Toch maar even quoten, al hoeft ze van mij ook niet te winnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armitstead
Als die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
Jepquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:14 schreef Remzz het volgende:
Hier zou ik voor het eerste deze spelen echt zuur zijn als we geen medaille halen
Ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:14 schreef Remzz het volgende:
Hier zou ik voor het eerste deze spelen echt zuur zijn als we geen medaille halen
Ligt aan de windrichting. Wind mee is gunstig voor de aanvallers, wind tegen is ongunstig voor de aanvallers.quote:
Op zo'n parcour heb je altijd allebeiquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt aan de windrichting. Wind mee is gunstig voor de aanvallers, wind tegen is ongunstig voor de aanvallers.
Even quoten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armitstead
Als die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
Gaat er weer een Colombiaantje het goud weggeven?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk net zo'n fantastische koers als gisteren.
Als er een Italiaan mee is wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat er weer een Colombiaantje het goud weggeven?
Dat laatste. In plaats van een hele medaille maar een halve.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:24 schreef Syntix het volgende:
Waarom trouwens maar 140KM? Of krijgen ze ook minder betaald dan de mannen?
Verrassend....een verdachte Brit (lol)quote:
haters gonna hate.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Verrassend....een verdachte Brit (lol)
Is de term "meisjes" al gevallen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoeveel denigrerende opmerkingen over vrouwenwielrennen José nu weer in petto heeft.
Wuyts net 2 seconden nadat je dit vroeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is de term "meisjes" al gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |