Fractuur in de ''iliac crest''. Hoe ik het moet vertalen weet ik niet, maar volgens Abeltje is het niets ernstigs.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Schade bij Henao valt ook reuze mee volgens mij.
OK, dat van Nibal had ik dan verkeerd gehoord. Henao was volgens Wuyts idd geen heel erge breuk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Twee breuken aan het sleutelbeen, niet allebei. Schade bij Henao valt ook reuze mee volgens mij.
Zeker nog geen einde seizoen lijkt me.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fractuur in de ''iliac crest''. Hoe ik het moet vertalen weet ik niet, maar volgens Abeltje is het niets ernstigs.
19.45 is nog geen volle finale toch? Al is het bij de vrouwen soms 1 lange finale..quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
19.45 denk ik dat ze wel over zullen schakelen als het dan al volle finale is. (Oke, het is de NOS, misschien niet...)
Hoop het niet, hij moet nog scoren in Lombardije. Sergio was gisteren weer zó goed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker nog geen einde seizoen lijkt me.
Gaan blijkbaar door met andere sponsor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die ploeg stopt sowieso toch?
(of in ieder geval Rabo als sponsor)
Van der Breggen is ook al weg naar Boels-Dolmans na dit seizoenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaan blijkbaar door met andere sponsor.
Ik vermoed dat het budget een stuk lager wordt met enkel Vos als echte topper.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van der Breggen is ook al weg naar Boels-Dolmans na dit seizoen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:07 schreef marcodej het volgende:
Waar is Mani trouwens? Toch geen complicaties he?
Achtervolgingsfriet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:14 schreef StephanL het volgende:
Een Duitse is weg gesprongen uit het peleton
Informatie bij de olympische wegwedstrijd is toch vaker drama?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is de cgi uit het jaar nul? ('leader' ipv de naam van de renner te noemen die leidt etc)
Nibali is een middelmatige daler, maar van gisteren hebben we niet gezien hoe het gebeurd is. Bij de beelden meteen daarna leek het alsof Henao de val veroorzaakt heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK, dat van Nibal had ik dan verkeerd gehoord. Henao was volgens Wuyts idd geen heel erge breuk.
Ben wel benieuwd of dit nu dan eens de laatste keer is dat Nibali zoveel risico neemt in de afdaling. Eens moet 'ie het toch (af)leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |