Ja laten we het niveau in Nederland nog meer uithollen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat Pröpper nog verkocht gaat worden.
Wie moet PSV dan als vervanger halen met die 50 miljoen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat Pröpper nog verkocht gaat worden.
Dat komt dan heel goed uit voor Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook spelers mee te nemen naar Spartak. O.a die spits
Niet elke assistent is zo incapabel als Maas neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens: Bosz ging weg en je weet hoe het met Maas ging. Toch vaak gevaarlijk zulke dingen. Ook als trainers geschorst op de tribune zitten. Toen Bosz geschorst was, ging Maas ook gekke dingen doen tegen Ajax en verloor het met 1-3.
Guardado-Ziyech-Propperquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Pröpper beste speler van de Eredivise
Pröpper>Ziyech
Pröpper>Klaassen
Pröpper>Kuyt
Pröpper>Van Overeem
En het mooie is dat Bosz zich ook dan niet rijk gaat rekenen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat komt dan heel goed uit voor Ajax.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch zo'n leuk leven heb. (dik, weblog, utrecht, werkeloos)
Godverdommequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch zo'n leuk leven heb. (dik, weblog, utrecht, werkeloos)
Zou hiermee niet gaan spelen in de CL.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Guardado-Ziyech-Propper
fap fap fap
Leuke opmerking toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |