In vergelijking met de mannen krijgen de wielrensters helemaal niks..quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is ook zo, maar vrouwen willen toch even veel verdienen als mannen? We mogen ze dan alleen niet vergelijken met mannen...
Leuk toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:43 schreef marcodej het volgende:
Ellen van Dijk was trouwens ook een Tindermatch.
Bij hun teams, maar zij krijgen toch ook winstpremie bij een gouden plak? Of is die lager dan bij mannen...?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In vergelijking met de mannen krijgen de wielrensters helemaal niks..
Winstpremie is gelijk, maar van die paar duizend euro kun je niet leven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bij hun teams, maar zij krijgen toch ook winstpremie bij een gouden plak? Of is die lager dan bij mannen...?
quote:Olympisch goud - 30.000 euro
Olympisch zilver - 22.500 euro
Olympisch brons - 15.000 euro
Het gaat er niet om dat ze van kunnen leven. Ze fietsen "maar" 140KM, maar krijgen wel een gouden medaille en een winstpremie die net zo hoog is als bij de mannenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Winstpremie is gelijk, maar van die paar duizend euro kun je niet leven.
Denk even logisch naquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:45 schreef Maver24 het volgende:
Wat was er nou met Lizzy? Had ze pech of werd ze eraf gereden op dat klimmetje?
Schippers zou dan dus nog minder mogen verdienen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze van kunnen leven. Ze fietsen "maar" 140KM, maar krijgen wel een gouden medaille en een winstpremie die net zo hoog is als bij de mannen
Het is toch voor hun net zo knap om de internationale concurrentie te verslaan? Niet iedere sport vereist evenveel moeite. Ik vind het wel mooi dat het geldbedrag voor een gouden medaille voor iedereen gelijk is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze van kunnen leven. Ze fietsen "maar" 140KM, maar krijgen wel een gouden medaille en een winstpremie die net zo hoog is als bij de mannen
Even gerekend;quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schippers zou dan dus nog minder mogen verdienen.
Jezusquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:54 schreef Wombcat het volgende:
Nibali dus twee sleutelbenen gebroken. Porte schouderblad en Henao bekken.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:54 schreef Wombcat het volgende:
Behoorlijke crash dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:54 schreef Wombcat het volgende:
Tot 8 uur hoef je iig niet op de NOS te rekenen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd op hoeveel zenders ik vandaag het wielrennen moet kijken
Twee breuken aan het sleutelbeen, niet allebei. Schade bij Henao valt ook reuze mee volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:54 schreef Wombcat het volgende:
Britten, Nederlanders en Duitsers hebben medaillefavorieten en België is een wielergek land.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd op hoeveel zenders ik vandaag het wielrennen moet kijken
19.45 denk ik dat ze wel over zullen schakelen als het dan al volle finale is. (Oke, het is de NOS, misschien niet...)quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot 8 uur hoef je iig niet op de NOS te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |