Turners, beachvolleyballers ook wel.quote:
Kromo is denk ik ook de enige die een medaille gaat halen voor Nederland bij het zwemmen, lang geleden dat we niet echt meer meedoen bij het zwemmen.quote:
Goede ui.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:39 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/e(...)reestyle-relay-final
Bij die laatsten sliep ik. Turners prima ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Turners, beachvolleyballers ook wel.
wat is die demonen meme?quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:41 schreef Redefine het volgende:
Vriezema gaat nu even de demonen naar binnen praten.
De typische Martin Vriezema vragen.quote:
Waarom heeft ze een krop verlopen sla tussen haar benen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:41 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga dit nog even kijken
[ afbeelding ]
Dan nog was het geen ''zekere'' medaille. Het zou of net aan 2-3e worden of 4e dusja. Opzich geen probleem dat je hier geen medaille pakt. Zwemmen is niet meer wat het geweest is in NL.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:41 schreef wimderon het volgende:
Martin 'ik heb het wel gevolgd hoor' Vriesema wist gewoon niet dat Canada op papier bijna net zo snel was als Nederland. Als je er dan 2 hebt die matig zwemmen is dit geen verrassing.
Echt he, wat een kneus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 04:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De typische Martin Vriezema vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |