al erg genoeg voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen die Fransman die zijn been brak bij de landing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |