Gaan blijkbaar door met andere sponsor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die ploeg stopt sowieso toch?
(of in ieder geval Rabo als sponsor)
Van der Breggen is ook al weg naar Boels-Dolmans na dit seizoenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaan blijkbaar door met andere sponsor.
Ik vermoed dat het budget een stuk lager wordt met enkel Vos als echte topper.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van der Breggen is ook al weg naar Boels-Dolmans na dit seizoen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:07 schreef marcodej het volgende:
Waar is Mani trouwens? Toch geen complicaties he?
Achtervolgingsfriet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:14 schreef StephanL het volgende:
Een Duitse is weg gesprongen uit het peleton
Informatie bij de olympische wegwedstrijd is toch vaker drama?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is de cgi uit het jaar nul? ('leader' ipv de naam van de renner te noemen die leidt etc)
Nibali is een middelmatige daler, maar van gisteren hebben we niet gezien hoe het gebeurd is. Bij de beelden meteen daarna leek het alsof Henao de val veroorzaakt heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK, dat van Nibal had ik dan verkeerd gehoord. Henao was volgens Wuyts idd geen heel erge breuk.
Ben wel benieuwd of dit nu dan eens de laatste keer is dat Nibali zoveel risico neemt in de afdaling. Eens moet 'ie het toch (af)leren.
Verschilt ook wel per sportdiscipline. Als ik kijk naar die wr op de loopnummers bij de vrouwen, dan ligt dat niveau echt wel hoog. 10.5 s lopen op 100 m, of 14 min over 5 km, dat lukt wss geen van de mannen hier op dit forum...quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe vrouwen nou naar al die vrouwensporten kijken. Is toch vaak niet om aan te zien en zoveel zwakker/langzamer dan mannensporten.
tussenstand is al 2quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd op hoeveel zenders ik vandaag het wielrennen moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |