quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Sorry dat je de spanningsboog hebt van een goudvis. Maar daar kan ik weinig aan doen.quote:
Naja weet je, we zien het woensdag wel. We kunnen er eeuwig over uitweiden, maar woensdag merken we wel wie gelijk heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beter? Na het criterium bleek het te vroeg maar was het alleen nog stijfheid, in Rio deed het opeens weer pijn en moest hij twee dagen op de rollen doorbrengen en rustig aan doen. Nu zo snel stoppen, terwijl je eerder in de week nog aangeeft dat hij zo lang mogelijk door wil rijden, is ook geen goed teken.
Tom is bijna dood, maar voor de rest gaan we gewoon goud pakken.quote:
Hockey zit ook niet bepaald vol...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Even tussendoor. Bij het judo zit er geen hont op de tribune
Zoveel betere alternatieven op dit moment.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Bij hockey ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Hockey is nou ook niet echt een sport waarvan je zegt wow! Judo is dat wel, des te verbazender.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hockey zit ook niet bepaald vol...
Dat pikie van je is wel gevoelig Hans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sorry dat je de spanningsboog hebt van een goudvis. Maar daar kan ik weinig aan doen.
Heeft Mooren een bye voor de 1e ronde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Zoals? Wielrennen gaat pas over een paar uur los. Judo zometeen Nederlandersgenotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Zoveel betere alternatieven op dit moment.
Valt voor beide wat te zeggen. NL speelt tegen Argentinië, dat had ik toch wel vol(ler) verwachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hockey is nou ook niet echt een sport waarvan je zegt wow! Judo is dat wel, des te verbazender.
Het is een voorrondequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Valt voor beide wat te zeggen. NL speelt tegen Argentinië, dat had ik toch wel vol(ler) verwacht
Handboogschieten, straks eerste medailles bij de schietsport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals? Wielrennen gaat pas over een paar uur los. Judo zometeen Nederlandersgenot
Ik zie graag de Nederlanders Hans. Schieten is wel genot, doen wij niet mee dit jaar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:02 schreef Collide het volgende:
[..]
Handboogschieten, straks eerste medailles bij de schietsport.
Nee volgensmij niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie graag de Nederlanders Hans. Schieten is wel genot, doen wij niet mee dit jaar?
Het is een Olympisch toernooi. Je zou denken dat ze die bak toch op z'n minst vol moeten kunnen krijgen. Dit doet ook zo treurig aan, zo'n leeg stadion.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is een voorrondeGaat nog om niks. Bij Judo moeten ze er meteen staan he.
Daar dacht ik dus ook al aan. Zo'n Stannard kan nooit al die bergen makkelijk over, maar kan wel mooi op het vlakke helpen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:03 schreef StephanL het volgende:
Als ze toch rondjes rijden, en je komt achter het peleton, kan je ook inhouden en weer aanhaken als ze langskomen. Sta je wel een rondje achter maar je kan wel je teammaten helpen.
Voetbal was ook aardig leeg. Niet gek zijn voorrondes. Wanneer het straks om het eggie gaat zit alles vol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een Olympisch toernooi. Je zou denken dat ze die bak toch op z'n minst vol moeten kunnen krijgen. Dit doet ook zo treurig aan, zo'n leeg stadion.
Zelfde geldt voor judo trouwens.
Alleen bij Brazilië - ZAF zat het redelijk volquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voetbal was ook aardig leeg. Niet gek zijn voorrondes. Wanneer het straks om het eggie gaat zit alles vol.
Ze gaan zeker kaartjes uitdelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voetbal was ook aardig leeg. Niet gek zijn voorrondes. Wanneer het straks om het eggie gaat zit alles vol.
Maar met ondertussen wel een heel mooi palmares.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Momo... het volgende:
Tim Wellens net zon guppy als Kelderman
Ja idd. Wat is dat trouwens voor zwets dat we de wedstrijden niet in samenvatting terug kunnen zien en de andere sporten wel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen bij Brazilië - ZAF zat het redelijk vol.
Complot van de gevestigde orde, denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja idd. Wat is dat trouwens voor zwets dat we de wedstrijden niet in samenvatting terug kunnen zien en de andere sporten wel?
Wel veel beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Momo... het volgende:
Tim Wellens net zon guppy als Kelderman
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Wordt je na een rondje achterstand niet gewoon uit koers gehaald?
Topje van mijn penis lijkt ook op het topje van een raketjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Spaanse tenue is een raketje
volgens de WET VAN HERBERT boeit dit nietquote:
jammer van die lelijke fluo fietsenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Spaanse tenue is een raketje
Nee joh nog 5 uur te fietsen ofzo. Laat lekker gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:08 schreef TheArt het volgende:
Dit gaat richting 10 minuten en dat is toch al wel heel veel
Haha MAD. Poelsgodquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Pantano gaat Olympisch goud pakken op deze manier.
Dit misschien:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Wordt je na een rondje achterstand niet gewoon uit koers gehaald?
Het zijn kleine ploegen, dus moeilijker te controleren. En er zit nogal wat bagger in dit peloton.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh nog 5 uur te fietsen ofzo. Laat lekker gaan
Heb je enig idee van het klimwerk wat nog gaat komen? Al rijden ze 15 minuten voor, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zijn kleine ploegen, dus moeilijker te controleren. En er zit nogal wat bagger in dit peloton.
Er zijn eigenlijk geen knechten in het peloton. Dan rijd je 10 minuten niet zomaar dicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh nog 5 uur te fietsen ofzo. Laat lekker gaan
Ja, dat heb ik. En een Pantano en Kwiatkowski wil je geen 10 minuten geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je enig idee van het klimwerk wat nog gaat komen? Al rijden ze 15 minuten voor, niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je enig idee van het klimwerk wat nog gaat komen? Al rijden ze 15 minuten voor, niks aan de hand.
Ze gaan straks echt wel rijden. Iedereen wil een medaille winnen, komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk geen knechten in het peloton. Dan rijd je 10 minuten niet zomaar dicht.
Knechten kun je kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk geen knechten in het peloton. Dan rijd je 10 minuten niet zomaar dicht.
Uit voorzorg, Hans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumoulin al afgestapt? Dat wordt niks volgende week
Ja maar ook een Froome, Poels etc etc dusja en nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Heb je Pantano de afgelopen twee maanden zien koersen?
Op Sporza, de belg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:10 schreef Sokz het volgende:
Moeten vier keer over diezelfde 11.9% col? Waar kijken jullie eigenlijk
Die gaan het niet met zijn tweeën terughalen, zeker niet met maar een frontje van vijf/zes man.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar ook een Froome, Poels etc etc dusja en nu?
Ik noem er 2 maar ik geef even aan dat ik er wel meer goed heb zien rijden, maar als jij denkt dat hij wegblijft dan zou ik er 100 piek op inzetten Hans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaan het niet met zijn tweeën terughalen, zeker niet met maar een frontje van vijf/zes man.
Dan laat je het niet zo groot worden toch, ze zitten echt te lummelen, nahja we shall seequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt 10 goede renners nodig om dit dicht te rijden. Dat kost nogal wat.
Ik val altijd in slaap bij hockey.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk voorlopig maar naar wat andere sporten. Koers wordt toch pas over een tijdje interessant.
Wat is de "main group"? Alsof het zometeen niet helemaal uit elkaar ligt..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit misschien:
"All riders with more than 15 minutes of delay from the main group will be stopped in the feeding zones of both circuits from the first lap/loop."
Voetbaltrainers schijnen vaak veel naar andere sporten te kijken om nieuwe ideeën op te doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap bij hockey.
Nos.nlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat BBC en Sporza allebei deze show uitzenden. Ik wel andere dingen zien
Ja, ik zie liever dingen op TVquote:
nos doet ho keyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik zie liever dingen op TV
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik zie liever dingen op TV
Kiriyenka en Stannard op kop en die voorsprong is zo weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:11 schreef komrad het volgende:
Denk dat Kiriyenka zo mag gaan vlammen
ik hoo4de dat wij goede vrienden zouden kunnne zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kiriyenka en Stannard op kop en die voorsprong is zo weg.
Fylax ik heb jouw filmpje gezien met Stax en ik denk het niet. Je heb je nog steeds niet opgegeven voor Burgklas zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik hoo4de dat wij goede vrienden zouden kunnne zijn
wellicht een kalknagel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
Scheidsrechter bij het Judo op sokken wtf
nee joh ben al te oud voor brugklasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fylax ik heb jouw filmpje gezien met Stax en ik denk het niet. Je heb je nog steeds niet opgegeven voor Burgklas zeker?
Geen transfusie gekregen die die van Froome normaal wel krijgt #genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Poels is al boos op de bondscoach #genot
Waarom? Vindt hij dat die het gat had moeten dichtrijden of zo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Poels is al boos op de bondscoach #genot
Ja, dan krijg je het gat wel dichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
Laat lekker die landen die toch niks gaan presteren het dichtrijden zoals Iran
Bondscoach: De Spanjaarden zullen wel gaan rijden zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? Vindt hij dat die het gat had moeten dichtrijden of zo?
Volgens mij rijden er 10-20 van die kansloze landen mee dan krijg je dat wel dicht ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je het gat wel dicht
Wie had er dan mee moeten gaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:20 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Bondscoach: De Spanjaarden zullen wel gaan rijden zo.
Poels: Wij hebben helemaal niemand mee.
Bondscoach: Nee
Poels: En ik zeg het steeds!
Misschien even de tijd tot de kopgroep doorkrijgen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? Vindt hij dat die het gat had moeten dichtrijden of zo?
Nee, want die kunnen niet hard genoeg fietsen daarvoor. Bovendien: waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er 10-20 van die kansloze landen mee dan krijg je dat wel dicht ja.
Bondscoachquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:20 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Bondscoach: De Spanjaarden zullen wel gaan rijden zo.
Poels: Wij hebben helemaal niemand mee.
Bondscoach: Nee
Poels: En ik zeg het steeds!
Muah die acteurs zijn ook ~18.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee joh ben al te oud voor brugklas
De usual gekkies zoals Joezi, Syntix en Poepz0r zijn er, had je iets anders verwacht? TDF waardig.quote:
En ze zijn nog irritanter en dommer dan normaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De usual gekkies als Joezi, Syntix en Poepz0r zijn er, had je iets anders verwacht? TDF waardig.
Zegt diegene met een FOK abonnement. Hou me vast hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De usual gekkies als Joezi, Syntix en Poepz0r zijn er, had je iets anders verwacht? TDF waardig.
Dit is erger dan TDF.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De usual gekkies zoals Joezi, Syntix en Poepz0r zijn er, had je iets anders verwacht? TDF waardig.
Ik zou niet kijken als ik jou was. Het gaat niks wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef TLC het volgende:
Ik vrees toch wel het ergste voor de tijdrit van Tom, hij had het nooit over zo vroeg afstappen tijdens de koers en hij wilde deze wedstrijd gewoon rijden.
Ik vrees ook het ergste. Miss is dit laatste ultieme poging er iets van te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef TLC het volgende:
Ik vrees toch wel het ergste voor de tijdrit van Tom, hij had het nooit over zo vroeg afstappen tijdens de koers en hij wilde deze wedstrijd gewoon rijden.
Syntix een usual gekkie noemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De usual gekkies zoals Joezi, Syntix en Poepz0r zijn er, had je iets anders verwacht? TDF waardig.
Sinds zijn TBS is hij erg in de war Hans, gewoon doorlopen. Trap er niet in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix een usual gekkie noemenmeest waardevolle user van het hele forum.
Vanochtend zei de bondscoach nog dat dit het plan isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef TLC het volgende:
er ligt een asfaltweg naast toch, zo blijven ze op de stenenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:28 schreef StephanL het volgende:
LOL haal al die dranghekken weg daar
Tuurlijk niet, dan gaan ze op de asfaltstrook rijden (die ze dus ook bij de tijdrit pakken)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:28 schreef StephanL het volgende:
LOL haal al die dranghekken weg daar
Omdat het nog niet boeiend is met nog 200 kilometer te gaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is het verschil met de gele trui niet in beeld?
mandquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
http://nos.nl/rio2016/art(...)in-wegwedstrijd.html
Waarom laat ie die bondscoach niet uitpraten. Nu wordt het makkelijk voor m gemaakt en weten we minder.
je moet de webstream klikken, en dan krijg je roeien, maar als je nog een keer klikt krijg je ook wielrennen, zo ging het bij mij tenminstequote:
ja ik ga ook overstappen naar Sporzaquote:
Omdat NOS. Wat een prutsers...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
http://nos.nl/rio2016/art(...)in-wegwedstrijd.html
Waarom laat ie die bondscoach niet uitpraten. Nu wordt het makkelijk voor m gemaakt en weten we minder.
Woutje op 11 %quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:34 schreef rubbereend het volgende:
de poll: http://sporza.be/cm/sporza/extra/Poll/1.2730811
Erdogan laat ze weghalen voor de volgende ronde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef rubbereend het volgende:
complot tegen de Turken die steentjes
Guhlen aanhangers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef rubbereend het volgende:
complot tegen de Turken die steentjes
Komt vaak voor hoor alleen meestal is het niet hun fietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Een Turk op een fiets? Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien. Hier hebben ze allemaal een Golf of een BMW
En pakt voorstanders van dergelijke steentjes op of laat ze ontslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Erdogan laat ze weghalen voor de volgende ronde.
ik heb ook nog nooit een Turkse dief gezien hier. is niet hun stijl.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt vaak voor hoor alleen meestal is het niet hun fiets
Is een parkeervak Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja. Waren de hekken daar op of zo. Of gestolen?
Waarschijnlijke een van beidequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
aan de kant voor de cameramotorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Eigenlijk best bizar dat 1 goede dag je Olympisch kampioen kan maken. Zou veel mooier zijn als ze 5 ritten moeten rijden en dat daar dan 1 winnaar uit komt. Wat zeggen jullie?
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Eigenlijk best bizar dat 1 goede dag je Olympisch kampioen kan maken. Zou veel mooier zijn als ze 5 ritten moeten rijden en dat daar dan 1 winnaar uit komt. Wat zeggen jullie?
Bij WK is het niet anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Als je de winnaars van afgelopen spelen ziet heb je geen gelijk, zijn allemaal grote namen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom niet? In het verleden is wel gebleken dat niet altijd de favorieten winnen. 1 ritje kan een toevalstreffer zijn.quote:
niks mooiers dan ééndagskoersenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Het waren ook altijd best lastige parkoersen. Wat je van een WK niet altijd kunt zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als je de winnaars van afgelopen spelen ziet heb je geen gelijk, zijn allemaal grote namen.
klim wedstrijd, klassieker wedstrijd en sprintwedstrijd met treinenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Kijk maar naar het rijtje wereldkampioenen van de laatste 20 jaar. Daar zitten echt geen toevalstreffers tussen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom niet? In het verleden is wel gebleken dat niet altijd de favorieten winnen. 1 ritje kan een toevalstreffer zijn.
Heb het hier over de Spelen chefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijk maar naar het rijtje wereldkampioenen van de laatste 20 jaar. Daar zitten echt geen toevalstreffers tussen.
Voor de WKs vind ik het de afgelopen 15 jaar wel jammer dat het nooit meer voor de klimmers is. Zoals Sicilië 1994 of Colombia 1995. En dan wel relatief vaak voor de sprintersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijk maar naar het rijtje wereldkampioenen van de laatste 20 jaar. Daar zitten echt geen toevalstreffers tussen.
En Danny Nelissen dan met zn dikke pens?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was bij de amateurs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Danny Nelissen dan met zn dikke pens?
Dat was bij de amateurs. Terwijl hij net terug was van de profs en lekker vol met epo zat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Danny Nelissen dan met zn dikke pens?
Vainsteins toch wel beetje, al was hij dat jaar wel constant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vainsteins is idd de enige subtopper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vainsteins toch wel beetje, al was hij dat jaar wel constant.
Astarloa was naar verhouding een mindere renner dan Romans imo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vainsteins is idd de enige subtopper.
Brochard, Luc Leblanc, Vainstains, Camenzind en nog een Spanjaard waarvan ik niet eens meer de naam ken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Brochard en Leblanc waren niet echt toevalstreffers. Dat waren klassementsmannen die een geschikt parkoers kregen. Bij Brochard kun je daarover nog discussiëren, maar het WK dat Leblanc won, was echt een zwaar parkoers. Mooie uitslag hoor:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Brochard, Luc Leblanc, Vainstains, Camenzind en nog een Spanjaard waarvan ik niet eens meer de naam ken. P
Vainsteins was wel een goede rijder hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Brochard, Luc Leblanc, Vainstains, Camenzind en nog een Spanjaard waarvan ik niet eens meer de naam ken.
edit, Astarloa inderdaad.
Behoudens Vainsteins waren dat allen renners die meerdere jaren achter elkaar prima reden in eendagswedstrijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Brochard, Luc Leblanc, Vainstains, Camenzind en nog een Spanjaard waarvan ik niet eens meer de naam ken.
edit, Astarloa inderdaad.
Camenzind ook. Die won een week na het WK de Ronde van Lombardijequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vainsteins was wel een goede rijder hoor
Die is voor de tijdritquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:06 schreef Maver24 het volgende:
Haha dat strook asfalt daarnaast gewoon afgezet.
Dan wordt het weer iets alleen voor klassementsmannen. Dit is prima. Wielrennen heeft een grote history van 1daags wedstrijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, maar let op zodra er iets gebeurt zulen ze op een iets andere manier beginnen te praten. En dat is het moment dat heel belgie zijn kop naar de TV draait.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
haha de belgen zijn zo droog en lekker om naar te luisteren
Ah, jij hebt tijdje terug naar de radio geluisterd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja, maar let op zodra er iets gebeurt zulen ze op een iets andere manier beginnen te praten. En dat is het moment dat heel belgie zijn kop naar de TV draait.
Dat is ook de reden dat ik de belg beter vind dan D&D, ze volgen met hun stem het koersverloop.
Ja en daarna ben ik er eens op gaan letten maar het klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt tijdje terug naar de radio geluisterd?
Mollema ook maja ketting eraf kan gebeuren. Waren er een hoop trouwens waar de ketting eraf was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Poels en Kruijswijk zaten van voren.
Londen was niet lastig. Cav was daar de beoogde winnaar. Het lastige is echter dat de ploegen klein zijn en dat controle daardoor moeilijk is. Daardoor kon Uran Vinokoerov vier jaar geleden winnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het waren ook altijd best lastige parkoersen. Wat je van een WK niet altijd kunt zeggen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit gaat niks worden voor NL, die afdaling ligt ons niet
In de finale rijden ze een andere afdaling toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit gaat niks worden voor NL, die afdaling ligt ons niet
Ja ander rondjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de finale rijden ze een andere afdaling toch?
Niet echt, volgens Dannyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowat zelfde parcours als waar Mollegod vorige week nog won, MAD
Nee, Mollema kent die afdaling als zijn broekzak, rijdt alle jaren top 10 daar... maar dit is veel te bochtig voor hem en veel onbekenderquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowat zelfde parcours als waar Mollegod vorige week nog won, MAD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |