Zwemmen dalijk weerquote:Op zondag 7 augustus 2016 01:03 schreef marcodej het volgende:
Ik zit ff na te denken, maar is er nou na het wielrennen helemaal geen livesport meer geweest op NPO 1?
Ik kan ook even niet bedenken wat er nog live is geweest inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2016 01:03 schreef marcodej het volgende:
Ik zit ff na te denken, maar is er nou na het wielrennen helemaal geen livesport meer geweest op NPO 1?
Standard antwoord deze hele os bij de nos.quote:
Amplitude.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Stream, maar zonder Van Zetten mis ik toch een hoop. Ik wil flikflaks met commentaar.
hockey en handbalquote:Op zondag 7 augustus 2016 01:03 schreef marcodej het volgende:
Handjebal- wel 35 secondes te laat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan ook even niet bedenken wat er nog live is geweest inderdaad
NL doet niet mee snap dat nou eens. Alsof Sporza iets uit gaat zenden waar geen Belgen bij betrokken zijn. Zo werkt OS al jaaaaaaaaaren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:03 schreef marcodej het volgende:
Er is gewoon USA - China basketbal, gewichtheffen en turnen. En er wordt nu gewoon gebabbeld.
Dat was vanmiddag al, niet na het wielrennen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Handjebal- wel 35 secondes te laat.
Ik had vanmiddag ook geen programmaboekje bij me in Amsterdam. Superirritant was dat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil weten wanneer er weer een Gaylord aankomt maar nu moet ik het zelf uitzoeken.
Judo, handboogschietenquote:Op zondag 7 augustus 2016 01:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al, niet na het wielrennen.
Ik wil weten wanneer Hans gaat staan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil weten wanneer er weer een Gaylord aankomt maar nu moet ik het zelf uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |