Kwali is ook vrij kut om te volgen denk ik, voegt weinig toequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:51 schreef kilon het volgende:
Is geen stream van de kwalificaties. In ieder geval niet bij de NOS. Maar misschien is het net als de ranking round bij boogschieten?
Nu niet meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers beginnen als vanouds te choken.
31.8 dacht ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Helaas is er geen commentator, dus wat is de maximale score per schietbeurt?
2 keer, dan valt de laatste af.quote:
Dat doet pijn.quote:
Met nog 1 schot wel lastig te overbruggen hoor.quote:
Dan gaan we kijken naar Pang Wei en Jin Jong-ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond hebben we weer een ontmoeting in dit topic
Beiden naar de finalequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan gaan we kijken naar Pang Wei en Jin Jong-oh
Wu klinkt lekker Chinees.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef wimderon het volgende:
Wu op weg naar de eerste medalje voor Braziliė.
Geboren in Sao Pauloquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wu klinkt lekker Chinees.
Is het een koopbraziliaan? (C) Redefine
Dat is om beter te kunnen schieten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zie ook net dat hij Felipe Almeida Wu heet
Ja. Hadden tot nu toe 2 zilveren medailles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef Leatherface het volgende:
Eerste goud ooit voor Vietnam niet?
Dan zal hij wel een held in eigen land zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. Hadden tot nu toe 2 zilveren medailles.
Ik hoop op een medaille voor San Marinoquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Kleiduifgenot vandaag![]()
En een kans op het eerste Libanese goud ooit en de eerste Libanese medaille in 36 jaar
Gaat dat vandaag al om de medailles? Dan is dat een beetje mis gegaan bij de nostradamusquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Kleiduifgenot vandaag![]()
En een kans op het eerste Libanese goud ooit en de eerste Libanese medaille in 36 jaar
Dat zou inderdaad niet zo handig zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dat vandaag al om de medailles? Dan is dat een beetje mis gegaan bij de nostradamus
Da's een beetje te laat. Ben bang dat die vraag geschrapt moet worden danquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad niet zo handig zijnKan die vraag niet nog aangepast worden dan?
Hopelijk blijft het dan bij die ene vraagquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's een beetje te laat. Ben bang dat die vraag geschrapt moet worden dan
Ja. Ik ben niet zo goed met schema's, dus ik hoop dat er verder geen fout is, maar ga hem wel even snel scannen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het dan bij die ene vraag
Hoezoquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dat vandaag al om de medailles? Dan is dat een beetje mis gegaan bij de nostradamus
Vrijdag 12 augustusquote:
Die is niet zo lekker getimed danquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag 12 augustus
84. (Schietsport) Pakt minstens één van de volgende drie landen een medaille in het kleiduifschieten (skeet, trap, double trap)? San Marino, Malta, Libanon
Weinig anders meer aan te doen dan te schrappen helaas.quote:
Luchtpistool was bij de mannen gisterenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is luchtpistool en gisteren was luchtgeweer? Ik dacht andersom
Ik vind het nog wat verwarrendquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is luchtpistool en gisteren was luchtgeweer? Ik dacht andersom
Dacht dat gisteren bij de vrouwen ook luchtpistool was. Foutje van mijn kant.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Luchtpistool was bij de mannen gisteren
Waar is dat te zien?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
De eerste NL bokser in 24 jaar gaat even voor nu
Ik kijk allebei.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
De eerste NL bokser in 24 jaar gaat even voor nu
10.8 is het maximale volgens mij. Waarom, weet ik het.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:19 schreef zorro28 het volgende:
Waarom kan je eigenlijk hoger dan een 10 scoren?
Die Mexicaanse ook zeker? Omdat ze zo blij is met plek vier.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:23 schreef wimderon het volgende:
Aardig wat verrassende namen naar de finale in de 10m luchtgeweer dames.
10.9 was er net al. Dan zal 11 de max zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10.8 is het maximale volgens mij. Waarom, weet ik het.
Zal wel. Nog nooit gezien trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
10.9 was er net al. Dan zal 11 de max zijn?
10.9 is de max.quote:
Omdat dit niet het onderdeel 25 meter snelvuurpistool was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom gaat dit zo traag? In de game van London 2012 moest je binnen vier tellen vijf keer schieten, of zo.
Helder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat dit niet het onderdeel 25 meter snelvuurpistool was.
Double trap zijn steeds twee schotenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen skeet, trap en double trap?
quote:6 shooters in semis. After 15 shots, top 2 go to Gold Medal Match, next 2 to Bronze Medal Match. In GMM and BMM, initial match is of 15 shots. If both are tied after 15 shots, sudden death.
Skeetquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen skeet, trap en double trap?
Dit is wel veel makkelijker te volgen ipv indoor waar ze allemaal tegelijk schietenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke.
Voor mijn gevoel gaat dit altijd trager dan zo'n 10m finale
Dan was het raak.quote:
Shootout? Of hoe doen ze dat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Cogdell en Rooney voor de tweede finaleplek dus.
Volgens mij gewoon shootout tot er één mist en de ander raakt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shootout? Of hoe doen ze dat?
Ik dacht dat ze eerst vijf schoten deden? Zoiets meen ik me te herinneringen. Maar dat zou wel iets anders geweest zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon shootout tot er één mist en de ander raakt.
Jij bedoelt het penaltyschieten in het voetbal denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eerst vijf schoten deden? Zoiets meen ik me te herinneringen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ze moeten gewoon zo'n tracker onder in beeld hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind die finaleronde wel slecht te volgen hoor
Inderdaad ja, dit is nauwelijks te doen zoquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n tracker onder in beeld hebben.
Zonde.quote:
Dank u, ik zit klaarquote:
Ik welquote:
Even verversen anders? Bij mij kwam ie er 2 minuten geleden bij.quote:
Geen idee, zowel iPad als Apple TV staat ie niet. Website wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even verversen anders? Bij mij kwam ie er 2 minuten geleden bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Italiaan was ook gewoon heel goed. OR.quote:
Klopt, maar onder de 10 scoren helpt dan ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Italiaan was ook gewoon heel goed. OR.
Campriani was voor de 10m toch een verre, verre outsider vandaag?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Campriani na de drie posities in Londen nu dus weer goud
Dat viel wel mee, het waren vooral de twee Chinezen waar wel echt veel meer van werd verwacht (topfavorieten).quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Campriani was voor de 10m toch een verre, verre outsider vandaag?
Op betfair stond hij er niet eens tussenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, het waren vooral de twee Chinezen waar wel echt veel meer van werd verwacht (topfavorieten).
Die zullen wel puur naar het vorige WK gekeken hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op betfair stond hij er niet eens tussen
Ik vind zaalschieten wel een stuk spannender dan duifknallen, maar woodu is het niet met me eens.quote:
Ik ook wel ja. Zaal is iets preciezer oid, dit is gewoon wel of niet geraakt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zaalschieten wel een stuk spannender dan duifknallen, maar woodu is het niet met me eens.
Dit wordt ook pas bij de laatste paar duiven echt leuk, zaalschieten is eigenlijk al spannend vanaf de eerste afvallersquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Zaal is iets preciezer oid, dit is gewoon wel of niet geraakt.
Ik ook, maar dat is wel lastig te volgen omdat ze maar 2 tegelijk in beeld kunnen brengenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zaalschieten wel een stuk spannender dan duifknallen, maar woodu is het niet met me eens.
Zou het makkelijker zijn als je zelf in de zaal zit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Zaal zou ik veel leuker vinden als het een soort knock-outformat heeft en je het gewoon goed kan volgen
Dat denk ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou het makkelijker zijn als je zelf in de zaal zit?
Boogschieten vind ik wel toffer dan dit ja, maar het is allebei wel iets wat ik echt tof vind (en buiten de spelen nooit ziequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Zaal zou ik veel leuker vinden als het een soort knock-outformat heeft en je het gewoon goed kan volgen
Terwijl het allebei World Cups met live streams heeft volgens mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boogschieten vind ik wel toffer dan dit ja, maar het is allebei wel iets wat ik echt tof vind (en buiten de spelen nooit zie)
Zo moeilijk om alles in de gaten te houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl het allebei World Cups met live streams heeft volgens mij
waarom brengen ze het doel niet beeld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Van deze snap ik echt niks
Ik hoop op de Georgische, het is al prachtige olympische geschiedenis dat ze in de finale staat.
Dit ja, trap en 10m snapte ik nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:35 schreef komrad het volgende:
waar kijk ik nu naar? hoe werkt dit? /noob
daar is het doel wel in beeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is volgens mij gewoon biatlonish doelschieten.
Dacht net dat ze was afgevallen (hihi), maar ze schiet nu om brons.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade kun je ook moeilijk vanaf blijven.
Ja, maar in de kwalificatie is de puntentelling heel andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is tenminste overzichtelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hotdogstand?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ze zou niet misstaan op de huishoudbeurs
Anders dan bij de vorige Spelen in ieder geval, want toen scoorde je in de finale tot maximaal 10.9 punt per schot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe waren de regels ook alweer qua puntentelling?
Ze brengen seris zo ongelooflijk slecht in beeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:06 schreef zorro28 het volgende:
Dit is wel weer wat leuker/beter te volgen als dat van gister.
Ik beef al.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk bij de 50 meter rifle uit naar de Sergey Richter.
Dat is die Hoang weer toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Vietnam - Noord-Korea om het goud zo te zien
Uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |