Kunnen we dat afvinken op de bingokaart.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wuyts net 2 seconden nadat je dit vroeg.
Ik vraag me wel af hoe vrouwen nou naar al die vrouwensporten kijken. Is toch vaak niet om aan te zien en zoveel zwakker/langzamer dan mannensporten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoeveel denigrerende opmerkingen over vrouwenwielrennen José nu weer in petto heeft.
Ik heb niks tegen vrouwensporten hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:40 schreef Revanches het volgende:
Nu lekker janken over vrouwensporten maar wel juichen als ze straks een medaille halen. I rest my case..
Slechte karma.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:41 schreef marcodej het volgende:
Armitstead op achterstand terwijl er koers is.
Het is alleen niet om aan te zien omdat je het vergelijkt met de mannen. Als je nou gewoon accepteert dat ze fysiek niet tot hetzelfde in staat zijn dan mannen valt het reuze mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe vrouwen nou naar al die vrouwensporten kijken. Is toch vaak niet om aan te zien en zoveel zwakker/langzamer dan mannensporten.
Tsja, dit was natuurlijk wel te verwachten. Maar ze komt toch terug.quote:
Hoezo te verwachten? D'r eigen landgenoot was nota bene degene die het spel opende.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dit was natuurlijk wel te verwachten. Maar ze komt toch terug.
Is ook zo, maar vrouwen willen toch even veel verdienen als mannen? We mogen ze dan alleen niet vergelijken met mannen...quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is alleen niet om aan te zien omdat je het vergelijkt met de mannen. Als je nou gewoon accepteert dat ze fysiek niet tot hetzelfde in staat zijn dan mannen valt het reuze mee.
Was ook niet tegen jou gericht hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen vrouwensporten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |