Jij bent echt acht jaar hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:46 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
Bah de nos gaat nu vanaf het begin uitzenden, dus niet live.
is gewoon live op NPO1quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:46 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
Bah de nos gaat nu vanaf het begin uitzenden, dus niet live.
Ik ben techniekhooligan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik geen frequente kijken van handbal ben. Maar handbal vind ik wel aardig omdat het fysiek behoorlijk pittig is
Bij voetbal heb ik dat ook wel maar bij andere sporten op de een of andere manier toch weer wat minderquote:
Ik ben in de leer in het Ajaxtopic, goed om te zien dat dit zijn vruchten afwerptquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Tagliano zich laat leiden door de waan van de dag
Jij kijkt naar npo1 niet naar sport24quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent echt acht jaar he
Bananenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef marcodej het volgende:
Enorm agressief die Fransen. Wat hebben die op joh?
Tennis waar van die figuren als Williams met hard beuken winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij voetbal heb ik dat ook wel maar bij andere sporten op de een of andere manier toch weer wat minder
Waarom in godsnaam zou je kijken naar sport24?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Jij kijkt naar npo1 niet naar sport24
Dan ken je de regels gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef RipCity het volgende:
Ook raar dat je telkens maar mag vastpakken en enige wat je krijgt is freekick.
Tennis boeit me over het algemeen niet zo, behalve Roland Garros want op de een of andere manier heb ik nooit wat te doen als dat op tv isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tennis waar van die figuren als Williams met hard beuken winnen.
gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland begint er wat beter in te komen lijkt 't.
Gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Acheronacis het volgende:
IK zie het verschil tussen de Fransen en Nederland
De fransen hebben een over mijn lijk mentaliteit en gaan tot het uiterste.
Het is net als met het voetbal en Nederland.....
Polman gaat ook al een tijdje over een lijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Acheronacis het volgende:
Frankrijk en overmijnlijkmentaliteitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Acheronacis het volgende:
Ah okay. Gelukkig 1 iemand in nL die wel die regels kent. Dank!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan ken je de regels gewoon niet.
Je mag elkaar alleen fysiek verdedigen als je vooruit verdedigt. Als je naast je of achter je iemand vastpakt, is het wel een straf.
Tenzij je zo inkomt als die Francaise netquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan ken je de regels gewoon niet.
Je mag elkaar alleen fysiek verdedigen als je vooruit verdedigt.
Denk wel dagelijks een frikandelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze eten die wekelijkse vette hap natuurlijk samen.
Precies.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Tenzij je zo inkomt als die Francaise net
Omdat sport24 het tweede olympische kanaal van de nos is, net is. De eerste hockeywedstrijd van nl daar uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zou je kijken naar sport24?
Kan toch een glimlach niet onderdrukkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Polman gaat ook al een tijdje over een lijk.
Tot we er geen zin meer in hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Hoelang duurt een wedstrijd eigenlijk.
60 minquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:53 schreef skysherrif het volgende:
ja ik vind dit ook belachelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:53 schreef Drolflap het volgende:
Ik snap dit spel niet, dat wijf springt er gewoon in
2x30 minutenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Sowieso vind ik het een beetje vermoeiend om automatisch voor Nederlanders te zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:54 schreef TheArt het volgende:
Mooi, al die successupporters iig uit het topic weg
Aparte vergelijking, maar dat ben ik van je gewendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
En dan een marathonloper thuis laten op 7 seconden.De hype van de handbalsters.
Wat een domme opmerking, van jou had ik beter verwachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Wanneer komt dat sletje van hem in actie? Die doet toch ookiets op de os?
En niet onbelangrijk, was fijner voor het oogquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou, die Wester zat er dan vaak beter bij.
Die scoorde net.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Is die loper al een keer 2e geworden bij het WK?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
Over 4 jaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
NPO1 handbalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:51 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Omdat sport24 het tweede olympische kanaal van de nos is, net is. De eerste hockeywedstrijd van nl daar uitgezonden.
Inmiddels is er vollybal op sport24, kennelijk weet de regiseur het ook niet.
Dit is zelfs voor jouw getroll nog vol schaamtequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
Nee, maar wel wenselijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het verplicht om domme opmerkingen te maken bj sporten die je zelden volgt?
Dat verklaart alle posts in dit topicquote:
Mooi, je lijkt me iemand die open staat voor nieuwe ervaringenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aparte vergelijking, maar dat ben ik van je gewend
Misschien kun je eens lezen? Of is dat te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NPO1 handbal
NPOSport volleybal
Er zijn nog veel meer sporten bezig
Nee, er stond een paard in de weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is die loper al een keer 2e geworden bij het WK?
Ik vermaak mij uitstekend in dit topic. Alleen jammer dat er hier en daar wat wordt weggemod maar verder hoor je me niet klagenquote:
Exactquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verklaart alle posts in dit topic
Fysiek spelen ze gewoon harderquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frankrijk en overmijnlijkmentaliteit.
Wat insinueer je hier?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi, je lijkt me iemand die open staat voor nieuwe ervaringen
Straf zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Collide het volgende:
Al 8 strafballen gegeven deze wedstrijd.
Mijn waardering voor jou slaat om in een soort adoratiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Coco98 het volgende:
Mijn irritatie jegens Frankrijk slaat om in een soort haat.
Eens. Gewoon een matig begin, maar deze wedstrijd is nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanvallend is Nederland matig en verdedigend onvoldoende.
Pak me nog meer aan. Heb het succes van de handbalsters eerder in proportiesch geplaatst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw getroll nog vol schaamte
Daar doen alle Fransen me inderdaad aan denkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Flauw dat Mauresmo mee mag doen.
Weet je al tegen wie Ajax moet in de vCL?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak me nog meer aan. Heb het succes van de handbalsters eerder in proportiesch geplaatst.
Ze stond in de cirkel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:59 schreef kilon het volgende:
Polman wordt geraakt. Penalty voor Frankrijk.
Dat je een necroftiele homo neger bentquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We missen gewoon een paar grote sterke donkere vrouwkes.
Hmmquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je een necroftiele homo neger bentE
Wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:
En het is geeneens geen cirkel. Flauwekul allemaal.quote:
Korsakov, althans volgens president Demente.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Weet je al tegen wie Ajax moet in de vCL?
net zoals voetbal dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon net zolang lopen totdat je tegen iemand aanloopt.
De Handbalbond wil jou bij deze een baan aanbieden. Zoveel visiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Topidee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:02 schreef Syntix het volgende:
Maximaal aantal negers/negerinnen-mensen per Frans team toelaten?
Beter dan 6quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd wat juichen. Je staat vijf doelpunten achter hoor.
We kunnen ook gewoon een aparte olympische spelen voor negers en negerinnen organiseren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:02 schreef Syntix het volgende:
Maximaal aantal negers/negerinnen-mensen per Frans team toelaten?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
geen strafworp
Franse spel is mooi om te zien, hoe strak die elkaar vlak bij nederlands doel inspelen en dan volledig vrij kunnen gooienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:04 schreef TheArt het volgende:
Wat belachelijk veel schoten uit de opbouwlijn die in de dekking stranden, echt niet normaal.
Een kennerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland verdedigt echt als een patatje. Dan krijg je zoveel strafworpen wel tegen ja.. Tis echt open huis
Vierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef marcodej het volgende:
Met een verschil van 3 de rust in, heb ik er nog wel vertrouwen in.
4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef marcodej het volgende:
dat meen je nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland scoort echt te weinig.
zo'n vier stuksquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor jouw genot in de rustquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet specifiek, maar 1 goal op 5 minuten is in handbal niet heel veel.quote:
Genotquote:
de goalquote:
Ik dacht dat een helft 35 minuten duurde.quote:
Dit is van een niveau "Vanaf nu moet alles erop gericht zijn dat we alle wedstrijden gaan winnnen."quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu is elke wedstrijd een finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is van een niveau "Vanaf nu moet alles erop gericht zijn dat we alle wedstrijden gaan winnnen."
heb jij weles langer als 35 minuten sex gehad met een vrouw?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat een helft 35 minuten duurde.
Nou zijn de Françaises natuurlijk geen koekenbaksters.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is van een niveau "Vanaf nu moet alles erop gericht zijn dat we alle wedstrijden gaan winnnen."
Polman is idd knapperquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind die vrouw niet zo heel knap.
En ze praat met een enorm kutaccent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind die vrouw niet zo heel knap.
Stiekem zit je te fappen op Rivkâaaahquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Rot op met analyses, ik wil sport zien
Gaan we nou twee weken lang elke dag daarover mekkeren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Rot op met analyses, ik wil sport zien
Nee hoor, ik ben er zeker niet iedere dag en anders zou ik er niet over blijven janken natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaan we nou twee weken lang elke dag daarover mekkeren?
Alleen jammer van die andere vrouw.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zit je te fappen op Rivkâaaah
Ja ineens schijnt niemand meer internet te hebben en compleet afhankelijk te zijn van npo 1quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaan we nou twee weken lang elke dag daarover mekkeren?
Maar dat was het verschil al sinds vroeg in de wedstrijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:06 schreef marcodej het volgende:
Ik wou zeggen, wel iemand die zoiets kan uitschakelen en gewoon echt gaat als ie opstapt. Maar dan denk ik aan zn giropijntjes, die twijfel kan hem ook nekken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Durven toegeven dat je twijfelt, klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |